Gå til innhold

Kan noen kristne/muslimer be for meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei daude eksisterer ikkje. Dei kan ikkje gjera nokre ting, dei kan heller ikkje drepe deg. Slapp av, kroppen deires ligg i kista og råtnar. Mens sjelen (hvis det finnes sjel) deires er i himmelen og er saman med Gud. Ikkje bekymre deg mye over dei daude. Slapp av og slutt å fantaser.

 

Kva er det egentleg som plager deg? Spøkelser?

Lenke til kommentar

Er du oppmerksomhetssyk eller forteller du sannheten?

 

Med tanke på at du faktisk ber til Gud selv som du har sagt før, og du hører svar fra Ham, hvorfor skal du da starte et helt eget emne hvor du ber ANDRE om å be for deg?

Det på en måte avslører deg

 

Jeg driter i om du tror på meg! Ja, jeg ber til gud og han svarer. Men hvordan i helvete kan jeg vite at det er Gud?? jeg er ikke engang sikker på om de døde prater eller om det er demoner. Ialfall noe er det som prøver å drepe meg. Dette plager meg hver dag. Bare tro jeg gjør dette for morroskyld jeg driter langt i det.

Lenke til kommentar

Dei daude eksisterer ikkje. Dei kan ikkje gjera nokre ting, dei kan heller ikkje drepe deg. Slapp av, kroppen deires ligg i kista og råtnar. Mens sjelen (hvis det finnes sjel) deires er i himmelen og er saman med Gud. Ikkje bekymre deg mye over dei daude. Slapp av og slutt å fantaser.

 

Kva er det egentleg som plager deg? Spøkelser?

 

Er det demoner da? som utgir seg for å være døde? Noe er det ialfall! Og jeg trenger hjelp. og det fort. det kommer til å drepe meg. dette er helt seriøst. de prøver å lokke meg i døden.

Lenke til kommentar

Er det demoner da? som utgir seg for å være døde? Noe er det ialfall! Og jeg trenger hjelp. og det fort. det kommer til å drepe meg. dette er helt seriøst. de prøver å lokke meg i døden.

 

Kjære deg. Jeg tror ikke det du forteller skjer noe annet sted enn i ditt eget hode. Det føles helt sikkert 100% virkelig for deg, men tro du meg - dette er fantasier som kun er i ditt eget hode. Ikke for å skremme deg, men mye tyder på at du lider av vrangforestillinger og hallusinasjoner (dersom du hører stemmer i hodet ditt).

 

Dette ligner litt på schizofreni i ett eller annet stadium. Jeg anbefaler på det aller sterkeste at du forteller dette akkurat som det er til fastlegen din, som så kan henvise deg videre til en spesialist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du snart skal dø, burde du dra deg offline og gjør noe

 

Hva faen mener du jeg skal gjøre på en psykriatisk avdeling?

Du vil jeg skal dø du, høres nesten sånn ut.

 

Jeg kan sikkert be for deg... Men ville heller stolt på å få hjelp fra en lege enn min bønn.

 

Takk <3

 

Jeg kan ikke stole hundre prosent på at den jeg hører er Gud.. derfor spørr jeg om dette.

Lenke til kommentar

Kjære deg. Jeg tror ikke det du forteller skjer noe annet sted enn i ditt eget hode. Det føles helt sikkert 100% virkelig for deg, men tro du meg - dette er fantasier som kun er i ditt eget hode. Ikke for å skremme deg, men mye tyder på at du lider av vrangforestillinger og hallusinasjoner (dersom du hører stemmer i hodet ditt).

 

Dette ligner litt på schizofreni i ett eller annet stadium. Jeg anbefaler på det aller sterkeste at du forteller dette akkurat som det er til fastlegen din, som så kan henvise deg videre til en spesialist.

 

Jeg er nok hos en spesialist allerde.. innlagt skjønner du.. tviler på at det er en psykriarisk diagnose. er nok heller demoner eller noe sånt no.. eller kanskje det er de døde?

Lenke til kommentar

La oss tenke litt logisk sammen, hva har du som de døde/demoner vil ha tak i?

 

So langt jeg vet er det ikke rapportert noen dødsfall i norge eller andre land der demoner eller de døde har fått skylden - så hvorfor er akkurat du så spesiell? Med tanke på hvor mange milliarder mennesker vi er på jorden må du nesten ha en grunn for hvorfor nettopp du skal bli angrepet av de døde/demoner.

 

De døde er nettopp det, døde. De har ingen grunn eller mulighet til å kontakte oss levende.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...