Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere jenter: sixpack turnon/turnoff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen must med six pack, men er jo smoooth, det! Han må gjerne ha litt kosemage, altså - så lenge han har brede skuldre/rygg. Skikkelig mandige hender med blodårer, er også nice. Aahh... :love:

 

hahaha

Ja da.

Faktisk ligner å hva jeg liker :)

Endret av JinDoris
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spør er vel det at jeg har begynt å trene ganske hardt for å få den kroppen jeg vil ha til sommeren. Jeg er ungdom, 16 år, bare så det er sagt. I denne alderen er sixpack "turn-on" hos ganske mange av de "fine" jentene, men hvordan blir dette når man er 19-25 år?

 

Har INGENTING å si. Jeg har ikke sixpack, litt ølmage og ser egentlig ut som en litt forvokst bamse. Har aboslutt ingen problemer med å "dra damer". Så lenge DU er fornøyd med den du er, så er det "turn on".

Lenke til kommentar

Har INGENTING å si. Jeg har ikke sixpack, litt ølmage og ser egentlig ut som en litt forvokst bamse. Har aboslutt ingen problemer med å "dra damer". Så lenge DU er fornøyd med den du er, så er det "turn on".

 

 

jge lurer som faen på hvordan du ser ut

 

edit: <3

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er heldigvis mange forskjellige svar på dette spørsmålet, ser jeg :)

 

Jeg har spurt en del damer jeg kjenner over årenes løp og det er forsåvidt nesten likt delt. Overraskende mange syntes ikke noe særlig om det. Noen uttrykte en bakomliggende "frykt" for metroseksuelle gutter som brukte mer tid på kropp og utseende enn jentene selv gjorde, noe som kanskje også hintet til at dette tok oppmerksomhet bort ifra dem, jeg vet ikke. Det er også overraskende mange damer som liker noe å kose med.

 

Personlig forsøker jeg å komme meg så lavt ned i fettprosent som mulig av helsemessige årsaker (medfødt sykdom).

Lenke til kommentar

En ting er vel at jeg faktisk ikke foretrekker det, en annen ting er også det at jeg bruker maks 10 min på badet om morgenen, jeg er generelt lite interessert i sminke og utseende (klart jeg ikke vil se ut som et takras heller, bare for å si det, og jeg ser viktigheten av å trene), ergo ville det krasjet veldig med min egen livsstil. Det hadde vært fullstendig turn-off med en fyr som bruker mer tid på badet enn meg, det betyr dog ikke at jeg er redd for at en eventuell mann bruker mindre tid på meg. Det har bare med verdier å gjøre.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...