Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

De klarte å dra med FM til La5 og La7 fra 1.27 i tillegg til å downtiere dem... :wallbash:

 

Russland er nye FOTM ser det ut til. Da kan jeg kanskje hente Doraen ut av hangaren med god samvittighet.

 

Lol, Ufola'ene er jo enkle å ta ned med den nye DM'en :) De er ikke flyvende tanks, som de var i 1.27

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør det lettere ja, men det er fremdeles helt forrykt å stige til 5000 så for som omtrent er mulig i ett av de raskest klatrende flyene i spillet, for så å se La5'er og La7ere og effings chaika'er på 6-7000meter.

 

To FM team er bare idiotisk. Ja jeg vet begrunnelsen. (forøvrig latterlig av russiske myndigheter... really? 60-70 år gamle fly er hemmelige?)

 

Jeg HÅPER dette bare var en stor troll i forbindelse med den russiske nasjonaldagen i dag og at de endrer på det i morgen, for ett så stort tilbakesteg som å gå tilbake til 1,27 FM på disse, samtidig som de reduserer tier? Det er for meg inkompetanse som grenser på idioti.

 

De var, så vidt jeg har forstått ikke slik på testserveren rett før 1.31 release, så dette er noe som er lagt til eller noe som er endret på med utenkte konsekvenser i siste liten, uten nok testing.

 

 

Løsningen blir vel å quitte ut av games som er mot russland til de fikser dette. - ja douchebag løsning som det er så er det det som vurderes.

Lenke til kommentar

Tja jeg vinner over dem når teamet mitt gidder å klatre opp med meg. F4U 1c tar knekken på alle Ufola'er. Er enkelt hvis du tenker taktisk, ikke fly rett mot objektivet, fly til siden så inn mot objektivet når du er på ca 7000m, da har ingen en sjanse til å ta deg hvis du har et kompetent team.

 

Er veldig fornøyd med britene sine fly, elsker at tyskerne ikke kam stikke fra meg, når de tuller til angrepet sitt. Og Tempesten spiser doras til frokost!

 

 

Lenke til kommentar

Mye La rage ute å går ja :p Men synes ikke de er så gode uansett. over 650 å vingene fyker av, sykt små mags, de tåler fortsatt svært lite. men jeg skjønner til dels rage moden. Ta tilbake endringene men behold de på de nye tier nivåene. Bf109 F-4 kicker fortsatt om ikke mer ass nå. Gleder meg til å se om jeg klarer å slå min egen pers i den nå som for øvrig er 6 kills.

 

Når det kommer til å quitte ut av games som er mot russland. Så er ikke det nå nytt, alle dora pilotene som springer med halen mellom bena når de møter litt motstand. Greit å farme low lvl tiers men samme lvl eller over å de springer.

Lenke til kommentar

Åh? Jeg testet en dive med La5 og vingene røyk ikke før på ~750 IAS.

Klarte til og med å ta en max elevator recovery ved ca 650 IAS uten at det ble for mye for flyet... Vet forøvrig ikke om det er mindre blackout effekter i test flight med historic difficulty, men jeg blacket ikke ut skikkelig ved 11-12G engang. (kanskje test flight regner med fulle pilot stats? - må testes i ett annet fly.)

 

Hadde ikke testet dem tidligere, så jeg vet ikke hvordan de oppførte seg før patchen, om det fortjener lavere rank eller ei med "korrekt" FM, så det skal jeg ikke uttale meg om.

 

 

Gaijin har i allefall kommet med en uttalelse om at det er en bug at de er slik - På reddit selvsagt, ikke det offisielle forumet :wallbash:. Så får vi se hvor lang tid de bruker på å fikse dem. Forhåpentligvis ikke like lenge som 1.29->1.31, for dette er en mye større gamekiller enn Dora spam. De oppfører seg i alle fall som fly.

 

En ting er sikkert. Premium tiden min utløp i går. Kommer IKKE til å fornye før de er normale igjen.

