Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hun lukter surt/reke der nede


Anbefalte innlegg

Å helle dussen - jeg må si at den informasjonen kom litt bardus, både for meg og kaffekoppen

 

Og til trådstarter: Hva med Pardise Hotel-trickset - helle innpå med ananasjuice?

 

:wee:

 

Hahahaha.. det er mye rart som kan skje med musa. F.eks hvis man setter i masse rare ting som ikke skal være der, vasker seg for mye, går på antibiotika, hvis du spiser for mye gjær og sukker.. Det er så mye som kan spille inn, og absolutt alle jenter får ett eller annet i løpet av livet. Da er lukt og konsistens på fittesaft en god indikator på at noe kan være litt galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hahahaha.. det er mye rart som kan skje med musa. F.eks hvis man setter i masse rare ting som ikke skal være der, vasker seg for mye, går på antibiotika, hvis du spiser for mye gjær og sukker.. Det er så mye som kan spille inn, og absolutt alle jenter får ett eller annet i løpet av livet. Da er lukt og konsistens på fittesaft en god indikator på at noe kan være litt galt.

 

Joda, jeg har hørt om sånt, men aldri sett det - og som sagt så var jeg litt uforberedt. Kan legge til at kona mi holder på med å lage en liten frokost bestående av ... :fun: .. "bitteliten fanfare" tigerreker ... :fun: , og det er ikke så sikkert at jeg klarer bite over en eneste rekehale nå

 

:blush:

Lenke til kommentar

Jeg tror det ikke har så mye å si hvis man skeier ut en dag, men ett kosthold med masse gjærbakst og sukker er blitt koblet til gjentatte problemer med underlivet.

 

Nesten så jeg får lyst til å teste ut hvor fort det får innvirkning på oss, for på mannfolka kjenner man jo veldig stor forskjell etter bare en dag med mye kaffe eller feks alkohol ;)

Lenke til kommentar

Det er mye, som kan være vanskelig her i livet. Men hvis TS ikke klarer å ta opp dette og fortelle jenta om problemt og lukten, vil han heller ikke kunne ta opp andre viktige ting her i livet, med de som står han nær.

 

Og jeg annser det som en plikt, det å si ifra! Hadde hun vært klar over lukten, tror jeg hun hadde gjort noe med det. Slik lukt kan komme gradvis og "snikende" og blir personen vant med lukten.

 

Å spekulere i hva dette er kanskje lite relevant. Hun må en tur til lege og ta opp problemet der. Men først må hun få vite, at dette er et problem.

 

Og intill videre så kan jo TS varme opp dama, uten å "slafse" fi... da. :) Så kan de ha sex likevell.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk geco5! Er utrolig vanskelig å ta opp dette, og har enda ikke fått tatt opp.

 

Har noen noen forslag til hvordan jeg kan bringe det opp? På best mulig måte? Noen må da ha opplevd dette før?? Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

Jeg har da gitt flere forslag alt, eller var de ikke bra nok? Det finnes ingen fin måte å ta opp noe sånt på. Men det er bedre at du tar det opp nå, enn at hun finner ut etter flere uker at du har kjent lukta uten å si noe.

Lenke til kommentar

Jeg har da gitt flere forslag alt, eller var de ikke bra nok? Det finnes ingen fin måte å ta opp noe sånt på. Men det er bedre at du tar det opp nå, enn at hun finner ut etter flere uker at du har kjent lukta uten å si noe.

 

Jo, takk for gode svar.

 

Ettersom jeg har søkt en del om dette, så leste jeg jo også det at stringtruser kan forsårsake ubalanse i pH'en der nede, så kanskje det kan ha resultert i bakteriell vaginose? Jeg aner ikke.

 

Dette har pågått noen mnd nå, pga at vi bor i forskjellige byer, så ses vi ikke så veldig ofte, så jeg har hver gang håpet på at dette er noe som går over, liksom sett meg blind på et håp, men har jo innsett at det virkelig er meg som må gjøre henne oppmerksom på dette her.

 

Men vanskelig er det jo, og spesielt nå som det har pågått så lenge.. uff, håper jeg ikke ødelegger alt Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

Lenke til kommentar

 

 

Jo, takk for gode svar.

 

Ettersom jeg har søkt en del om dette, så leste jeg jo også det at stringtruser kan forsårsake ubalanse i pH'en der nede, så kanskje det kan ha resultert i bakteriell vaginose? Jeg aner ikke.

 

Dette har pågått noen mnd nå, pga at vi bor i forskjellige byer, så ses vi ikke så veldig ofte, så jeg har hver gang håpet på at dette er noe som går over, liksom sett meg blind på et håp, men har jo innsett at det virkelig er meg som må gjøre henne oppmerksom på dette her.

 

Men vanskelig er det jo, og spesielt nå som det har pågått så lenge.. uff, håper jeg ikke ødelegger alt Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

Alt kan lage ubalanse der. Trange bukser, stringtruser, tamponger, sex, mat, medisiner etc. Så du skjønner at man kan ikke la være å leve i frykt for dette. :) Og en ting alene kan ikke skape det, kanskje med unntak fra antibiotika som fucker opp det meste.

 

Uansett trenger du ikke lete etter grunner, legen vil informere henne om både hva det er, hva som kan ha forårsaket det og hva hun kan gjøre for å forhindre det senere. Bare gi henne beskjed så hun får kommet seg dit! :)

Lenke til kommentar

Alt kan lage ubalanse der. Trange bukser, stringtruser, tamponger, sex, mat, medisiner etc. Så du skjønner at man kan ikke la være å leve i frykt for dette. :) Og en ting alene kan ikke skape det, kanskje med unntak fra antibiotika som fucker opp det meste.

 

Uansett trenger du ikke lete etter grunner, legen vil informere henne om både hva det er, hva som kan ha forårsaket det og hva hun kan gjøre for å forhindre det senere. Bare gi henne beskjed så hun får kommet seg dit! :)

 

Tusen takk for nok et bra svar :)

Da du skrev medisiner, så kom jeg på at hun har sagt at hun har gått på p-piller i flere, kanskje det kan har vært med på noe.

 

Anyways, sant som du sier, er ikke opp til meg å finne en grunn, må fortalt henne om dette her på en så fin måte jeg kan, for det er jo for hennes eget beste :)Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

i flere ÅR* Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

 

I flere ÅR* Anonym poster: b2ff73e9d22829797fef3a3d470870c4

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...