Gå til innhold

WHY WII U?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lukter det Sony eller Microsoft fanboy her? :p

 

Nintendos handlinger her hadde vært like bedritne om de hadde kommet fra Microsoft eller Sony. Sega prøvde seg på noe lignende for litt siden, og de fikk absolutt gjennomgå. Hvorfor er det alltid noen som må avfeie legitim kritikk som fanboyisme?

Lenke til kommentar

Nintendos handlinger her hadde vært like bedritne om de hadde kommet fra Microsoft eller Sony. Sega prøvde seg på noe lignende for litt siden, og de fikk absolutt gjennomgå. Hvorfor er det alltid noen som må avfeie legitim kritikk som fanboyisme?

Poenget er jo at det er konsollen wiiU som får gjennomgå pga at den har et lite spillutvalg enda(noe nintendo kunne gjort bedre ja). Jeg synes ikke at det er noe grunnlag å kritisere konsollen før de store titlene vi vet nintendo arbeider med kommer på markedet.

 

Det er gjerne ofte fanboy'er som kritiserer andre konsoller med det første det er mulig å kritisere konsollene med. Er selvsagt ikke alltid slik da, men folk som ikke liker nintendo eller hvilken grunn det måtte være, kjøp ps4 eller 720, enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lukter det Sony eller Microsoft fanboy her? :p

Nintendos handlinger her hadde vært like bedritne om de hadde kommet fra Microsoft eller Sony. Sega prøvde seg på noe lignende for litt siden, og de fikk absolutt gjennomgå. Hvorfor er det alltid noen som må avfeie legitim kritikk som fanboyisme?

Poenget er jo at det er konsollen wiiU som får gjennomgå pga at den har et lite spillutvalg enda(noe nintendo kunne gjort bedre ja). Jeg synes ikke at det er noe grunnlag å kritisere konsollen før de store titlene vi vet nintendo arbeider med kommer på markedet.

 

Det er gjerne ofte fanboy'er som kritiserer andre konsoller med det første det er mulig å kritisere konsollene med. Er selvsagt ikke alltid slik da, men folk som ikke liker nintendo eller hvilken grunn det måtte være, kjøp ps4 eller 720, enkelt og greit.

 

Zombie siktet til at nintendo ønsker å cashe inn på noe som i utgangspunktet er gratis reklame for dem!

Synes det er et uhyre dårlig trekk av nintendo ikke bare fra et "fritt internett eller hva man skal kalle det" synspunkt men også rent PR messig.

 

De får allerede nok pepper som det er pga et for lite spillutvalg så skal de i tillegg kjøre på med en storeslem holdning mot de som skaper gratis reklame for dem. Det kvalifiserer til en facepalm spør du meg!

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Det som alltid er "moro" er at folk som nesten aldri er innom Nintendo forumer eller tråder om Nintendo, alltid er til stede når det er noe edder og galle man kan spy utover.

 

Ofte er det også de samme menneskene som kommer med nettopp edder og galle.

 

Men klart, dette gjelder vel ikke kun tråder om Nintendo, når sant skal sies. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett på de "Let's play"-tingene selv, men hvis det egentlig bare er en gjennomgang av hele spill, så er det vel ikke så merkelig at Nintendo blander seg inn?

 

Anyways, angående Wii U, så ser jeg ikke noen grunn til å være bekymret. Nintendo trodde visst at et 2,5D Mario-spill, et greit grøsserspill, et kun middelmådig AC-spill og noen billige ports var nok til å få fart på Wii U , men der tok de feil. Og tredjepartsutviklere er ikke akkurat lojale. Med det samme de ser dårlige tall så får de kalde føtter. Så Nintendo må få ut noen skikkelige gode spill, og det kommer de til å gjøre. Personlig så har jeg det ikke så travelt, bruker Wii U'n min som netflix-boks, og PC'n til spill mens jeg venter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...