Gå til innhold

Selge HD7970 å kjøpe GeForce GTX for Crysis 3?


powersound

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite som tyder på at Crysis 3 favoriserer Nvidia eller AMD spesifikt. Om du vil ha en bedre opplevelse er det enten Titan eller CFX som er alternativene.

 

EDIT:

Crysis 3 er faktisk en "Gaming Evolved"-tittel, så det er veldig liten grunn til å tro at Geforce-kort skal kjøre det bedre. Med 2x 7970 vil du kunne kjøre på ganske høy grafikk, men Crysis 3 er faktisk ikke så lettkjørt at 2x 7970 klarer å levere 60 fps på maksimale innstillinger.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Helt enig med deg her, men beg har sett litt på nettet å hørt noen yngre i familien snakket om at GTX skulle være så mye bedre til crysis.

 

Igjen får dette meg til å lure på hva i alle dager som er så ekstremt viktig med å kjøre på maksimale innstillinger i spill, det er jo ikke akkurat slik at spill slutter å se bra ut bare fordi man kutter litt i AntiAliasing og skyggeoppløsning.

Lenke til kommentar

Igjen får dette meg til å lure på hva i alle dager som er så ekstremt viktig med å kjøre på maksimale innstillinger i spill, det er jo ikke akkurat slik at spill slutter å se bra ut bare fordi man kutter litt i AntiAliasing og skyggeoppløsning.

 

Du har et poeng der, arni90. Kanskje vi forlanger litt for mye av og til, vil kun ha det beste.

Lenke til kommentar

Igjen får dette meg til å lure på hva i alle dager som er så ekstremt viktig med å kjøre på maksimale innstillinger i spill, det er jo ikke akkurat slik at spill slutter å se bra ut bare fordi man kutter litt i AntiAliasing og skyggeoppløsning.

 

Enig. Veldig liten forskjell i bildekvalitet, men ekstrem forskjell i framerate. Crytek ønsket vel rett og slett ikke noe pes fra de samme som kritiserte crysis 2 for å være alt for lettdrevet.

Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle at man får en god del bedre ytelse med 6 kjerner cpu enn med 4 kjerner cpu i crysis 3. Og jo høyere cpu speed man har, desto bedre går det. Crysis 3 skalerer også særdeles bra med flere skjermkort.

 

3-way 680 kjører med over 90% med cpu på 4800mhz. Crysis skriker etter mere! Blir spenndene å se hvordan det går med noen Titan til uka.

 

CPU scaling

 

http://www.overclock.net/t/1362591/gamegpu-crysis-3-final-gpu-cpu-scaling

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...