Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tampongproblemer


Malways

Anbefalte innlegg

(vet ikke om det er riktig plassert da, men)

jeg har litt problemer med å få tampongen inn skikkelig. Det sies jo at den skal så langt inn at man så vidt kjenner den, men jeg kjenner den veldig godt spesielt når jeg står eller går. Greit nok når jeg sitter, men ellers føles det som den skal skli ut(har ikke skjedd). Synes og det er litt vondt å ta den inn spesielt når jeg må dytte den så langt inn..

Og er det vanlig å tisse med tampong?

 

Noen som har noen tips?

Endret av Malways
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kattungen tells the truth - prøv en størrelse mindre. Da må du bytte oftere.

 

I tampongpakken så får du med ett instruksjonshefte, som 'viser' at vi ikke er ''rette'' inni, så du må på en måte 'forbi' en liten sving. Bare prøv deg frem! Men IKKE dytt i for hardt, da kan du dytte tampongen hardt inn i den vaginale veggen din, og det gjør VOOONDT i hele kroppen..

 

Du kan også prøve Tampax, der følger det med en applikator som gjør det enkelt å få den ordentlig inn.

 

Selve tampongen skal aldri stikke ut, kun snøret som skal det.

Lenke til kommentar

"Normal" betyr ikke at den er riktig for deg. Det er normalt for noen å bruke en tampong som er mindre, på samme måte som det er normalt for andre å bruke en tampong som er større. :)

Ja forstår det, men normal er jo ikke særlig stor..

Jeg får den inn, men føler jeg ikke får den til å sitte rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...