Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt at dommerne ødelegger returoppgjøret totalt da, men får håpe på en målfest på Camp nou

Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe!

Hadde dommerne dømt riktig, hadde vel kanskje ikke utfallet vært så annerledes. Ble vel fort vekk snytt for et par straffer, Bayern.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe!

 

Må ikke glemme at Bayern ble snytt for et par straffer også da. Dommeren var håpløs begge veier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde dommerne dømt riktig, hadde vel kanskje ikke utfallet vært så annerledes. Ble vel fort vekk snytt for et par straffer, Bayern.

Nå vet du like godt som meg at de straffesituasjonene var meget tvilsomme. Ikke feil å la spillet gå videre, heller ikke feil å blåse straffe. Det er situasjoner som går begge veier. Ett offside mål og en håndballsperre er IKKE det.
Lenke til kommentar

Nå vet du like godt som meg at de straffesituasjonene var meget tvilsomme. Ikke feil å la spillet gå videre, heller ikke feil å blåse straffe. Det er situasjoner som går begge veier. Ett offside mål og en håndballsperre er IKKE det.

Greit å ignorere det og fokusere på det som gikk mot Barca. Er sånn vi fleste fotballsupportere reagerer etter en kamp, når man føler seg snytt av dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...