Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hun lukter surt/reke der nede


Anbefalte innlegg

Heisann, gutt 22 her.

 

Er sammen med ei jente på 20 år, vi passer perfekt sammen, på absolutt alle punkter, men så er det en ting som jeg bare hater å tenke på.

 

Hver gang jeg går ned på henne, så kjenner jeg utrolig vond/sur/reke lukt. Ikke rundt skrittet og ikke på, men inni. Blir verre når jeg fingrer henne og kjenner det lukter fra fingrene, selv om jeg har henda bort fra ansiktet.

 

Hun er nøye med hygiene, det vet jeg, men lurer jo på om det er kjønnssykdom, sopp eller hva det kan være. Vi har vært sammen noen mnd., og hun hadde det sånn allerede første gangen, så det er ikke fra meg.

 

Selv om jeg er sprengkåt så mister jeg all lyst når jeg kjenner den lukta, og hun lurer såklart på hvorfor jeg ikke har lyst for tiden.

 

Noen som har opplevd dette og kan fortelle hvordan de tok det opp med dama?

 

Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fiske/rekelukt er det bakteriell vaginose. Det kan komme av for mye vasking, på samme måte som en soppinfeksjon. En soppinfeksjon skal ikke lukte.

 

Spør henne om hun kanskje vasker seg for mye, for du har hørt av noen at det kan skape noe som gir vond lukt, som man må til legen med. Nevn gjerne bakteriell vaginose så hun ikke ender opp med midler mot soppinfeksjon (disse kan forverre den andre tilstanden, og motsatt).

Lenke til kommentar

Takk for gode svar folkens!

 

Siden det lukter, så tror jeg ikke det er soppinfeksjon?

 

Har søkt på nettet ang. lukt, og da så jeg også at stringtruser kan være 'helsefarlig' http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article427570.ece

 

Hun bruker stringtruser, så kanskje det kan være en faktor? Jeg aner virkelig ikke. Synes dette er en så lei situasjon, og synes synd på henne for hun går rundt og lurer hele tiden

 

-TS Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

Lenke til kommentar

Takk for gode svar folkens!

 

Siden det lukter, så tror jeg ikke det er soppinfeksjon?

 

Har søkt på nettet ang. lukt, og da så jeg også at stringtruser kan være 'helsefarlig' http://www.klikk.no/...ticle427570.ece

 

Hun bruker stringtruser, så kanskje det kan være en faktor? Jeg aner virkelig ikke. Synes dette er en så lei situasjon, og synes synd på henne for hun går rundt og lurer hele tiden

 

-TS Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

Sopp kan lukte jo..

 

Be henne gjøre noe med det. Virkelig. Så kan dere begge nyte sex fult ut!

Lenke til kommentar

Sopp kan lukte jo..

 

Men ikke fiskelukt! :) Det nærmeste man kommer lukt fra soppinfeksjon er vel gjærlukt, men denne skal det mye til for å kjenne.

Dessuten er det svært sjelden en soppinfeksjon ikke medfører kløe og/eller i det minste unormal uflod, så det å gå med uppdaget soppinfeksjon er ikke akkurat vanlig. Tviler på at en normalt oppegående kvinne går med sopp uten å merke noe til det.

 

Forøvrig er jo det største kjennetegnet på bakteriell vaginose at det kommer lukt som fisk/reke.

Lenke til kommentar

Takk for gode svar, folkens. Må fortelle henne det en gang, men er sykt vanskelig.

 

Uansett, synes det er veldig merkelig at hun kan gå med dette her uten å merke noe til det! Det irriterer at det er JEG som måtte gjøre henne oppmerksom på det.

 

Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

Om det er bakteriell vaginose kan det godt hende hun er klar over det, men ikke vet at det kan gjøres noe med det. Kanskje vasker hun seg enda mer for å bli kvitt det, men da blir det bare verre. Du kan jo evt la denne tråden ligge oppe så hun ser det? Hun skjønner vel at du sier fra for hennes beste. Jeg som jente hadde blitt veldig glad for at noen sa fra til meg om jeg ikke var klar over det selv. Det er en enkel pille-kur som fikser dette, ikke er det en kjønnsykdom eller noe, det er rett og slett en infeksjon på samme måte som man kan få halsbetennelse. :)

 

Eller spørre rett, du trenger jo ikke si at det lukter vondt, men bare at du merker at det har endret seg der nede, og at du har lest at mye vasking kan føre til bak. vag., så hun kanskje kunne sjekket seg hos legen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fortell det til henne. Det er ingen måte å komme rundt det på..

 

Syns forøvrig at det høres ut som sopp. Hvordan er utfloden/fittesaften? Er den tykk, melkeaktig eller klumpete som cottage cheese?

 

Å helle dussen - jeg må si at den informasjonen kom litt bardus, både for meg og kaffekoppen

 

Og til trådstarter: Hva med Pardise Hotel-trickset - helle innpå med ananasjuice?

 

:wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...