Gå til innhold

Kan noen kristne/muslimer be for meg?


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke gøy, men det forandrer ikke det faktum at mange er psykotiske og at du også sannsynligvis er det. Jeg liker ikke å bli kalt "forkjølet", men når nesa renner og halsen er sår, så må jeg nesten akseptere at jeg faktisk er forkjølet. Jeg skjønner at du ikke liker å bli kalt psykotisk, men dessverre er du nok det. Mordere trenger virkelig ikke være psykotisk. Man kan helt fint ta liv uten å hallusinere.

 

Så de døde har klær? Hvis du ser døde mennesker, så betyr det at du ser "sjelen" deres. Kroppen deres ligger igjen, med klær, i graven. Hvorfor har disse sjelene da klær? Dør klær også? Har klær en sjel som går igjen? Klær er jo dødt materiale. Hvordan er det mulig? Det betyr da at sjelen tar på seg klær når den forlater kroppen. Hvorfor i all verden skulle en sjel trenge klær og hvordan får sjelen med seg klærne over på "den andre siden" når klær ikke har en sjel? Ser du ikke denne logiske bristen som bare bekrefter at dette er en psykose?

 

Grunnen til at så få "besvarer" ditt spørsmål om bønn, er fordi de fleste her inne er unisont enig om at du er psykotisk og at Gud, demoner, bønn etc ikke har noe med dette å gjøre.

 

Jeg syns det er logisk at de har klær. de har på seg det siste de hadde på seg. jeg bryr meg ikke hva folk her sier, jeg skal til kirken eller no.. de dreper meg snart om jeg ikke gjør noe. grunnen til at det ikke er det dere mener er fordi antipsykotisk tar det ikke bort!! Det er der forsatt, da må det være noe annet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den berømte matematikeren John Forbes Nash hørte stemmer i hodet sitt som drev han fra hus, kone og barn, men etterhvert innså han at de kun var i hans eget hode og ikke virkelige. Det var hans eget sinn som spilte han puss. Han ble i ettertid diagnostisert med schizofreni og fikk antipsykotika som hjalp han til å undetrykke hallusinasjonene.

 

Igjen, jeg forstår at disse "demonene" føles helt virkelige for deg, men de er kun en manifestasjon i ditt eget hode.

 

Det føles ikke virkelig, det er virkelig

 

Har trådstarter her mye kontakt med Gud? I så fall hva sier Gud til deg? Jeg lurer også på om du har forkynt mye av evangeliet.

 

Gud prater til meg.. men tror ikke egentlig at det er Gud. Det er bare en som utgir seg for å være det.. :/ Hva mener du?

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert at hun er sykisk syk skjønner du! Det er henne at hun er i kontakt med demoner på grunn av at djevelen vil utslette henne/han. Dermed gir djevelen henne tanker som kan føre til at hun blir tvunget til å dø og dermed blir utslettet. Hvis du er til stor fordel for Gud så er det mulig at djevelen vil fjerne henne fra jorden slik at hun ikke kan evangelisere noe mer. Du må i så fall ikke la deg lure av djevelen og Hannes sleipe metoder som kan føre til død og smerte!

 

Jeg vet at djevelen vil drepe meg allerde.. man blir ikke akuratt utslettet om man dør.. men bare hvis man har fred..

Lenke til kommentar

Da vet du feil, for djevelen vet ikke hvem du er og bryr seg ikke noe om deg. Ikke vær så selvopptatt at du tror ditt liv betyr noe som helst for djevelen.

 

Si hva du vil. Du kan ikke utale deg om det. Og jeg har ikke sagt at han bare vet om meg, han vet sikkert om deg også

Lenke til kommentar

Hvis ikke jeg kan uttale meg om det kan heller ikke du uttale deg om det. Du tar deg retten til å uttale deg om det, så da gjør jeg det samme.

 

Djevelen bryr seg ingenting om deg, ditt liv, om du lever eller dør. Djevelen har viktigere ting å fokusere på enn hva ynkelige ubetydelige mennesker foretar seg. Du skal være ganske selvopptatt hvis du tror at djevelen i det hele tatt har hørt om deg. Er du selvopptatt?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det føles ikke virkelig, det er virkelig

 

 

 

Gud prater til meg.. men tror ikke egentlig at det er Gud. Det er bare en som utgir seg for å være det.. :/ Hva mener du?

Ok, da kan det være djevelen som vil lure deg, men er du kristen og anser du deg selv for å være en fiende av djevelen?

 

Du burde skamme deg noe så langt inn i det røde helvete for å poste sånt rør til en person som åpenbart har store psykiske problemer.

Jeg tror nå faktisk ikke at hun har så store psykiske problemer, men det er henne at hun har kontakt med demoner og lignende for å bryte henne/hun ned. Det er bare dere som aldri har opplevd noe slikt før.

Lenke til kommentar

Er du psykolog? Hvis du ikke er det så kan du ikke stille noen som helst for for diagnose på denne personen. Du skjenner han ikke og du har ikke opplevd noe slikt i den åndelige verdenen. Jeg regner med at du er en ateist og dere bare sier det for å prøve å bevise at dere har rett. Ikke driv med slikt her for ting som skjer i den åndelige verden er alvorlig!

Lenke til kommentar

Dette har for pokker ingenting med ateisme / teisme å gjøre - det handler om å se et menneske som har det vanskelig, og addressere de virkelige underliggende årsakene. Det du gjør er å fóre vrangforestillingene til en person i mental ubalanse, og det er helt sinnssykt uansvarlig.

Hun har det vanskelig, men den åndelige verdenen finnes og det er ikke umulig at hun snakker med demoner som hun sier. Jeg regner med at du aldri har hatt kontakt med noe som helst åndelig vesen, så derfor kan det virke helt umulig for deg, med det går an og det er mulig at TS opplever dette.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan det går? Det går til helvete. tror jeg burde dra til en kirke eller noe sånt. Vet ikke om jeg klarer å stå imot de døde så mye lenger.. det er forferdelig fordi jeg vil ikke dø. men de presser meg. og hvorfor er det nesten ingen i denne tråden som svarer på det jeg spurte om?

Ta kontakt med en prest du. En prest vil kunne si om du plages av det åndelige, eller henvise deg videre til psykiatri dersom han mener at han ikke kan hjelpe deg. Det er en del av en prests jobb å være en god lytter og rådgiver. Og en bønn skader ingen uansett, så du vil også være i min.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...