Gå til innhold

Jeg søker en tålmodig person som ønsker å spille med en jente, for MORROSKYLD :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal ikke starte med Team Fortress 2, gratis å spille, men om du liker det er en annen sak, ellers har du DOTA 2, ett LOL lignende spill. Har en gratis invitasjon hvis du vil ha.

 

Jeg spiller ihvertfall det, trenger du hjelp til å starte opp er det bare å pm meg.

Endret av teb1986
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Siri. Jeg er gjerne med på flere forskjellige spill, dersom du overlever stavangerdialekten. Har selv falt pladask for det nyeste Scribblenauts, men har ikke hatt problemer med plutselige restarts. Høres det ut som viften jobber mer enn vanlig når du spiller dette spesifikke spillet? Kan høres ut som at maskinen din blir for varm.

 

Som deg takler jeg ikke folk som blir sure i spill, så hvis du er interessert (eller andre her i threaden, gutt eller jente spiller ingen rolle), legg meg til på skype: zilemra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Restart av pc når du spiller er fordi den blir for varm. En støvrens av pcen din og kanskje utskifting av kjølepasta om det er en stasjonær pc er nok ikke vondt.

 

Må si jeg blir imponert over hvor flink du er til å feilsøke som så overbevisende kan påstå at dette er problemet helt uten videre. Sannsynlig ja, sikkert nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liten vits å holde denne tråden i live, trådstarter har ikke vært online siden 15.januar, så enten er det troll, eller så ble hun skremt bort av de spydige kommentarene ilpostino måtte rydde bort, hvor jeg tror sistnevnte er mest sannsynlig.

Endret av Kron
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...