Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe brukt sportsbil til max 200k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av hovedgrunnene er at R32 har mer historie innen racing bak seg. Videre er det litt mer personlige meninger om at utseende til R32 er uendelig mange ganger tøffere enn R34 sitt. Både original og uoriginal.

 

Men der igjen tar jeg heller en R34 før jeg noen gang viser meg i en R33.

Lenke til kommentar

Krav:

 

-Må være nyere enn 92 modell

-Må ha over 200HK

-Godkjennt på veien

 

Noen som har noen tips her?

 

Så langt har jeg sjekket ut en Mazda RX-8 med ca 240 HK til rundt 200k, og et par BMW M3 med 286 HK til rundt 150-200k

 

Hva kan abbfeales som en morsom sportsbil til denne prisen?

 

Hv med Mazda RX-7?

Endret av Aqulini
Lenke til kommentar

Er vel opp til hver enkelt. Jeg definerer ikke en bil som sportslig etter hvor mye HK den har. Det blir for dumt. Isåfall er vel de fleste lastebiler og cruiseskip ganske sporslige også.

 

hk/vekt-ratio og hvor mye kjøreglede bilen byr på er det som veier mest hos meg. Og har enda ikke funnet en bil jeg kan definere nærmere perfekt enn s2000. Joda, litt temperament og det krever mye av fører for å hente ut det som er av potensiale i bilen, men herregud så gøy det er å kjøre den.

Lenke til kommentar

Blir forskjellig type kjøreglede. Elsker å komme ut av en sving med sykkel, gasse på,og kjenne forhjulet løfte seg. Det er en helt annen glede å kaste bilen inn i svingen, et kjapt rykk i håndbrekket, og høre turboen hyle, og forhjulene gjør sitt beste for å lede snuten rett vei ut av svingen.

 

Kawa 250R er gøy i en uke. Så blir det tamt.

 

Det ligger noen tredjegenerasjons Supraer ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...