Gå til innhold

Stengte min tråd fordi jeg skrev at jeg hadde rett når jeg sa at evolusjon er fakta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok siden alle kan se her så er jeg fornøyd!

 

Jeg syns du absolutt burde åpne tråden igjen, det var ikke kun en vanlig evolusjonstråd, det var om et spesifikt tema ang det. Syns det er skikkelig dårlig gjort at du spytter på tema sånn og spytter ytringsfriheten i trynet som du gjør nå.

 

Det der hadde jeg ALDRI gjort uansett hvor irritert eller uenig jeg var. ALDRI.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Eg er ikkje ueinig, det har ikkje noko med saken å gjere. Problemet er at du ikkje er interessert i å diskutere. Noko me har sett eksempel på i andre trådar.

 

For øvrig har du ikkje full ytringsfridom her i landet, og endå mindre på eit privateigd forum.

 

Ditt mål var, sitat: "å påpeke at det er fakta så man kan få drilla det inn i hodet på folk.".

Dette er eit diskusjonsforum, ikkje ein stad der du skal drille ting inn i hovudet på folk, utan interesse for å diskutere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så så fort man sier at "jeg har rett" så er det over ut??????

 

 

Fy fader as, det der syns jeg er råttent gjort av dere. Virkelig.

 

Du tar en personlig avgjørelse basert på hva du har observert i andre tråder om hva du syns om meg og at jeg ikke fortjener uttale meg på lik linje som dere her?

 

 

Du er imot meg i en av trådene mine, og det er tydelig at du bruker det som bensin nå.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Så så fort man sier at "jeg har rett" så er det over ut??????

Fy fader as, det der syns jeg er råttent gjort av dere. Virkelig.

Du tar en personlig avgjørelse basert på hva du har observert i andre tråder om hva du syns om meg og at jeg ikke fortjener uttale meg på lik linje som dere her?

Nei, men dersom du ikkje er interessert i å diskutere så vil det ikkje føre diskusjonen noko stad. Me treng ikkje fleire trådar der nokon påstår eit eller anna om og om igjen over 50 sider, mens motparten prøver å argumentere for sine meiningar.

 

Du er imot meg i en av trådene mine, og det er tydelig at du bruker det som bensin nå.

Det er dumt at du oppfattar det sånn, for eg er ikkje ute etter nokon som helst. Eg er kun interessert i at forumet skal fungere så smertefritt som mogleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis dere åpner tråden og jeg skriver "jeg har ikke rett..." Så er det bedre?

Nei. Dersom du er villig til å diskutere og legge fram din sak på andre måtar enn "jeg har rett", så må du ta deg ut.

Du kan sjølvsagt meine at du har rett, men du får ikkje lov å svare alle andre med "jeg har rett".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette her er totalt subjektivt. Helt utrolig.

 

 

Tråden åpnet for diskusjon rundt temaet og så blir teppet dratt rett under beina på meg uten en sjans til å begynne engang omtrent!

 

 

Det er en måte å snakke på, men jeg er da villig til å diskutere som bare det. Tror dere jeg åpner en tråd der jeg ikke ønsker andre skal komme med meninger?

 

Det betyr da ikke at jeg må være åpen for å bli overtalt gjør det det?? Eller er jeg tvunget til å ikke få ha min mening??

 

Nei. Dersom du er villig til å diskutere og legge fram din sak på andre måtar enn "jeg har rett", så må du ta deg ut.

Du kan sjølvsagt meine at du har rett, men du får ikkje lov å svare alle andre med "jeg har rett".

 

Hvordan kan jeg vite det??

Lenke til kommentar

Det å åpne en tråd i den hensikt og fortelle verden at "jeg vet noe og nå skal jeg fortelle dere at jeg vet det. Jeg har rett og dere tar feil" legger ikke opp til noen diskusjon. Det eneste man ender opp med er at man til slutt vil støte på noen som er uenige og man setter igang en diskusjon om hvorfor/hvorfor ikke - et tema vi har iallefall èn aktiv tråd om allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaha...

 

 

Jeg skrev "Ja. For det har jeg. Jeg har rett når jeg sier at det er fakta.

 

 

Og vips, så var den tråden historie. Kun pga en manns mening og holdning ovenfor meg.

 

 

Jeg syns det er helt på trynet. Helt gjennomført dårlig gjort syns jeg.

 

Jeg har MASSE å komme med i den tråden og det har mange, men nå må jeg bare gruse alt pga han ikke vil la meg slippe til og det er ingenting jeg kan gjøre.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

50 sider er mer enn nok for å få frem sin side av saken.

De første 5 sidene ble brukt til å svare motparten med at deres argumenter var ugyldige, eller ikke like mye verdt som dine argumenter, og de siste sidene begynte å bli en fest av å kaste påstander i ansiktet på hverandre.

Mulig du hadde mer å komme i, men tråden har for lengst spilt ut sine muligheter.

 

Hvis du ønsker enighet fra alle kanter, og å få publisert artikler, så er nyhetsspeilet stort sett langt mer proklamerende for konspirasjoner enn hva diskusjon er.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ønsker IKKE snakke i munnen på andre ting, jeg ønsker et konkret tråd der det handlet om evolusjon som fakta. Ikke at den skal drukne i andre poster.

 

ADMINISTRATORENE BESTEMMER ALT UANSETT TYDELIGVIS :) Om det er urimelig eller ikke!

 

 

Man har ikke sjans samme faen hva man sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...