Gå til innhold

Fortell oss hva du vil vi skal skrive mer om


Anbefalte innlegg

Jeg vill gjerne ha markedsanalyser og tanker, eks. hva tror dere blir det nye dette året? Hvem tror dere kommer med nye produkter osv. For eksempel lurer jeg på vilke datamus som kommer ut i år, skulle likt fakta + spekulasjoner rundt disse. Kansje sniktiter er det jeg mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint om det kunne ligge eit kabinett i anbefalingene som var spesielt bra for vannkjøling. Tenker då på sjølvkomponerte løysninger og ikkje Corsair H100. Har sjølv kjøpt Xigmatek Elysium for dette formålet. Kabinett har god plass til ein saftig radiator, men i retrospekt ville eg gjerne hatt eit kabinett som var jamt over bedre på andre områder og.

 

Ellers savner eg testane av strømforsyningar litt, synest dei var veldig nyttige før ettersom dei gav eit bra inntrykk av kva merker og seriar som leverte det dei skreiv på papiret. Meir guider til programmeringsspråk, skriftspråk og artige program som Blender, Photoshop o.s.v. Er og alltid kjekt å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Mindre av "innføring i programmeringsspråk ditt og datt". (Så det var nevnt tidligere). Det finnes så ekstremt mye slikt ellers på nettet, og det er bedre å heller tipse brukerne om hvor de kan finne gode innføringer;) (Nevner bl.a. http://net.tutsplus.com som har tonnevis med slikt )

 

+ Mer livedekning av bransje-eventer

 

- Mindre konkurranser.

 

+ Flere guider/tips/triks som handler om "hardware" !

 

Det er mine innspill:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne vært morsomt med en og annen reportasje om trofaste hardware.no medlemmer. Nå er jeg ikke spesielt gira på dette selv. Men om man tar utgangspunkt i brukere som meg selv (vært medlem i 10 år når vi kommer til april).

 

Kunne hatt en reportasje om hva jeg tenkte for 10 år siden i forhold til i dag? Er jeg i dag med på å utvikle spill som jeg hadde et ønske om i 2003? Har jeg racks i stedet for vegger i huset mitt? Er hele kjelleren fylt med servere koblet opp mot 10gb fibernettet? Ble jeg gift med Pamela Anderson? Hva synes jeg om utviklingen av hw.no osv...

 

 

Kunne vært interessant lesning :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos 2003 så har hardware.no hatt en rekke spådommer om det kommende året omtrent rundt hver nyttårsaften. Det hadde vært morsomt med et tilbakeblikk på spådommer fra mange år tilbake, gjerne i en oppsummeringsartikkel. Hva slo til, hva var skivebom? Ps. les litt i artikkeltrådene og sitér spesielle utsagn.

 

Samtidig vil jeg slå et slag for framtidsspådommer både fordi det er morsomt å lese og diskutere, men også fordi det brygger opp til en ny oppsummering en gang i framtida.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Her er noen av mine forslag:

- Guide: Egenbygget NAS med gammel (eller ny) hardware (FreeNAS).

- Guide: Egenbygget mediaserver med gammel (eller ny) hardware (Open Media Vault).

- Guide: Flashing av ruter, eller bygge egen ruter (dd-wrt).

--> Alle de overnevnte, men sammenligne/teste de ulike programvarealternativene innenfor hver kategori.

- Teste og sammenligne ytelse/strømbruk på gammel/svak hardware med ulike operativsystem (Win 7, WinXP, OSX, Lubuntu, Linux Mint osv.).

- Testing av programvare, feks backup, gjenopprette slettede filer (windows), bildebehandlere, mediespillere osv.).

Endret av -=PRO=-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...