Gå til innhold

Witcher 3 annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gledis^^

 

En kompis av meg har spilt Witcher 1 og 2. Har ikke prøvd ennå men spillene ser bra ut.

En kompis av meg har spilt Witcher 1 og 2. Har ikke prøvd ennå men spillene ser bra ut.

 

 

witcher 2 anbefales virkelig!^^ fantastisk spill.. å endeli et spill som blir lagd til pc å får utnytta d pcn klare enn de dårli portene som er sikkert lagd av 2 størst idiotene i et selskap! men witcher 1 er kanskje ikke det beste da:P

Lenke til kommentar

ahh... witcher serien er virkelig moderne klassikere. Som vil bli husket som kanskje dette tiårets beste rpg serie.

ahh... witcher serien er virkelig moderne klassikere. Som vil bli husket som kanskje dette tiårets beste rpg serie.

 

 

ja 1nern e sikkert bra for de som klare å sette sette seg inn kampsysteme.. for meg klarte jeg aldri det.. men witcher 2!!! epic^^

Lenke til kommentar

ja 1nern e sikkert bra for de som klare å sette sette seg inn kampsysteme.. for meg klarte jeg aldri det.. men witcher 2!!! epic^^

 

Helt enig i at witcher 2 hadde mye bedre kampsystem :) . Men kampsystemet i 1 var ikke spesielt vanskelig eller avangsert. Nr.1 er også ett nydelig spill, kanskje folk som likte 2 men ikke har spilt eller gitt 1 en orntlig sjangse, kan bruke tiden frem mot 3 på å prøve igjen :)

Lenke til kommentar

PS. Det inkluderer forresten meg også. Da jeg faktisk ikke har fullført noen av Witcher spillene. Har kommet langt i begge. Men når jeg spiller rpg spill som tar litt tid, så kommer ofte den virklige verden litt i veien. Poff så har det gått noen uker og jeg husker ikke hva jeg drev med. Da pleier jeg å ha problemer med å starte igjen.

Men har sitti med enchanted edison av Witcher 2 noen uker nå, så er veldig klar til å legge det inn på nytt :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.gametrailers.com/side-mission/47840/new-witcher-3-screens-are-totally-wild-gameplay-to-last-100-hours

 

Ser helt ekstremt bra ut. Gleder meg til en ny historie, og spillet i åpen verden kan virkelig bli fantastisk. som jeg gleder meg.

 

(ser at linken ikke funker. Får ikke fikset det, men bare å gå inn på gametrailers.com, ligger på førstesiden)

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...