Gå til innhold

Aprilfest 2013 - k.n.b - Dekomponert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastiske uttrykk du får frem av enkle motiver som jeg aldri ville tenkt på å ta bilde av. Jeg vet imidlertid såpass at det ikke er så lettvint å få fram slike resultater. I tillegg til å ha kreativiteten til å se mulighetene må også teknikken sitte og det gjør den i aller høyeste grad. Hvis dette er grå og triste eksempler så lover det bra!

 

Sugende og drømmende uttrykk 7. april. Dette kunne gjort seg i stort format tror jeg. Flott!

Lenke til kommentar

Jeg må bare beklage at jeg falt litt ut av festen noen dager. Svært travelt på jobb, og tillegg kræsjet boot-disken på PC'en. Siden det nå er nærmere 10 år siden jeg bygde den, så jeg ikke noen grunn til å forsøke å redde stumpene. Jeg brukte heller litt tid for å finne ut hva som er greie komponenter nå til dags, og bygde meg en ny (kun kabinettet var mulig å gjenbruke når jeg først oppgraderte).

 

Uansett må jeg bare takke ydmykt for alle overstrømmende kommentarer. Det er hyggelig med feedback for meg som alle andre.

 

Jeg har da benyttet en helt nybygd PC for å behandle dagens bidrag:

 

13. April

Heksagonale drømmer

 

post-166172-0-40758300-1365884446_thumb.jpg

 

 

Gitterstrukturen i utblåsningsdelen av den nye PSU'en

 

Lenke til kommentar

Takk for PC-gratulasjoner. Den er i alle fall heftigere enn den forrige, så mye er sikkert. Slipper å vente i det lange og brede på boot (går på under 20sek nå), til og med Nikon Capture NX 2 viser mindre sirupsliknende tendenser enn før.

 

Wraith: Ja, svarteninjavepsoppdrett er noe jeg har vurdert i lengre tid. Følte at dette var riktig tidspunkt.

 

RandiA: Hvis du syntes dette var "svimlende", bare vent til du ser dagens...

 

Andreasfe: Dassruller er undervurderte.

 

satchmo: "Lysene" er nok refleksjoner i kopperviklingene i trafoen innenfor. Syntes bildet ble monotont nok som det var, og valgte derfor å beholde dette.

 

Takk igjen for kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...