Gå til innhold

Metallica til Norge 2 og 3 desember...


tjalla

Anbefalte innlegg

Om det er allerede blitt lagd en tråd om dette så er jeg lei meg, men uansett. Metallica kommer som nevnt til Norge 2. og 3. desember. De starter mao St.Anger touren sin i Norge. Metallica dreit visst i Sverige og Danmark og resten av Skandinavia. Tøft? Jah :D

 

Billettene blir lagt ut på salg lørdag.. de blir rivd bort fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steike! SKAL skaffe billetter!!!! Var å så de på roskilde i år, noe som var HEFTIG!!! Legger de billettene ut på posten, eller andre steder og?? Når begynner salget?? Veldig viktig.... Må bare skaffe billetter!!

 

 

Det starter som nevnt på lørdagen men veit ikke helt NÅR på lørdagen.. du får vel most likely kjøpt billetter på billettservice.no elns

Lenke til kommentar

MÅ ha det, bare MÅ ha det

:yes::woot:

 

stemmer.... på lørdag skal det kjøpes biletter! og de skal rammes inn og henges på veggen :D

 

noen som har en anelse om hva de vil koste? sånn ca.? hva er normalpris på biletter når ::edited by sebdude::verdens beste band spiller?

 

Sånn :-) Jeg lurer også på hvor mye det kommer til å koste, noen som vet? Og jeg må vite akurat når og hvor jeg kan få billetter :D

Lenke til kommentar
Salget starter kl 10:00 i morgen, og billetten koster 465,- Maks 6 billetter per person. Selve konserten begynner kl 19:30 på 2. og 3. desember.

Det jeg synes er litt merkelig, det er at de dropper Danmark; Lars kommer jo fra Danmark.

 

Uansett; Metallica RULER

:woot:

You can say that again Mr. Garrison! Kult da, hvor fikk du den info'en fra?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...