Gå til innhold

Surface Pro er et mareritt å reparere


Anbefalte innlegg

Trenden er helt feil i mange sine øyne, men på en annen side så har jeg til gode og se den vanlige mannen i gata bytte RAM/ hard disk selv feilfritt, de fleste jeg vet om som ønsket dette gjort ga den enheten til meg eller til et It verksted og ba de gjøre det. Folk flest har null peiling på det aller meste de har inne i Pc'n sin, de bruker den til den blir for gammel eller dør av alder før de kjøper seg ei ny maskin.Den bør snus rundt, men at det skjer er lite sannsynlig da hvermansen ikke har de samme kravene som tyngre brukere.

 

Tenk om bilbransjen var tillatt å tenke på samme måten. Hvorfor er det slik, at folk forventer at de skal kunne bruke datautstyr, uten å gjøre den minste innsats for å sette seg inn i hvordan det virker. Det er da INGEN andre områder som fungerer på samme måten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den dritten der ville jeg uansett ikke brukt penger på!Går heller for Asus Transformer Pad TF700 64GBBedre OS, og mange ganger batteritid og MYE penere!
Ja, hvis du tror Android er et bedre OS enn fullversjonen av Windows (surface Pro bruker samme Windows som på en vanlig PC), så må jeg bare le :)

 

Hmm, hvis fyren sammenligner med Windows 8 RT, er jeg faktisk enig med han i at det kanskje vil være å foretrekke.

 

Asusen -er- en kjempemaskin (både på batteritid, ytelse og hvor mye som etterhvert er å oppdrive på Google Play ,jeg vil ikke påstå at Win8 RT er et dårligere OS (tvert i mot) men ....de tunge begrensningene som ligger i det gjør Androiden til et bedre alternativ i mine øyne.

 

;) -Derimot- Et ekte Windows 8 nettbrett som lar meg fyre opp ting som Xcom , Skyrim , Neverwinter Nights 2 ,eller andre av favoritt spillene mine , tror jeg ikke det finnes egentlige alternativer.

Vil nå uansett alltid gå for "årntli" PC med Windows

Lenke til kommentar

;) -Derimot- Et ekte Windows 8 nettbrett som lar meg fyre opp ting som Xcom , Skyrim , Neverwinter Nights 2 ,eller andre av favoritt spillene mine , tror jeg ikke det finnes egentlige alternativer.

Vil nå uansett alltid gå for "årntli" PC med Windows

Alle tre spillene har gull-rating i wine. Wine blir portet over til Android, men det vil naturligvis kreve en x86 prosessor å kjøre greit. Så alt du ramser opp kan jeg gjøre enkelt på en linuxboks i dag. Men hold deg gjerne i windows hvis du synes det funker greit for deg.
Lenke til kommentar

bruk i 2 år å bytt ut? Hva får en gjort med en slik når batteriet er gått ut på dato?

 

bare å kaste da? mao betaler du la oss si ca. 400kr i måneden for å bruke en slik hvis prisen er rett under 10.000kr.

 

Hva blir prisen for naturen når 7milliarder konsumenter ska bytte pad og telefon annenhvert år?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...