Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil at de døde skal stå opp!


Misamisa

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at dette gjelder deg spesifikt, men jeg tror det er lurt å holde muligheten åpen for at dine opplevelser av spøkelser/demoner ikke kommer at det faktisk er et spøkelse der, men snarere av at hjernen din lurer deg til å tro det.

 

Finnes forskjellige psykoser, og de kan variere alt ifra minutter til år. Jeg har både opplevd psykose selv og sett folk i psykose. Det finnes verken demoner eller såkalte "spøkelser", selv om det kan virke helt overbevisende reelt for personen som opplever den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville du trodd på meg om jeg sa at jeg så troll og drauger? Eller ville du, som oss, sagt at det er hjernen din som spiller deg noen puss på grunn av div saker og problemer?

 

Hvaskiller dine opplevelser fra fantasi? Har du tenk over det? Det er jo grunnen til at ingen tror på deg når du sier at du ser demoner og whatnot... Det vil si, jeg tror at DU opplever det som virkelig, men jeg har ingen tro på at det ER virkelig, det er en viktig forskjell å få med seg.

 

Lykke til og jeg håper du faktisk kommer deg ut av psykosen. Den begynner med DEG faktisk, det er DU og ikke jesus, demonius eller andre eventyr figurer som må få deg ut av dette. KUN DU!!! Verktøyene du kan bruke får du der du er, bruk dem er du snill og bli frisk!!!

Jeg ville selvfølgelig trodd på deg! Hvorfor skulle jeg ikke det? Det er ingen psykose. Hvor mange ganger må jeg si det?

Lenke til kommentar

Jeg tror du skal høre på det RWS sier, du sliter åpenbart baser på dine poster. Du må nok regne med poster som dette, det er ingen rasjonelle mennesker som tror på demoner. Demoner finnes ikke, og hører fortiden til. Derfor får du den responsen, hjernen er mektig, og akkurat nå tror jeg din spiller deg et alvorlig puss.

 

Ta tak i problemene dine før det er for sent, snakk med noen som kan sine ting. (Fastlege, psykolog er begge gode alternativer). Du må selv innse at ingen vil tro deg, nettopp fordi du lurer deg selv. At dette er vanskelig å se selv, det kan jeg forstå.

Lenke til kommentar

Ta tak i problemene dine før det er for sent, snakk med noen som kan sine ting. (Fastlege, psykolog er begge gode alternativer). Du må selv innse at ingen vil tro deg, nettopp fordi du lurer deg selv. At dette er vanskelig å se selv, det kan jeg forstå.

 

Hun er allerede tvangsinnlagt i følge sine egne poster.

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke å relatere meg til det du opplever, men du kan f.eks se på det slik.

De døde har levd sitt liv, døden er en naturlig del av og leve. Det er urimelig at de døde skal ødelegge ditt liv, og idiotisk at de vil du skal avslutte ditt pga de selv ikke lenger lever. Alle skal ha mulighet til og leve livet så godt så det er mulig før man dør, den muligheten har dem som nå er dø og hatt, og du fortjener ikke noe mindre selv. Man skal ihvertfall ikke avslutte sitt eget pga døde ønsker det.

På en måte. :hmm:

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Min eks begynte med en lignende rasjonalisering etter noen uheldige traumer, en rasjonalisering som har gjort ingenting annet enn å forlenge det mentale sammenbruddet som følger med.

 

Hun opplevde blant annet at en demon gav henne valget mellom å svelge barberblad og tegnestifter, eller se på meg dø. Virkelighetsflukten BirgerCaC over her tilbyr er farlig, og vedkommende har trolig ingen kunnskap om hvor mye skade han kan gjøre med et slikt dårlig råd. Ta hånd om situasjonen så mye som du selv klarer, og utnevn deg en verge og en samtalepartner ilag med psykolog. Dette vil du trenge, og det lenge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...