Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta det ned installer i går. Installerer. Kjører. Patch på 3gb som må lastes ned. ca 5kb/sek. God start... Klikka i løpet av natta. Kjørte igjen tidligere i dag og det gikk mye fortere heldigvis.

 

Nå er serverene nede...

 

Anyhows...

 

Shards=Realm? Ish? Både jeg og kjærringa gikk inn på den øverste, (Husker ikke navnet) men vi så ikke hverandre ingame. Jeg så andre karakterer i startsona da...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Serverne er opp og ned i utide nå i beta. Hvis dere ikke ser hverandre ingame så er dere i forskjellig instance. Gå i gruppe og høyreklikk portrettet og velg å gå i samme instance.

Når spillet går live vil det være kun en server, men vil bli delt opp i instances etter hvor mange som er i en sone samtidig.

Lenke til kommentar

Ja, du må ha gått gjennom tutorialen først. Så lvl 4 er vel det minste for å lage gruppe.

 

så, har de gitt noen informasjon om når server vil være oppe igjen? Og om det blir rollback eller ikke?

Håper virkelig ikke det blir rollback, levla to chars til ca 20 ila. de siste 24 timene, orker ikke gjøre det igjen (cleric og gwf). :p

Lenke til kommentar

Det at spillet er i beta er bare en dårlig unskyldning for alle bugs som fortsatt finnes og den hyppige nedetiden,hadde det virkelig vært beta hadde de ikke tatt betalt for noe.

 

Og dette er de selv klar over og de vet de ikke kan håndtere den som en beta akkurat fordi folk har brukt penger på det. En rollback kan skje, men en wipe er ikke mulig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er da ikke store arbeidet å levle..?

 

Jeg støtter en wipe, rett og slett fordi spillet er i en BETA, og pga serverøkonomien.

GWFs, jo.

Jeg levla en i CB, og det var så mye smoothere og raskere enn nå i OB. Derfor er også GWF-en den jeg har utsatt til siste slutt å levle.

Clericen er bare kjedelig.

 

For øvrig er jeg evig glad over at det ikke ble wipe, serverøkonomien gir jeg ærlig talt glatt faen i. Jeg gir beng i om noen har exploita seg til mye AD eller om AH flyter over av billige epics. I bunn og grunn er det bedre for meg, for da slipper jeg å ta tåpelige epics med tåpelige idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at spillet er i beta er bare en dårlig unskyldning for alle bugs som fortsatt finnes og den hyppige nedetiden,hadde det virkelig vært beta hadde de ikke tatt betalt for noe.

 

Og dette er de selv klar over og de vet de ikke kan håndtere den som en beta akkurat fordi folk har brukt penger på det. En rollback kan skje, men en wipe er ikke mulig.

 

Ser endel klager på bugs.har ikke oppdaget en enste bug så langt jeg. Hvor er det du/dere har problemer med alle disse bugsa?

Lenke til kommentar

CB? OB? GWF? Jeg starta for 2 dager siden... ^^

 

Jeg vet sånn ca hva LFG, WTS, WTB betyr, etter WoW karriæren min...

CB = closed beta, fire helger hvor kun de med invite fikk spille.

OB = open beta, det vi har nå, hakket før en eventuell release

GWF = Great Weapon Fighter, en klasse som var fantastisk de første 3 beta-helgene, men som var for god og så ble redusert til ingenting. Den blir litt bedre når du kommer deg til 35, og så litt bedre på 40, men i epic dungeons på 60 er den mer eller mindre ubrukelig. Akkurat som tank-klassen, Guardian Fighter.

 

De fleste ruller rundt med 2 clerics og enten 2 control wizards og 1 rogue, eller 2 rogues og 1 CW. Rogues skal hovedsakelig konsentrere seg om bossen, clericene tanker / healer og CW-en tar seg av adds. Du kan ofre en CW / rogue for en GF for å tanke adds om vedkommende er god (de har en cap på 5 adds som man kan trekke til seg samtidig), eller en GWF om vedkommende er ekstrem (de er AoE-DPS / offtank, så de fungerer okay på adds, om du kan å spille), men det tryggeste er nok 2 clerics, 1 dps, 2 controllers eller 2 clerics, 2 dps og 1 controller.

