Gå til innhold

Aprilfest 2013 - k.n.b - Dekomponert


Anbefalte innlegg

Anew: Takk, og jeg er helt enig. Skulle gjerne hatt mer dybdeskarphet, men det ble for kjedelig med helt flatt fokusplan (mest lysmessig). Hadde heller ikke særlig mye mer å gå på med 3200 ISO og 1/60s med en 105mm på frihånd. Burde hatt stativ tilgjengelig.

 

RandiA: Muligens med et 3D-cover. Hvis du skriver boka skal jeg skaffe coveret.

 

Trondster: He, he. Heldigvis var det ikke det.

 

Nelson09: Hyggelig du liker det. De to er nok av de bedre ja.

 

BjørnÅgeS: Takker, ble veldig nært på i dag da.

 

Rowdy Yates: Takk for hyggelige ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6. April

Furet, værbitt...

 

post-166172-0-86578600-1365241204_thumb.jpg

 

Beklager, men dette ble nok så sært at det nesten er umulig å gjette hva det er. Svært godt gjort hvis noen klarer det.

 

 

Et makrobilde av et halvgjennomsiktig såpestykke med metallgitter bak. Kontrastene er økt betraktelig, siden det knapt var noen i utgangspunktet.

 

Lenke til kommentar

Trondster: Kunne sikkert vært noe sånt i et parallelt univers et eller annet sted. Takker.

 

JorunT: Det har du antakelig rett i. Idéene kommer fra å se seg rundt. Der dette motivet befant seg er jeg innom hver dag, kikket på det en ekstra gang, og tenkte hmm... hva hvis... Takk for kommentar.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Du lager bilder som får en til å undres og tenke. Og det er veldig bra. Nydelig tekstur i bildet fra 6. april. Jeg var ikke i nærheten, men jeg forstår de som tipper metall. 4. april var også utrolig stilig!

 

Gidder du å sende litt kreativitet på mail til meg så blir jeg glad! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er for så vidt ikke poenget med tråden å lage en gjettekonkurranse, snarere å utfordre meg selv til å ta bilder. Men som en sideeffekt er det greit nok. Vil nesten si det var umulig å se hva dette var, men enig i at det kan se litt metallisk ut. Om dere lar dere underholde av det så ikke noe bedre enn det. Takk for alle kommentarer.

 

Nå begynner det å blir travle tider, så det blir vanskelig å få nok tid, jeg presenterer derfor et par triste, grå eksempler nedenfor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...