Gå til innhold

Kva er hastigheitene i Telenor sitt 3G-nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NetCom har installert og installerer også DC-HSPA flere steder i Norge.

Får i skrivende stund mellom 13 og 15 Mbps ned på NetCom i Oslo sentrum med en iPhone 5.

 

Hvor stor hastighet du kan få med på HSPA+ med Telenor vil variere, men du bør kunne få rundt 5 Mbps. Husk også at Telenor begrenser båndbredden på de forskjellige abonnementene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svara.

 

Tidlegare var EDGE frå Netcom det einaste alternativet til Telenor der eg bur, og eg har difor vore lojal Telenor-kunde. Men etter at Netcom nyleg har sett opp HSPA+ sendar er det svært freistande å byte ut ein straum på rundt 2 Mb/s med ein som eg håpar er på godt over 10 Mb/s. I tillegg til at Telenor ser ut til å verte forbikøyrd på dekning ser det nesten ut som om dei er meir opptekne av å begrense hastigheita til kundane enn å gjere den større. Eg har eit Kveld&helg-abonnement, men tykkjer kvoten er i minste laget. Eg vurderer difor Netcom-abonnementet med 10 GB til 229 kr.

 

Lurer forresten på kva som skal til for å oppgradere ein HSPA+ sendar til DC-HSPA. Er det berre programvare, eller er det meir omfattande? (Eg reknar med at oppgraderingar av sendarane ofte sit langt inne her ute i distrikta).

Endret av torbjornen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HSDPA, UMTS, EDGE og GSM krever hver sin teknologi.. Du må nok ha ny hardware for å kunne få inn 4G. Eller DC-HSDPA. Siden dette er et helt nytt nett. Software er ikke noe problem for det får du automatisk integrert i modemet.

 

Ellers bare hyggelig å kunne hjelpe!

 

Bor selv på distriktet og jeg kan anbefale 3G fra Telenor. De har dekning på de stedene du forventer det minst. Både Chess og NetCom kan jeg bare glemme. Telenor er det eneste som fungerer her som jeg holder til og eg bur langt oppi ved foten tå eit fjell så kan ikkje si at eg bur sentralt førr å få sagt det slik. Kan ikkje førvente noko her... Ikkje ein gong at bussen kjem.

Lenke til kommentar

Lurer forresten på kva som skal til for å oppgradere ein HSPA+ sendar til DC-HSPA. Er det berre programvare, eller er det meir omfattande? (Eg reknar med at oppgraderingar av sendarane ofte sit langt inne her ute i distrikta).

I de fleste tilfellene trenger operatørene ny hardware.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I de fleste tilfellene trenger operatørene ny hardware.

Og for at dette skal være kompatibelt så er det nødvendig at brukerne også får ny hardware for eksisterende hardware vil ikke kunne kommunisere med det nye... Sier seg selv at man ikke kan snakke på forskjellige språk når man ikke kan de samme språkene...
Lenke til kommentar

Då inneber truleg dette at eg kan sjå langt etter DC-HSPA der eg bur (om dette då ikkje alt er på den nye sendaren), og at neste oppgradering evt. vert 4G.

 

I mellomtida er eg truleg blitt Netcom-kunde. Eg må nok ha ny ruter for å få nyte godt av den høge hastigheita, sidan den gamle berre støttar den gamle HSPA-standarden. Netcom-ruteren skal etter det eg forstår støtte alle teknologiar frå 4G til GSM, og skulle fungere like godt på HSPA+ (evt. DC-HSPA) som på noko anna. Eg kjem evt. tilbake med hastigheitstest på 900 MHz-sendaren til Netcom. Telenor sin gamle sendar på 2,1 GHz gjev i skrivande stund dette resultatet:

 

2405556578.png

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Når jeg tester hastigheten her jeg bor nå med mitt mobilabonnement (begrenset til 15 mbits) måler jeg rundt 10 mbits. Jeg antar at dette er en oppgradert 3G-teknologi. Gjennomsnittlig uansett hvor jeg er vil jeg tippe jeg ligger på rundt 5 mbits, men da har jeg ikke vært i distriktene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Då har eg testa litt meir. Eg prøvde Telenor-breibandet som skal seiast opp (Netcom-ruteren er ikkje operatørlåst), og det viser seg at ein får best dekning ved å vende den korte sida mot sendaren.

 

2460404936.png

 

Så sette eg i Netcom-simmen, og modemet er snudd 90 grader frå tidlegare i dag. Då fekk eg plutseleg mykje høgare fart:

 

2460411459.png

 

Dei neste testane viste mellom 4 og 5 Mbit/s ned, men det er ikkje så verst det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...