Gå til innhold

Du bestemmer hvem som vinner Gullstikka


Anbefalte innlegg

Tre "The Sims 3" UTVIDELSER, virkelig? Flere halvdårlige simulatorspill og ikke minst så er Journey å finne i flere kategorier MEN IKKE under beste PlayStation 3 spill ??

 

Blir rett og slett flau av slike kåringer når de er så banalt rævkjørte som det her.. Og at det promoteres her er jo nesten like ille... Her stinker det Call of Duty og Fifa priser veggimellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trails Evolution ?

Angry Birds Trilogy ?

Mario Party 9 ?

Gikk de tom for spill å putte i kategorien "Årets plattformspill" eller har de bare fullstendig missforstått hva et plattformspill er?

 

Trials kan jo kalles et plattform spill, men ellers er jeg enig.

 

Ingen spill jeg spiller/spillte er med...

Jeg trodde MGP liksom var det verte av utdelinger, men her var det enda en som er enda værre...

Sorry, kunne ikke stemme....

 

MGP er ikke en prisutdeling.

Lenke til kommentar

Var kun guild wars 2, journey, uncharted golden abyss som jeg hadde på mine valg :)

2012 var et tragisk spillår!

Det som reddet året for min del var lanseringen av Vita og WiiU, uten dem to hadde vært det værste spillåret på 12 år.

 

Du sier kun hva som var bra i 2012. Om du kunne fortelle hva som var tragisk hadde hvert spennendes å sett. Synest 2012 hadde mye bra. Vita og Wii U er ikke noe å hoppe i taket for da?

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Gratulerer, årets Gullstikke er som skreddersydd for deg.

 

Hvorfor er årets Gullstikke skreddersydd for meg? :closedeyes:

Ikke min feil at 2012 var et spillår jeg må glemme. Altfor få spill som tok en innersving på meg.

Noen spill gjorde det og dem fikk mine stemmer.

Noen av kategoriene stemte jeg på spill som jeg ikke likte, så jeg stemte bare random.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...