Gå til innhold

Hvorfor er Linux fortsatt totalt ubrukelig for spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest igjennom en haug av forum og artikler har jeg kommet fram til at Linux i seg selv ikke er problemet. Det som derimot gjør at de fleste av oss holder oss til Windows, er at selskapene selv ikke ser noen verdi i å bruke nevneverdig tid på å gjøre at sine produkter funker fint der.

 

Så de som har god peiling på Linux vil det ha veldig lite å si, mens for resten av oss som kun ønsker å lære er det som å bli stukket i buken med en kniv og bli etterlatt alene :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Linux til gaming har jeg hørt for lenge nå, Linux tar over har jeg også hørt for lenge... nei, linux = dead for de fleste, bare wannabe coolguys som sitter igjen med linux. De må jo ha noe å si på forums for å virke cool. (egentlig kan de ingenting, bruker bare google for å finne svar)

 

Er du smart så styrer du unna alt som har med linux å gjøre, er bare waste of time å lære seg det, må virkelig være spesielt interessert i det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Linux til gaming har jeg hørt for lenge nå, Linux tar over har jeg også hørt for lenge... nei, linux = dead for de fleste, bare wannabe coolguys som sitter igjen med linux. De må jo ha noe å si på forums for å virke cool. (egentlig kan de ingenting, bruker bare google for å finne svar)

 

Er du smart så styrer du unna alt som har med linux å gjøre, er bare waste of time å lære seg det, må virkelig være spesielt interessert i det.

 

0/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...