Gå til innhold

Assassins Creed III og Far Cry 3, best på PC eller konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke heller forklare hvorfor konsoll-versjonen er bedre enn den på PC da, istedenfor å gå bananas når folk påpeker at du kommer med ubegrunnende, og muligens feilaktige, opplysninger?

 

Det var vel heller noen andre som gikk bananas når jeg sa at konsoll versjonen av et spill var bedre en pc versjonen, jeg har spillt begge. Jeg har forklart hvorfor jeg har den meningen.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Det var vel heller noen andre som gikk bananas når jeg sa at konsoll versjonen av et spill var bedre en pc versjonen, jeg har spillt begge. Jeg har forklart hvorfor jeg har den meningen.

 

Nei, du har jo ikke det. Du har sagt at du synes det, og at

 

DET ER MIN MENING.

 

Men du har ikke forklart hvorfor. Du har selv påpekt at du vet at både godstolen og 360-kontrolleren er tilgjengelig selv om du spiller på PC, så da er det jo naturlig å lure på hva som gjør konsollversjonen best. Ikke ytelse, ikke kontroll, ikke komfort, så hva?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg innrømme at et pc spill er bedre enn et konsoll spill? Kommer ikke til å skje.

Overse feilene med konsoll? Selvfølgelig har konsollene sine feil, men pokker ta så har jo pc feil så det holder. Kjærlighet har jeg til spilla mine.

Du kan bare gi deg, du er bare en kranglefant. Du må tåle at andre har ulik smak som deg.

 

Er jo ikke en smakssak. Skal stille deg noen spørsmål, så kan du svare på dem, og selv trekke en konklusjon. Når du svarer på spørsmålene, må du alltid ha et optimalt oppsett i tankene.

  • Har Far Cry 3 bedre grafikk på PC?
  • Har Far Cry 3 bedre bildefrekvens på PC?
  • Er det noe du kan gjøre med Far Cry 3 på konsoll, som du ikke kan på PC?

Lenke til kommentar

Er jo ikke en smakssak. Skal stille deg noen spørsmål, så kan du svare på dem, og selv trekke en konklusjon. Når du svarer på spørsmålene, må du alltid ha et optimalt oppsett i tankene.

  • Har Far Cry 3 bedre grafikk på PC?
  • Har Far Cry 3 bedre bildefrekvens på PC?
  • Er det noe du kan gjøre med Far Cry 3 på konsoll, som du ikke kan på PC?

 

  • Har Far Cry 3 bedre grafikk på PC? Ja
  • Har Far Cry 3 bedre bildefrekvens på PC? Ja
  • Er det noe du kan gjøre med Far Cry 3 på konsoll, som du ikke kan på PC? Nei
  • Gjør likevel ikke pc versjonen til et bedre spill for meg.
  • Vanskelig å akseptere?

Lenke til kommentar

  • Har Far Cry 3 bedre grafikk på PC? Ja
  • Har Far Cry 3 bedre bildefrekvens på PC? Ja
  • Er det noe du kan gjøre med Far Cry 3 på konsoll, som du ikke kan på PC? Nei
  • Gjør likevel ikke pc versjonen til et bedre spill for meg.
  • Vanskelig å akseptere?

 

Det er vanskelig å forstå. Vi bare lurer på hvorfor, og du bare gjentar om og om igjen at du synes det, selv om det ikke var dette vi spurte om.

Lenke til kommentar

  • Har Far Cry 3 bedre grafikk på PC? Ja
  • Har Far Cry 3 bedre bildefrekvens på PC? Ja
  • Er det noe du kan gjøre med Far Cry 3 på konsoll, som du ikke kan på PC? Nei
  • Gjør likevel ikke pc versjonen til et bedre spill for meg.
  • Vanskelig å akseptere?

 

Ja, har problemer med å akseptere irrasjonalitet. Du er altså enig i at Far Cry 3 er bedre på PC med mindre du er forelsket i din egen konsoll?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, det er meningsbasert. Jeg synest FC3 er best på konsoll. KOM OVER DET!!!!!

 

Igjen, man lurer jo bare for hvorfor. Dersom noen stiller deg et spørsmål med dette spørreordet, er den korrekte responsen å oppgi grunner til at du har denne meningen. Det du imidlertid gjør, er å bare gjenta meningen om og om igjen.

Lenke til kommentar

Men la oss snu litt rundt på det. Personlig er jeg tradisjonelt sett konsollspiller, men har i større grad beveget meg mot PC de siste årene, mye på grunn indie-titler. Når en ny stortittel kommer ut er jeg imidlertid litt usikker, da jeg for det meste har valgt disse på konsoll. Dersom jeg nå skulle ha plukket opp Far Cry 3 (noe jeg vurderer) hadde det jo vært nyttig med innspill på hvilken plattform som som har den beste versjonen. Dersom jeg skulle ha spurt dere, kunne jeg har forventet slike svar?

 

sthusby: Spillet er best på PC, siden den versjonen har bedre grafikk, bedre bildefrekvens, og du kan gjøre alt på PC som du kan gjøre på konsoll.

JoseCuervo: Spillet er best på konsoll, og DET ER MIN MENING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...