Gå til innhold

Billigst mulig Titan opsett-Trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei lurer på om det er noen måte og få ned prisen på dette oppsettet uten og miste kvalitet eller ytelse,samt muligheter.

 

 

post-275104-0-67532300-1365362641_thumb.png

 

 

Handler på dustin.no og bruker bedrift delen.

 

Har tastatur og mus fra før.

 

Håper på raske svar :)

bare et spørsmål som ikke har noe med dette å gjøre. Får du mer rabatt ved å handle på bedrift???
Lenke til kommentar

Ironisk at folk vil kjøpe et av de dyreste skjermkortene som finnes, for å så spare på hver krone for å kombinere den med den billigste dritt skjermen på markedet. :roll:

 

Du kjøper ikke en ferrari hvis du ikke har råd til å sette dekk på bilen etterpå for å si det sånn..

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ironisk at folk vil kjøpe et av de dyreste skjermkortene som finnes, for å så spare på hver krone for å kombinere den med den billigste dritt skjermen på markedet. :roll:

 

Du kjøper ikke en ferrari hvis du ikke har råd til å sette dekk på bilen etterpå for å si det sånn..

hva er best:

-Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm

eller

-Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort

eller

-grei skjerm med greit skjermkort

 

personlig hadde jeg tatt nummer 2

Lenke til kommentar

hva er best:

-Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm

eller

-Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort

eller

-grei skjerm med greit skjermkort

 

personlig hadde jeg tatt nummer 2

 

Kommer helt an på hva slags type "bra skjerm" du mener. Et dårlig skjermkort vil jo ikke få fargene på skjermen til å bli elendige, ei heller vil skjermkortet gå noe utover responstid og inputlag i skjermen.

Lenke til kommentar

hva er best:

-Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm

eller

-Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort

eller

-grei skjerm med greit skjermkort

 

personlig hadde jeg tatt nummer 2

 

Nå er ikkje den skjermen EPIC dårlig for å si det slik. For et par år siden ville de fleste lagt seg på knær for å få den skjermen.

Ytelse først , så skjerm :D

 

Bare for at skjermen koster 1100kr, så betyr det heller ikkje at den er elendig. Er sikker på at mange noobs her ikkje ville ha sett forskjell på denne og en benq til 1500kr, noe som er grei pris på en god 24" lcd 60hz skjerm

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Nå er ikkje den skjermen EPIC dårlig for å si det slik. For et par år siden ville de fleste lagt seg på knær for å få den skjermen.

Ytelse først , så skjerm :D

 

Bare for at skjermen koster 1100kr, så betyr det heller ikkje at den er elendig. Er sikker på at mange noobs her ikkje ville ha sett forskjell på denne og en benq til 1500kr, noe som er grei pris på en god 24" lcd 60hz skjerm

jeg skulle bare legge frem et poeng for MrLG, jeg har ikke noe imot den skjermen :green:
Lenke til kommentar

hva er best:

-Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm

eller

-Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort

eller

-grei skjerm med greit skjermkort

 

personlig hadde jeg tatt nummer 2

jeg skulle bare legge frem et poeng for MrLG, jeg har ikke noe imot den skjermen :green:

 

Hva med god skjerm og et godt skjermkort? En 120hz skjerm bør være et must for et slikt kort, ellers ser jeg nesten ikke vitsen.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...