Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil at de døde skal stå opp!


Misamisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha en gjenforening med de som er døde så er det bare til å vende seg til Jesus og bli kristen slik at du forhåpentligvis kan kjenne igjen menge av de i himmelen.

Hvordan vil de da se ut? Vil de se slik ut som de så ut rett før de døde? En uke før de døde? Måned før de døde? (...) og så videre, helt tilbake til de ble født (...)

 

Faen ass. Jeg vil de døde skal leve igjen!!! Enten så må jeg dø eller så må de stå opp. For de trenger fred. Men jeg vil ikke dø. Og jeg vil heller ikke at de skal være døde. åhhh vær så snill lev igjen :(

Dessverre er dette komplett umulig. :(:cry:

 

Om ingen blåser i Guds basun da... Men den er vel ganske vanskelig å finne... :p

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Før en administrator shøvver en klut ned i gapet på meg så vil jeg spør:

 

1: Har du ikke blitt lært at spøkelser og levende døde ikke finnes

 

2: Om du ba Gud å la dem livne opp igjen, til hvilken nytte og service hadde det gjort verden? Det at vi levende får snakke med våre savnede er ikke en god nok grunn :( sorry

 

2B: Om du ikke er religiøs, hvordan i kagenbag skal du klare å mane dem tilbake?

 

3: Hvorfor svarer du ikke her på tråden din?

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en gjenforening med de som er døde så er det bare til å vende seg til Jesus og bli kristen slik at du forhåpentligvis kan kjenne igjen menge av de i himmelen.

Her lover du noe som ikke er deg gitt til å love bort, for du kan ikke stå ved dette du her lover, ikke i det hele tatt!!! Så vet du det! Så hold deg for god til å love dette til folk i fremtiden er du snill.....

 

Til trådstarter:

 

Snakk med noen, legen din foreksempel, eller ring en krise telefon og SNAKK med de der. Det er utrolig hvor mye det hjelper. Har selv tydd til arbeids kolleger i slike situasjoner og du verden hvor mye de hjalp meg selv om de nesten ikke sa et kløyva ord under min "tømme" monolog, det var så godt bare å få snakket om det, tømt meg liksom... Og de skjønnte godt hvorfor jeg ga dem en blomst neste gang jeg så dem... :)

 

Så snakk med noen, få det ut!! Fortelle gjerne her hva som plager deg, da det er så godt å få det UT!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her lover du noe som ikke er deg gitt til å love bort, for du kan ikke stå ved dette du her lover, ikke i det hele tatt!!! Så vet du det! Så hold deg for god til å love dette til folk i fremtiden er du snill.....

 

"And this is the will of him that sent me, that every one which seeth the Son, and believeth on him, may have everlasting life: and I will raise him up at the last day." -John 6:40

 

Han kan seie at viss man trur på Gud og Jesus so kjem man til himmelen og dermed kan man møtte dei som allereie er daude. Men det han ikkje kan gjera er å lova at man vilja koma til himmelen, berre Gud kan gjera det!

 

Til Misamisa: Kan eg spørja kvifor du vil at dei daude skal koma til live igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du nettopp opplevd et tap av noen som står deg nær?

 

Det er noen.. en tok selvmord.. men nå har hun begynt å prate til meg.. hun prøver å lokke meg i døden.

 

Hvis du vil ha en gjenforening med de som er døde så er det bare til å vende seg til Jesus og bli kristen slik at du forhåpentligvis kan kjenne igjen menge av de i himmelen.

 

Det hjelper ikke. jeg har pratet med gud men han sier bare at det ikke går å vekke de igjen!! faen ass..

Endret av Misamisa
Lenke til kommentar

Før en administrator shøvver en klut ned i gapet på meg så vil jeg spør:

 

1: Har du ikke blitt lært at spøkelser og levende døde ikke finnes

 

2: Om du ba Gud å la dem livne opp igjen, til hvilken nytte og service hadde det gjort verden? Det at vi levende får snakke med våre savnede er ikke en god nok grunn :( sorry

 

2B: Om du ikke er religiøs, hvordan i kagenbag skal du klare å mane dem tilbake?

 

3: Hvorfor svarer du ikke her på tråden din?

 

De finnes. De prater til meg og jeg ser dem. så jeg har masse bevis.

jeg tror ikke på gud egentlig.. men prater til han og han svarer faktisk O__o

Jeg svarer nå ..

 

TS sliter med ett eller annet. Er flere lignende tråder her.

 

Sliter med hva da? at de døde vil jeg skal dø?

 

Her lover du noe som ikke er deg gitt til å love bort, for du kan ikke stå ved dette du her lover, ikke i det hele tatt!!! Så vet du det! Så hold deg for god til å love dette til folk i fremtiden er du snill.....

 

Til trådstarter:

 

Snakk med noen, legen din foreksempel, eller ring en krise telefon og SNAKK med de der. Det er utrolig hvor mye det hjelper. Har selv tydd til arbeids kolleger i slike situasjoner og du verden hvor mye de hjalp meg selv om de nesten ikke sa et kløyva ord under min "tømme" monolog, det var så godt bare å få snakket om det, tømt meg liksom... Og de skjønnte godt hvorfor jeg ga dem en blomst neste gang jeg så dem... :)

 

Så snakk med noen, få det ut!! Fortelle gjerne her hva som plager deg, da det er så godt å få det UT!!!!