Lenke til kommentar

Skulle lage et Foundry oppdrag med en drage. Men har støtt på et lite problem, det er ingen drager å finne som en "encounter/mob group". Tenkte jeg skulle lage en med en "White Dragon", da de er mindre intelligente enn de andre dragene i D&D. Slipper å skrive en lang dialog, hvis dragene har mer lyst på å løse gåter enn å kjempe. :)

 

Noen som også har problemer med at startprogrammet kræsjer etter den nyeste oppdateringa? Jeg får heller ikke logget inn på spillklienten da den stopper opp når den kobler til kontoservern. * Se EDIT 2

 

EDIT: Rettet litt Norwenglish til norsk. :)

 

EDIT2: Fikk startet startprogrammet nå, måtte bare avslutte TeamViewer først.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Ser endel klager på bugs.har ikke oppdaget en enste bug så langt jeg. Hvor er det du/dere har problemer med alle disse bugsa?

 

Den vandligste buggen for meg er når jeg skal inn i pvp så kommer jeg inn i gruppen men blir ikke teleportert til pvp-arenaen. Har det samme problemet med annet innhold man må melde seg opp til å spille og så blir teleportert.

 

Prest sin aggro er uslålig, selv med alt satt opp for å unngå å blir fokusert på vil du alltid få majoriteten av mobs mot deg. Jo lengre kamp jo færre muligheter for å velge din spillestil. For å ikke snakke om at presten akkurat nå er definert av en eneste egenskap som er Astral Shield, denne ene egenskapen er alt folk bryr seg om og prest har ikke mulighet til å spille uten den.(men det var kanskje litt mer balanse og ikke bug)

 

Så har du egenskaper som rett og slett ikke fungerer, du har bonuser for å ha ett sett med samme utstyr som ikke fungerer. Følgere som hele tiden blir forvirret og vil ikke gjøre jobben sin før de blir kalt fram på nytt. Pvp/fondery/grotter som ikke blir registrert til dine daglige oppgaver, eller blir telt 2 ganger.

 

Masse annet og men dette er det som jeg kom på med en gang.

Lenke til kommentar

Den vandligste buggen for meg er når jeg skal inn i pvp så kommer jeg inn i gruppen men blir ikke teleportert til pvp-arenaen. Har det samme problemet med annet innhold man må melde seg opp til å spille og så blir teleportert.

 

Prest sin aggro er uslålig, selv med alt satt opp for å unngå å blir fokusert på vil du alltid få majoriteten av mobs mot deg. Jo lengre kamp jo færre muligheter for å velge din spillestil. For å ikke snakke om at presten akkurat nå er definert av en eneste egenskap som er Astral Shield, denne ene egenskapen er alt folk bryr seg om og prest har ikke mulighet til å spille uten den.(men det var kanskje litt mer balanse og ikke bug)

 

Så har du egenskaper som rett og slett ikke fungerer, du har bonuser for å ha ett sett med samme utstyr som ikke fungerer. Følgere som hele tiden blir forvirret og vil ikke gjøre jobben sin før de blir kalt fram på nytt. Pvp/fondery/grotter som ikke blir registrert til dine daglige oppgaver, eller blir telt 2 ganger.

 

Masse annet og men dette er det som jeg kom på med en gang.

 

Ah ok, har ikke prøvd PvP enda jeg. Men ang Cleric så kjenner jeg meg godt igjen...det er et helvete faktisk. Håpe dem får ordnet på det...

Lenke til kommentar

Den vandligste buggen for meg er når jeg skal inn i pvp så kommer jeg inn i gruppen men blir ikke teleportert til pvp-arenaen. Har det samme problemet med annet innhold man må melde seg opp til å spille og så blir teleportert.

 

Prest sin aggro er uslålig, selv med alt satt opp for å unngå å blir fokusert på vil du alltid få majoriteten av mobs mot deg. Jo lengre kamp jo færre muligheter for å velge din spillestil. For å ikke snakke om at presten akkurat nå er definert av en eneste egenskap som er Astral Shield, denne ene egenskapen er alt folk bryr seg om og prest har ikke mulighet til å spille uten den.(men det var kanskje litt mer balanse og ikke bug)

 

Så har du egenskaper som rett og slett ikke fungerer, du har bonuser for å ha ett sett med samme utstyr som ikke fungerer. Følgere som hele tiden blir forvirret og vil ikke gjøre jobben sin før de blir kalt fram på nytt. Pvp/fondery/grotter som ikke blir registrert til dine daglige oppgaver, eller blir telt 2 ganger.

 

Masse annet og men dette er det som jeg kom på med en gang.

 

Går du opp en lvl , kan det hende du må slette daglige questene og ta dem opp på nytt , fordi du har blitt for høy lvl i forhold til da du tok opp questene,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...