Gå til innhold

Xbox-en ødela spillet mitt!


Mathayus

Anbefalte innlegg

Jeg satt å spilte et spill. FIFA 13 og plutselig hørte jeg en rar lyd fra xboxen og så kom det opp på skjermen at jeg skulle rengjøre spillet med en myk klut og starte på nytt, da jeg tok ut cd'en var hele cd'en omringa av en sirkel, altså en ripe. Spillet funker ikke i det hele tatt. Hva i huleste kan jeg gjøre med det??? Det er jo ikke min feil at xboxen plutselig ødelegger cd'er??

PLIS kom med forslag!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk til Leflus og Civilix. Jeg skal prøve forslaget deres. Det går vel bra Civilix, får ikke bli helt avhengig heller ;-)

Har en av dere to xbox selv?

Jeg har hatt to xbox360er. Den første fikk red ring of death, så leverte den tilbake til butikken og fikk de til å sende den inn. Det gikk helt greit, skjønt det tok tre måneder før jeg fikk den tilbake. Den varte dessverre bare en kort stund etter at jeg fikk den tilbake, før den nektet å lese plater igjen. Over ett år senere kjøpte jeg en ny xbox360 (elite denne gangen), men også denne fikk red ring of death. Leverte den inn, fikk den tilbake og merket fort at ingenting var skjedd. RRD var det fortsatt. Men kort sagt viste det seg at det var strømkabelen som jukset, så fikk en ny. Deretter funket den helt fint i flere uker, før den en dag nektet å lese flere plater. Har ikke rørt den etter det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg satt å spilte et spill. FIFA 13 og plutselig hørte jeg en rar lyd fra xboxen og så kom det opp på skjermen at jeg skulle rengjøre spillet med en myk klut og starte på nytt, da jeg tok ut cd'en var hele cd'en omringa av en sirkel, altså en ripe. Spillet funker ikke i det hele tatt. Hva i huleste kan jeg gjøre med det??? Det er jo ikke min feil at xboxen plutselig ødelegger cd'er??

PLIS kom med forslag!!!!

 

Hehe, hadde samme problemet, jeg var så heldig at spillet var ny, så jeg gikk tilbake til butikken, og fikk et nytt eksemplar.

 

Men vil anbefale deg til å gå sende Xboxen til Microsoft, slik at de kan ta en titt på den.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

ok.

Men nå har jeg kjøpt fifa 13 på xbox uten cd. Men finner ikke hvor jeg skal trykke for å finne spillet igjen..noen tips til det eller?

 

Lol, vel, ligger det ikke i "mine spill"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...