 

 

Klarte en Ace in a Day med F4ern på Malta etter patchen. Mot UK da. Men det hadde mye mer med kvaliteten på motstanderene å gjøre enn flyet. To av de dogfightet med to av våre, mens jeg fikk BnZ'e dem hele tida uten at de engang enset at jeg var der...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Haha ny pers på HB. Var alene igjen mot 9 Dora'er i min Spitfire XVI, endte opp med en gedingen ragefest i chatten, etter jeg skjøt dem ned alle som en!

 

Du var 1 mot 9? Enten er du en gud i cockpit ellers misstenker jeg de for å være noen elendige lagspillere. Men uannsett imponerendes av deg :dremel:

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Du var 1 mot 9? Enten er du en gud i cockpit ellers misstenker jeg de for å være noen elendige lagspillere. Men uannsett imponerendes av deg :dremel:

 

Er ikke så vanskelig når jeg har endelig fått mulighet, med 1.31, til å bruke Beurling taktikken med Spitfire'en (flyr med joystick). Startet som en helt vanlig runde på Sicily, alle teammates dør på under 5 min, og jeg endte opp alene på 8000m. Som vanlig venter jeg oppe her på dem, gir ikke fra meg fordelen min, så enkelt. Da de beynte å klatre oppover var det easy peasy lemon sqeausy, 3 døde D-13's.

 

Da var kampen nede på 5000m, jeg la merke til at to av Doraene hadde klatret høyere enn meg så jeg beste meg for å skremme vettet av dem. Fløy da rett fremmover i ca 340 IAS og ventet på at de begge skulle stupe ned på meg. Da den første stuper og er ca 0.5km bak meg, smeller jeg elevatoren rett opp og låser aileron mot venstre, samt rudderet. Dette fører til en kontrollert Flat Spinn, hvor flyet går inn i en spinn før jeg bryter den, ved å normalisere alle kontrollene. Doraen overshooter og klatrer selfølgelig fra meg. Den andre Doraen stuper, ved samme avstand gjør jeg nå en Snap Roll (En annen variasjon av flatspinnen, men her slipper du elevatoren litt tidligere som gjør at du flipper rundt med flyet, og havner på halen Doraen), rekker å få inn en kjap burst på denne, pga han ikke løp, men prøvde en Lag Roll, enda en død Dora.

 

Den første karen av disse to prøvde nå å stupe igjen. Men lurte han til å tro at jeg skulle gjøre en Split-S, men det gjorde jeg ikke. Gjorde en ganske enkel Skid og havnet bak ham, enda en død D-13. Bare 4 igjen, som campet rundt basen min og ventet på at jeg skulle lande. Hadde fortsatt en god del ammo igjen og et uskadet fly. Skaffet tilbake fordelen min, ved å være 1000m over dem, og nå begynner det herlige. Alle de fire Doraene prøver deretter å turnfighte en Spitfire, ikke et smart valg, og alle som en endte med hodet først ned i bakken.

 

Den siste Doraen klarte jeg bare å Critte, så han humpet tilbake til basen og kræsjet like før rullebanen. I mellomtiden så beskyldte de to Doraene, som ble lurt trillrundt, meg for hacks. De hadde aldri møt en pilot som brukte flyet slik som det skal brukes, ble til at jeg nå er hatet av alle tyske teams samt russiske teams, fordi de aldri kan BnZ meg. Fått en del hate fra noobie pilots som ikke skjønner at BnZ ikke alltid er garantert et kill ;)

 

PS: A6M3 og A6M5 flyene gjør Snap rollen og Flat spinnen, enda enklere enn en Spitfire, og de kan dra den enda lengre iforhold til hvor raskt du ønsker at den slår inn.

Endret av Berniy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig når jeg har endelig fått mulighet, med 1.31, til å bruke Beurling taktikken med Spitfire'en (flyr med joystick). Startet som en helt vanlig runde på Sicily, alle teammates dør på under 5 min, og jeg endte opp alene på 8000m. Som vanlig venter jeg oppe her på dem, gir ikke fra meg fordelen min, så enkelt. Da de beynte å klatre oppover var det easy peasy lemon sqeausy, 3 døde D-13's.

