Gå til innhold

Kinesisk bestefar har viet 8 år til World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette.

 

Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen.

 

Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.<

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen.

 

Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.<

 

? Hvordan klarer du å få det jeg skrev en "gretten tone"t? Eneste jeg gjorde var å påpeke noe. Dersom du leste det som gretten sier egentlig mer om deg.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Vet ikke helt hva poenget med artikkelen er, om det er ment å peke ut fyren som "stakkars gamle raring". Hadde det vært en 35 år gammel mann, ja, men når man ser hva mange pensjonister bruker dagene til, så blir saken litt annerledes

Lenke til kommentar
Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette.
Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen

 

Det sto ikke illustrasjonsbilde der fra starten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette.
Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen.Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.<

 

Du har rett. Det "ekte" bildet av bestefaren var ikke der når du skrev innlegget. Jeg så det hvertfall heller ikke.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...