Jeg har sagt det til mange allerde.. men de sier ingenting. de bare skriver det ned på en lapp.. ikke akuratt mye hjelp men..

 

"And this is the will of him that sent me, that every one which seeth the Son, and believeth on him, may have everlasting life: and I will raise him up at the last day." -John 6:40

 

Han kan seie at viss man trur på Gud og Jesus so kjem man til himmelen og dermed kan man møtte dei som allereie er daude. Men det han ikkje kan gjera er å lova at man vilja koma til himmelen, berre Gud kan gjera det!

 

Til Misamisa: Kan eg spørja kvifor du vil at dei daude skal koma til live igjen?

 

Fordi enten må de leve eller jeg dø.

Lenke til kommentar
Det er noen.. en tok selvmord.. men nå har hun begynt å prate til meg.. hun prøver å lokke meg i døden. Det hjelper ikke. jeg har pratet med gud men han sier bare at det ikke går å vekke de igjen!! faen ass..

 

Jeg syns ikke dette er et veldig gunstig sted å diskutere slike problemer (internett er bra for mye, men ikke dette imo, det blir for upersonlig).

 

Det jeg kan si er at det kan være veldig verdifullt for deg å få en annen person sitt synspunkt på saken, gjerne en godt voksen person med erfaring med det å snakke om død og sorg. Jeg kan derfor anbefale f.eks. fastlegen din (om dere har et ok forhold) eller til og med en psykolog (det trenger ikke feile deg noe for å snakke med en, absolutt ikke noe å være flau over om du skulle tenke det).

 

Om du trenger hjelp til å finne noen som egner seg, kan jeg sikkert hjelpe deg der, bare send en PM om du syns det høres ut som en god idé.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Før en administrator shøvver en klut ned i gapet på meg så vil jeg spør:

 

1: Har du ikke blitt lært at spøkelser og levende døde ikke finnes

Nå er jeg selv religiøs, men spør deg likevel, hva er den prinsipielle forskjellen på å tro på Gud og spøkelser?

Lenke til kommentar

Nå er jeg selv religiøs, men spør deg likevel, hva er den prinsipielle forskjellen på å tro på Gud og spøkelser?

 

Genialt spørsmål, og du tok meg på senga hardt bak også. Jeg husker rett og slett ikke hva jeg tenkte når jeg skrev det der men jeg tror jeg glemte at trådstarter var religiøs (tviler fortsatt xD) for da hadde det jo ikke funnes noen Gud eller paranormale vesener for henne/han. Nå har det jo seg slik at mange Kristne tror på Gud men ikke desse vesenene, looogiiiisk

Lenke til kommentar

Faen ass. Jeg vil de døde skal leve igjen!!! Enten så må jeg dø eller så må de stå opp. For de trenger fred. Men jeg vil ikke dø. Og jeg vil heller ikke at de skal være døde. åhhh vær så snill lev igjen :(

 

Hvis alle døde skulle våkne opp igjen så ville verden få et plassproblem.

 

Kondolerer for det som har skjedd... Ditt liv må selvfølgelig gå videre. Det er flere som har vært igjennom det du går igjennom nå, og for de aller fleste så løser det seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Nei. Dette er et resultat av en psykose.

 

Kom gjerne med disse bevisene.

 

Det er helt utrolig at nesten ingen tror på meg. Alle snakker bare om psykose. Herregud, det er tragisk.

 

Hvis alle døde skulle våkne opp igjen så ville verden få et plassproblem.

 

Kondolerer for det som har skjedd... Ditt liv må selvfølgelig gå videre. Det er flere som har vært igjennom det du går igjennom nå, og for de aller fleste så løser det seg etterhvert.

 

Det er sant :/

 

Tusen takk <3

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig at nesten ingen tror på meg. Alle snakker bare om psykose. Herregud, det er tragisk.

 

Ville du trodd på meg om jeg sa at jeg så troll og drauger? Eller ville du, som oss, sagt at det er hjernen din som spiller deg noen puss på grunn av div saker og problemer?

 

Hvaskiller dine opplevelser fra fantasi? Har du tenk over det? Det er jo grunnen til at ingen tror på deg når du sier at du ser demoner og whatnot... Det vil si, jeg tror at DU opplever det som virkelig, men jeg har ingen tro på at det ER virkelig, det er en viktig forskjell å få med seg.

 

Lykke til og jeg håper du faktisk kommer deg ut av psykosen. Den begynner med DEG faktisk, det er DU og ikke jesus, demonius eller andre eventyr figurer som må få deg ut av dette. KUN DU!!! Verktøyene du kan bruke får du der du er, bruk dem er du snill og bli frisk!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er helt utrolig at nesten ingen tror på meg. Alle snakker bare om psykose. Herregud, det er tragisk.

 

Nå er det egentlig bare gjetning å stille diagnoser over nettet, men flere av dem som lider av søvparalyse kan fortelle om demoner etc. som oppsøker dem om natten. Demonene er selvsagt ikke "ekte" i den forstand, men et resultat av en REM-søvn indusert lammelse samtidig som man opplever drømmer som ekte (altså hallusinasjoner).

 

Jeg sier ikke at dette gjelder deg spesifikt, men jeg tror det er lurt å holde muligheten åpen for at dine opplevelser av spøkelser/demoner ikke kommer at det faktisk er et spøkelse der, men snarere av at hjernen din lurer deg til å tro det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...