 

Da var kampen nede på 5000m, jeg la merke til at to av Doraene hadde klatret høyere enn meg så jeg beste meg for å skremme vettet av dem. Fløy da rett fremmover i ca 340 IAS og ventet på at de begge skulle stupe ned på meg. Da den første stuper og er ca 0.5km bak meg, smeller jeg elevatoren rett opp og låser aileron mot venstre, samt rudderet. Dette fører til en kontrollert Flat Spinn, hvor flyet går inn i en spinn før jeg bryter den, ved å normalisere alle kontrollene. Doraen overshooter og klatrer selfølgelig fra meg. Den andre Doraen stuper, ved samme avstand gjør jeg nå en Snap Roll (En annen variasjon av flatspinnen, men her slipper du elevatoren litt tidligere som gjør at du flipper rundt med flyet, og havner på halen Doraen), rekker å få inn en kjap burst på denne, pga han ikke løp, men prøvde en Lag Roll, enda en død Dora.

 

Den første karen av disse to prøvde nå å stupe igjen. Men lurte han til å tro at jeg skulle gjøre en Split-S, men det gjorde jeg ikke. Gjorde en ganske enkel Skid og havnet bak ham, enda en død D-13. Bare 4 igjen, som campet rundt basen min og ventet på at jeg skulle lande. Hadde fortsatt en god del ammo igjen og et uskadet fly. Skaffet tilbake fordelen min, ved å være 1000m over dem, og nå begynner det herlige. Alle de fire Doraene prøver deretter å turnfighte en Spitfire, ikke et smart valg, og alle som en endte med hodet først ned i bakken.

 

Den siste Doraen klarte jeg bare å Critte, så han humpet tilbake til basen og kræsjet like før rullebanen. I mellomtiden så beskyldte de to Doraene, som ble lurt trillrundt, meg for hacks. De hadde aldri møt en pilot som brukte flyet slik som det skal brukes, ble til at jeg nå er hatet av alle tyske teams samt russiske teams, fordi de aldri kan BnZ meg. Fått en del hate fra noobie pilots som ikke skjønner at BnZ ikke alltid er garantert et kill ;)

 

PS: A6M3 og A6M5 flyene gjør Snap rollen og Flat spinnen, enda enklere enn en Spitfire, og de kan dra den enda lengre iforhold til hvor raskt du ønsker at den slår inn.

 

HAHAHA! Ut i fra dette vil jeg påstå at du har ganske gode ferdigheter! Det er alt for få som bruker flyene til det de er gode på, jeg ser til stadig spitfire,messersmith osv fly rundt på 500 m høyde å bli offer for dobbeltdekkere,hehe.

 

Men jeg blir "litt" imponert. Jeg har et stykke opp for å si det sånn :rofl:Så er det vel nesten passende å bruke George Beurling med en spitt

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Har de fikset problemet med joystick nå eller? Mener det var noe trøbbel med ustabilitet for en stund tilbake? Var hvertfall mye enklere å skyte ned folk med mus og tastatur fremfor joysticken da det dukket opp mye turbulens, eller flyet begynte å vingle fælt kontra mus og tastatur.

 

 

Edit: Eller har folk funnet ut at det bare er en vane sak?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det er vanskelig i starten, men det blir lettere etterhvert. Du klarer manøvrer som mouseaim ikke har sjanse til å gjøre! Instructoren ødelegger mye for oss joystick flyvere, men dette ordner seg :D

Njaa, jeg synes det er ganske kjipt å fly uten instructor :p Har liksom ikke de beste pilot ferdighetene. Blir vell bedre med trening tenker jeg. Jeg klarer å lette i FRB da, men jeg har det med å svinge for hardt - tror jeg. Jeg går i alle fall inn i spin og havner fort i bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...