sungun Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Det dukket i dag opp reklame i chrome. Nede og til venstre i vinduet. Uavhengig av side, virker litt tilfeldig når det dukker opp. Kan enkelt lukkes. Hva kommer dette av? Og hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Simon *- ^ Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Vis du var installerte noe i dag eller i går .Kansje du kan prøve å avistalere det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Har du antivirus? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Høres ut som du har klart å dra på deg noe form for malware. Jeg ville nok kjørt en runde med oppdatert antivirus pluss Spybot eller noe lignende anti-spyware-program. Nå finnes det sikkert bedre programmer enn Spybot, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Har du antivirus? Høres ut som du har klart å dra på deg noe form for malware. Jeg ville nok kjørt en runde med oppdatert antivirus pluss Spybot eller noe lignende anti-spyware-program. Nå finnes det sikkert bedre programmer enn Spybot, bare så det er sagt. Har Norton Antivirus. Den mener pc'n er clean. Skal kjøre nytt søk å se om det skjer noe. Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 1. bytt til ett gratis antivirus (anbefaler Microsoft security essentials) 2. Kjør ett søk med det + malwarebytes 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 1. bytt til ett gratis antivirus (anbefaler Microsoft security essentials) 2. Kjør ett søk med det + malwarebytes Norton er gratis Men er det ikke bra nok? Skal prøve forslaget ditt. Takk for svar! Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Norton hadde noen år med ganske horribel kvalitet med mye bloatware, men det begynner å bli ganske så mange år siden. Men det er fortsatt "kult" å rakke ned på Norton av en eller annen grunn, selv om de fleste ikke har vært borti programmet selv. I dag er Norton ett veldig effektivt stykke antivirus, og det er ett av de som krever minst resurser å kjøre. Det er uansett mulig å få inn dritt på maskinen dersom man trykker blindt, eller overser valg i installasjonsmenyer, da skader det definitivt ikke å dra i gang ett søk med Malwarebytes. Edit: Jeg bruker selv gratis versjonen av Avast, er kjempefornøyd. Endret 9. februar 2013 av MeepTheSheep Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Hvis man bruker Windows 8 så er antivirus innebygd som standard, det drar lite ressurser også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Eventuelt bli litt mer obs på hva man laster ned og kjører, jeg har ikke brukt antivirus siden rundt 2004 og har ikke fått noe siden den gang heller. Selv om jeg har lastet ned gud vet hvor mye software og filer fra div. torrentsider og limewire etc. inb4 badass Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Eventuelt bli litt mer obs på hva man laster ned og kjører, jeg har ikke brukt antivirus siden rundt 2004 og har ikke fått noe siden den gang heller. Selv om jeg har lastet ned gud vet hvor mye software og filer fra div. torrentsider og limewire etc. inb4 badass Og hvor mange keyloggers har du på maskina uten og vite det? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan skal jeg kunne svare på det spørsmålet? Maskinen blir uansett formatert rundt hver 3. mnd, liker å holde ting fresht. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå