Gå til innhold

Kamptråd: Man City - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Først snakker du om at vi ikke bryr oss om rettferdighet etc etc også er det bare at du mente det var frispark etc etc. Svada. Som vanlig.

 

Å herregud. Det jeg mener er at dere egentlig gir faen i at det skulle vært frispark pga det er City. Vanskelig å forstå ser jeg, men du kan gi deg med å tro du er så mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Herlig at Liverpool fortsatte spillet, andre lag burde lære av dette. Blir for dumt å stoppe spille hver gang en av dem ligger nede å griner. Det er tross alt topptrente mannfolk utpå der, ikke en gjeng med drittunger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Herlig at Liverpool fortsatte spillet, andre lag burde lære av dette. Blir for dumt å stoppe spille hver gang en av dem ligger nede å griner. Det er tross alt topptrente mannfolk utpå der, ikke en gjeng med drittunger.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Å herregud. Det jeg mener er at dere egentlig gir faen i at det skulle vært frispark pga det er City. Vanskelig å forstå ser jeg, men du kan gi deg med å tro du er så mye bedre.

Ingen her som har sagt at det ikke er frispark, det tror jeg til og med DU skjønner hvis du leser litt gjennom tråden. Tror taktikken du kjører med å ignore innlegg funker bedre enn å prøve å bortforklare ting når folk påpeker ting. Men dette er det siste jeg kommenterer i akkurat denne diskusjonen, men du kan godt bortforklare litt til, sikkert underholdning for en del folk, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar

Hvor lenge tok det før Torres nettet 4 mål for Chelsea kontra Sturridge?

 

Tok vel bortimot 20 kamper før han nettet 1 goal. Vet ikke om han har nok matcher til å ha fire enda.

 

Alle som har sett Sturridge i mer enn 5 kamper vet at han er god. Har levert som jeg forventet egentlig. Var ikke helt på hugget mot Arsenal, men involvert i begge scoringene. Var en eller to LFC fans her som mente han manglet teknikk og fotball intelligens. Noe han allerede har bevist at han har plenty off. Mottaket på ballen til Johnson var digg. Må også tenke på at han har spilt veldig lite fotball denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...