Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har du helt rett i, kjørte bracketing på Art-filters på noen ulike type motiver for å se hva som fungerer og ikke.

Bruker tilsvarende på min E-5, og alltid spennende å se på de forskjellige "tagningene". Dramatic er nok den jeg har vært mest facinert av hittil...

Grainy film er slettes ikke ueffen i noen sammenhenger... Uansett, kjekke muligheter... :)

Lenke til kommentar

Bånn i bøtta!

 

En installasjon sett på en av utstillingene under Nordic Light fotofestival. Mange slike sinkbøtter var hengt opp innenfor vinduet rett mot gata utenfor. Gav en utrolig snedig effekt, med fire linser montert i bunnen av bøtta og en glassplate lenger opp..... Var nesten som å se en slags film av det som skjer utenfor x 4!

Selvfølgelig vanskelig å gjengi det som skjer, men......

post-251380-0-29692700-1367269214_thumb.jpg

Olympus E-5 og Olympus Zuiko 12-60mm f/2.8-4.0 ED SWD

60mm, 1/80, f/4, Iso 200

Lenke til kommentar

Bruker tilsvarende på min E-5, og alltid spennende å se på de forskjellige "tagningene". Dramatic er nok den jeg har vært mest facinert av hittil...

Grainy film er slettes ikke ueffen i noen sammenhenger... Uansett, kjekke muligheter... :)

 

Grainy film (2?) den mest hardcore utgaven med støy har jeg hatt permanent stående på E-P3'n med Raw fila som fargealibi i bakhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...