Gå til innhold

Du må vente lenge på neste Radeon-skjermkort


Anbefalte innlegg

Nå roter du fælt;

 

12.8WHQL er fremdeles den beste driveren for 2 stk 7970 i BF3. og den driveren kom ut i August.

 

12.11 gjorde att singelkort fikk en skikkelig boost, men det gjaldt ikke CFX.

 

Jeg har prøvd HVER eneste driver fra jeg kjøpte kortene ved release, og jeg har alle 34 driverne som er gitt ut, Beta som WHQL.

 

Og som en liten sidenote til deg: jeg fikk høyere og mer stabil fps i bl.a BF3 med 2 stk 7970 @ 1150/1600 enn med 2 stk EVGA GTX 670 SLI overklokket til 1250/1700, dette var i starten av August, før 12.8 WHQL driveren hadde kommet.

 

Kan jeg få spørre hvor du henter alt dette tullet ditt fra?

 

Du vet at AMD kort ikke kunne konkurere i det hele tatt med Nvidia på bf3 før november? Så slutt med ditt eget tull. Nå er AMD driverne ok men det har tatt et år før de kom dit hvor Nvidia var fra start. Ikke akkuratt raskt. Kortene som sagt er ekstremt bra og har vært det fra start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han troller alltid. I andre tråder så har han opp til quad-cf/sli på alle markedets skjermkort.

Han er bare en syyk nVidia-fanboy. :hrm:

 

Kjøp det en får mest for pengene på, uansett merke. :new_woot:

 

Edit: Kanskje jeg overdrev litt, men helt særiøst, bare litt. :innocent:

 

 

 

Another fanboy... :tease:

 

er ingen "fanboy". men er ikke min feil at f.eks nvidia og intel stort sett igjennom tidene har laget bedre produkter...og ja jeg hadde AMD når de var best...desverre var det ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Du vet at AMD kort ikke kunne konkurere i det hele tatt med Nvidia på bf3 før november? Så slutt med ditt eget tull. Nå er AMD driverne ok men det har tatt et år før de kom dit hvor Nvidia var fra start. Ikke akkuratt raskt. Kortene som sagt er ekstremt bra og har vært det fra start.

 

For noe vås. Jeg kjøpte 2 stk EVGA GTX 670 SLI FTW i August og prøvde de i BF3, og 7970 kortene var rett å slett bedre. Mer stabil, og høyere fps.

 

Tror du jeg hadde jeg hadde sendt inn igjen 670 kortene hvis de hadde vært bedre? jeg spiller en del BF3 bare så det er sagt. nvidia driverne ble lagt inn på en fresh windows install, og jeg fikk lik score i heaven og vantage sammenlignet med 7970 kortene, så det er ingenting som tyder på att det var noe feil her.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412363&view=findpost&p=19529518

 

Her la jeg inn en post da jeg hadde 670 kortene.

 

 

Men jeg spør deg igjen, hvor får du alt våset ditt fra?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

er ingen "fanboy". men er ikke min feil at f.eks nvidia og intel stort sett igjennom tidene har laget bedre produkter...og ja jeg hadde AMD når de var best...desverre var det ikke så lenge.

 

Dette er en tråd om amd skjermkort. Intel har ikke noe å gjøre her.

 

Når det gjelder amd/ati grafikk, er det din feil, hvis du ikke får de til å fungere. Nooberror :)

Endret av lucky666
  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snipp*

 

Livet er for kort til å diskutere med cannibalguppy. La det være. Sett heller på noe avslappende musikk.

 

OT: Har du linky til noen tester med single GTX 680 vs. single HD7970 med nye(re) drivere?

Ut fra den generelle oppfatningen er kanskje ikke denne helt oppdatert lenger.

Endret av Ar`Kritz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan dette er "kjipe saker". Nåværende generasjon holder i lange veier. Ser ingen grunn til å oppgradere mitt 7950.

 

Det er fordi du har 7950. Andre folk har andre grafikkort, men synes ikke ytelsen til denne generasjonen vs forrige forsvarer det å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan dette er "kjipe saker". Nåværende generasjon holder i lange baner. Ser ingen grunn til å oppgradere mitt 7950.

 

Hvis man spiller nye spill med 1920x1080(/1200) oppløsning, og med AA og AF, så må det faktisk være såpass ytelse som man får av et 7950. Så er det noen som spiller med flerskjermsoppsett, og nye spill vil kreve stadig mer av skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...