Gå til innhold

Samsung Galaxy Note III kan få 6,3-tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I all verdens slags bukser er det du har, lommer ned til knærne? ;p

 

Jeg har Note (1), og jeg bruker "slim fit" bukser (ikke helt skinny altså), og det er bra med plass i lommene :p Men husk at 6,3" ikke trenger å bety at selve telefonen blir så veldig mye større enn dagens Note 2. Se bare på Xperia Z med 5". Den er ikke særlig stor siden Sony har utnyttet overflaten godt ved å bruke hele overflaten til skjermen.

 

Et godt eksempel på dette er det påståtte lekkede bildet av HTC M7 med edge-to-edge skjerm.

 

HTC_M7_render.jpg

Lenke til kommentar

folk har klaget over at grensen pushes i flere år. husker at "alle" mente htc hd2 var tullete gigantisk med sine 4.3" en gang i tiden.

 

Så lenge den går ned i lommene på normale guttebukser, og en får fingrene rundt kantene så den kan holdes med 1 hånd, så vil jeg si større er bedre. mindre knot å bruke den slik det er ment en skal bruke smart telefoner, lettere å treffe tastatur tastene på fylla, og større bateri.

 

jeg endte opp med å ikke gidde å surfe/spille/se film på min forige 3.7" android mer enn høyst nødvendig, men med note 1 er det utholdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjempenyheter om dette stemmer :D Fortsatt tomt fyll i lommene mine når Note'n ligger der, så dette blir optimalt!
det du egentlig sier er at du ønsker å proppe lommen din med en mobil??Personlig er 5,5 MAX av hva jeg vil legge til øret. Det skal tross alt se normalt ut. Å legge ett nettbrett til hodet å snakke via det ser direkte fjottete ut :-)

 

derfor man har handsfree :p

Lenke til kommentar

hvem trenger så stor skjerm!?

 

Se på det som en veldig hendig liten tab som har mulighet for datatrafikk over 2g/3g pluss at man har universell ringemulighet/sms? Handsfree er vel nesten påkrevd ekstrautstyr om en slik er hovedmobilen og ikke kun en liten tab man har ekstra.

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Handsfree er vel nesten påkrevd ekstrautstyr om en slik er hovedmobilen og ikke kun en liten tab man har ekstra.

 

Se for deg noen holde den opp mot hodet for så å holde en samtale :rofl:

Nå er vi så forskjellige at vi kan være enige og uenige om at en gråstein er grå. Men ser fortsatt ikke vitsen med en så gigantisk skjerm.

Lenke til kommentar

hvem trenger så stor skjerm!? Seriøst, ser de som er i samtaler med en note nå. Ser jo ut som at det er tull vettu. går å holder den gigantiske plata opp mot hodet! Trenger du en så stor skjerm kan du ha en 3310 i baklomma og et nettbrett spør du meg

 

Dersom du har problemer med at min telefon er for stor er det ditt problem. :roll:

Endret av Dragavon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...