Gå til innhold

gøyalt spill husker ikkje navn


Anbefalte innlegg

hei da jeg gikk på barne skolen i sånn 1til 3 trinn hadde vi eit kjekt spill hugsar ikkje kva det heite men vil ha hjelp til å finne det, det var sån lære spill som du øvde på matte og sånt viss noen kjenner denne delen av spillet igjen der du går mo kjøkken døren men den er låst og du må rekne sammen eit rekne stykke som står i ein kode lås utpå døren og så slipper du inn og du kan gå andre plasser rundt i eit hus for å løse oppgaver og andre ting og svar fort plz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Det er hverken ulovlig eller mot forumreglene å laste ned spill eller dele informasjon knyttet til det.

takk er ikkje ute etter å bryte regler har bare veldig lyst på eit spill til barn som jeg selv kan anbefale men finer det ikkje i noen butikker har lett lenge etter det men først igår ellernoe fant jeg navnet da ble det enklere men også vanskeligere
Lenke til kommentar

men har sett over alt på nettet levende bøker gir ut det spillet nå men det har gitt bort nett siden dems hva f**** gjør jeg nå

Hmm, om der ikkje er nokon butikkar som har det lenger, og der ikkje finst torrentar (eg driv ikkje med slikt, men eg innbillar meg at dette ikkje er det mest delte spelet på Internett), er vel det tredje alternativet å finne nokon som er i besittelse av spelet. Det ser ut til at Hansnes skule hadde det, men det er kanskje meir nærliggande å gå attende til din eigen skule. :)

 

Ei anna moglegheit er å prøve å spore opp dei som stod bak Levende Bøker, eller som har rettane på spela no. Du har allereie funne ut kva URL nettsida deira hadde. No er sida borte, so då treng vi...

ei slags tidsmaskin.

Eg har allereie teke ein titt, og på denne sida står det at Levende Bøker var ein del av Pan Vision, som tilsynelatande fortsatt eksisterar. Det ser ikkje ut til at dei har spelet du leitar etter i nettbutikken sin (ikkje overraskande), men det går an å spørje dei.

 

Kay

Lenke til kommentar

Hmm, om der ikkje er nokon butikkar som har det lenger, og der ikkje finst torrentar (eg driv ikkje med slikt, men eg innbillar meg at dette ikkje er det mest delte spelet på Internett), er vel det tredje alternativet å finne nokon som er i besittelse av spelet. Det ser ut til at Hansnes skule hadde det, men det er kanskje meir nærliggande å gå attende til din eigen skule. :)

 

Ei anna moglegheit er å prøve å spore opp dei som stod bak Levende Bøker, eller som har rettane på spela no. Du har allereie funne ut kva URL nettsida deira hadde. No er sida borte, so då treng vi...

ei slags tidsmaskin.

Eg har allereie teke ein titt, og på denne sida står det at Levende Bøker var ein del av Pan Vision, som tilsynelatande fortsatt eksisterar. Det ser ikkje ut til at dei har spelet du leitar etter i nettbutikken sin (ikkje overraskande), men det går an å spørje dei.

 

Kay

takk skal ta en titt btw er bar en grunn til jeg vil ha det spillet klarte alrdi å løyse det , men vil helst gi det til bruttern for han likte det han og btw han er 9 xd
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...