Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lastet ned spillet for å teste det, men når jeg startet møtte jeg en irriterende bug. rett etter start sonen kan jeg ikke bevege meg uten å bli teleportert tilbake til dit jeg sto. noen som har opplevd dette og vet om det er noe jeg kan gjøre for å fikse dette? respons fra support er litt treigt.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir ikke disconnecta eller noe, blir bare sendt tilbake. det var en som hadde lignende problem og det hadde vist opstått etter siste update.

 

edit: jeg kan se chatten gå, men hver gang jeg prøver å bruke den blir jeg disconnecta fra chatten. og når jeg prøver å requeste gm help får jeg ticket time out.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

blir ikke disconnecta eller noe, blir bare sendt tilbake. det var en som hadde lignende problem og det hadde vist opstått etter siste update.

 

edit: jeg kan se chatten gå, men hver gang jeg prøver å bruke den blir jeg disconnecta fra chatten. og når jeg prøver å requeste gm help får jeg ticket time out.

 

Du har problemer med tilkoblingen til server, det du opplever kalles rubberbanding, det har eksistert hele tiden men ble værre med siste update. Men vandligvis opplever man ikke det utenfor hovedbyen, når man får det i hovedbyen hjelper det vandligvis å skifte instanse.

Lenke til kommentar

Du har problemer med tilkoblingen til server, det du opplever kalles rubberbanding, det har eksistert hele tiden men ble værre med siste update. Men vandligvis opplever man ikke det utenfor hovedbyen, når man får det i hovedbyen hjelper det vandligvis å skifte instanse.

 

takk for info, skal teste nå.

 

Edit: NVM kan ikke bytte instance heller...

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

nå har jeg testet litt rundt rubberbanding problemet mitt, dette oppstår ikke på den bærbare pcen min som har en dårlig trådløs tilkobling. så nå har jeg testet alt det mest vanlige uten hell, diverse kompitabilitetsmoduser, kjøre som administrator, gi spillet full tilgang gjennom windows firewall og skru av windows firewall men alt uten hell noen tips på hva jeg kan prøve?

 

Edit: ga både launcher og game client full tilgang i windows firewall men uten hell.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Fornøyd med spillet så langt(startet søndag kveld). Nei, de har ikke funnet opp hjulet på nytt noe jeg var fullstendig klar over. Men det er noen nye elementer for meg som i alle fall gjør opplevelsen litt fresh: Ny verden, litt annerledes profession system, companion system for å nevne noe(det jeg kommer på akkurat nå.) Er bare level 19, men har enda ikke gått tom for quests noen plass som har gjort at jeg må grinde for å levle opp. Gjorde Cloak Tower to ganger med forskjellige grupper, ikke noen problemer i det hele tatt. Ikke har jeg hatt noen tekniske problemer heller.

 

Har ikke lest forumet til utviklerne noe særlig, skummet bare gjennom et par tråder som var negative(whining osv). Så jeg lurer på om man må starte på nytt når spillet er ute av beta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bekreftet hundrevis av ganger, og spørres om i zone chat minst en gang i halvtimen :p ingen fler wipes, som er helt logisk hvis du tenker gjennom det, for de tar som sagt og mottar penger fra spillerene...

 

For min del har interessen falt ekstremt siste uken, jeg er 60 nå, har 9.5k GS så kan gjøre alt, men ser ingen grunn til å gjøre noe annet enn å sende ut guards på oppdrag(crafting).

 

Det er ikke noe solo å gjøre(ikke engang dailies), alt gruppeinnhold er gjennomført og blitt kjedelig, og med tilfeldige grupper har du 50% sjans for å bli kicket fra gruppe fordi du ikke har FotM. PvP er du heldig om du får full gruppe og hvis du får full gruppe er det sjeldent at andre siden har fult lag. At man har en balansert kamp er nesten utenkelig nå.

 

Fondery oppdrag har jeg funnet ett par artige av, men stort sett alle bra kart inneholder haugevis av "jeg ønsket å gjøre dette bedre men kan ikke på grunn av begrensninger" beskjeder, noe som vel bare viser at det ikke er det verktøyet som trengs for å lage det virkelig bra innholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ha skikkelig uflaks med PvP. Jeg har til gode å være i en kamp hvor jeg ikke har full gruppe eller møter fulle grupper. Møter hovedsakelig premades. Ang. Foundry, har jeg drøssevis jeg kan anbefale, blant annet "Super Neverwinter Bros.", "The OJ Saga" ("Bloodshed" og "The Death of Old Jerry"), "The Dreadmines", "NeverNotWinter", "Yes, a Kobold Dungeon Master" og "Welcome to Icewind Dale: Targos!". Disse er hovedsakelig dungeon crawls (med unntak av Super Neverwinter Bros, som er en mer relaistisk Super Mario Bros enn originalen).

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lagde visst guild i kveld. Norwegian Fighters. Any takers? Play for fun. :)

 

Vi har også Riders on the Storm oppe for nordmenn. ;)

 

Du må ha skikkelig uflaks med PvP. Jeg har til gode å være i en kamp hvor jeg ikke har full gruppe eller møter fulle grupper. Møter hovedsakelig premades. Ang. Foundry, har jeg drøssevis jeg kan anbefale, blant annet "Super Neverwinter Bros.", "The OJ Saga" ("Bloodshed" og "The Death of Old Jerry"), "The Dreadmines", "NeverNotWinter", "Yes, a Kobold Dungeon Master" og "Welcome to Icewind Dale: Targos!". Disse er hovedsakelig dungeon crawls (med unntak av Super Neverwinter Bros, som er en mer relaistisk Super Mario Bros enn originalen).

 

Må da anbefale mine! :p subscribe på fugln i foundry. :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...