Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere jenter: sixpack turnon/turnoff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg spør er vel det at jeg har begynt å trene ganske hardt for å få den kroppen jeg vil ha til sommeren. Jeg er ungdom, 16 år, bare så det er sagt. I denne alderen er sixpack "turn-on" hos ganske mange av de "fine" jentene, men hvordan blir dette når man er 19-25 år?

Lenke til kommentar

Fremdeles individuelt.

 

Jeg har aldri syntes noe særlig om six packs siden jeg prøvde å kose meg en kar som hadde det.. gigantisk turn-off å kose med stein. Før da (jeg var vel ca 16) så hadde jeg aldri tenkt på det engang.

Den er jo ikke hard om man ikke strammer. Muskler er gjerne myke når de er avslappet :)
Lenke til kommentar

Den er jo ikke hard om man ikke strammer. Muskler er gjerne myke når de er avslappet :)

 

Vel, når jeg tenker ''six pack'' så tenker jeg muskler som er der uansett, også gjerne at de er noe tynnere (noe man må være for å få en ordentlig six pack). Det er bare ikke MEG, for å si det sånn. Jeg foretrekker en god, rund, myk mage jeg kan legge hodet mitt på mens vi ser film og koser.

 

PS: Det ser kanskje pent ut, men er veldig lite godt å kose med!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dritt i hva damene syns, kjør sixpack vist det er det du er komfortabel med.

Å være komfortabel med seg selv, er vel kanskje det som er mest attraktivt, men når er ikke jeg jente :p

Lenke til kommentar

Jeg ser penere ut i ansiktet med litt ekstra kroppsfett og det er for meg viktigere enn sixpack. Kroppen ser fortsatt veldig bra ut med 15 prosent kroppsfett for en som pumper jern.

 

body-fat-levels-men.jpg

Ser meget godt ut for noen som med 15% eller 12% kroppsfett. :wee:

Tror jeg at det er vanligvis 'i godt form'?

Og så jeg trenger ikke å bryr mye meg om meg selv med det slags mann :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...