Gå til innhold

Stengte min tråd fordi jeg skrev at jeg hadde rett når jeg sa at evolusjon er fakta.


Anbefalte innlegg

Problemet er som sagt erfaringa me har fått frå til dømes tråden om illuminati, der det ikkje er noko diskusjon, kun påstandar som blir gjentatt til det uendelege.

 

Dersom du er villig til å diskutere emnet og legge fram argument for dine meiningar så kan eg opne tråden igjen, men ikkje dersom du har tenkt å gjenta "jeg har rett" som motsvar til alt.

Min oppfatning er at du vil prøve å trykke det inn i hovudet på folk at evolusjon er fakta, sjølv om det ikkje er så svart-kvitt som du meiner. Dette er ikkje staden for den slags, dette er eit diskusjonsforum.

 

Du må gjerne skrive "Evolusjon er fakta" i signaturen din, men me er ikkje interessert i ein tråd der du berre gjentar det same om og om igjen. Det er destruktivt og fører til dårleg stemning i tråden. I illuminattråden kom det etter kvart personangrep som konsekvens av dette.

 

Forumet er privateigd og det er utpeikt eit moderatorlag som skal halde styr på det. Det vil alltid vere subjektive handlingar i eit system som dette. Dersom det i fellesskap blant moderatorlaget blir avgjort at det var feil å stenge tråden så vil den bli opna igjen. Eg har ikkje veto.

 

Syns kanskje moderatorne/forumveilederne her er litt vel mye "nazi" når det kommer til håndtering av nyoprettede tråder. Er det en tråd som ikke skal være der, så flytt den, eller la den dø ut. Bidrar den til diskusjoner og debatter så la den gå sin gang. :yes:

Generelt er dette riktig, men dette er eit enkelttilfelle. Om du ikkje har følgt med den andre tråden veit du ikkje kva som ligg bak.

Det er svært sjeldan ein tråd blir stengt av grunnar som dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaenso: Skjønner ikke du at dette er for prinsipp av brukerne her også??

 

En annen gang er det din tråd som blir stengt og da skal vi se hvem som griner.

 

Prinsippene til brukeren har jo i alle høyeste grad blitt ivaretatt her.

Dessuten kommer ikke noen av mine tråder til å bli stengt, fordi jeg følger forumets retningslinjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kaeso: Jeg og har fulgt dem, det er bare subjektiv mening at jeg ikke har gjort det vil jeg påstå.

Enten at mine ord har blitt tolket feil i forhold til hvordan de var ment eller noe slikt.

 

Syns du fabler og vifter og hoverer litt vel mye her nå Kaeso.

 

Zeph: Men altså, jeg må da få lov til å si min mening på lik linje som alle andre? Alle her mener jo at de har rett selv ellers hadde de jo ikke hatt den meningen? Det er bare ikke lov å si det rett ut høyt?

 

Det er en vitenskapelig fakta at evolusjon er et faktum. At jeg ytrer det faktastoffet burde ikke kvalifisere til noe stenging mener nå jeg, til og med ikke hvis jeg hadde tatt feil. Men jeg har hele vitenskapen bak meg på denne.

 

Nå blir jeg nervøs for hva jeg har lov til å skrive og ikke skrive, jeg trodde ytringsfriheten var beskyttet her på forumet (innenfor rimelighetens grenser selvsagt) men jeg skjønner jo at der tok jeg feil.

 

Men ja jeg ønsker veldig gjerne at tråden blir gjenåpnet. Jeg får bare ta sjansen da og ytre meg og unngå strofen "jeg har rett". Selv om vitenskapen bekrefter det. Det er ikke min mening, det er bare jeg som viderefører hva vitenskapen har skrevet i stein.

Lenke til kommentar

Kaeso: Jeg og har fulgt dem, det er bare subjektiv mening at jeg ikke har gjort det vil jeg påstå.

Enten at mine ord har blitt tolket feil i forhold til hvordan de var ment eller noe slikt.

 

Syns du fabler og vifter og hoverer litt vel mye her nå Kaeso.

 

Zeph: Men altså, jeg må da få lov til å si min mening på lik linje som alle andre? Alle her mener jo at de har rett selv ellers hadde de jo ikke hatt den meningen? Det er bare ikke lov å si det rett ut høyt?

 

Det er en vitenskapelig fakta at evolusjon er et faktum. At jeg ytrer det faktastoffet burde ikke kvalifisere til noe stenging mener nå jeg, til og med ikke hvis jeg hadde tatt feil. Men jeg har hele vitenskapen bak meg på denne.

 

Nå blir jeg nervøs for hva jeg har lov til å skrive og ikke skrive, jeg trodde ytringsfriheten var beskyttet her på forumet (innenfor rimelighetens grenser selvsagt) men jeg skjønner jo at der tok jeg feil.

 

Men ja jeg ønsker veldig gjerne at tråden blir gjenåpnet. Jeg får bare ta sjansen da og ytre meg og unngå strofen "jeg har rett". Selv om vitenskapen bekrefter det. Det er ikke min mening, det er bare jeg som viderefører hva vitenskapen har skrevet i stein.

Okey. Det ser ut som du forstår poenget mitt, så eg opnar tråden igjen og lar tvilen koma deg til kode.

 

Eg vil samtidig åtvare om at dersom det utviklar seg likt som illuminatitråden så kan du risikere å få den stengt igjen. Me er interessert i diskusjon på forumet, ikkje forkynning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kaeso: Jeg og har fulgt dem, det er bare subjektiv mening at jeg ikke har gjort det vil jeg påstå.

Enten at mine ord har blitt tolket feil i forhold til hvordan de var ment eller noe slikt.

 

Syns du fabler og vifter og hoverer litt vel mye her nå Kaeso.

 

Jeg hverken fabler, vifter eller hovever. Vi får se så lenge tråden din lever videre da vet du, jeg har ikke tro på at det blir særlig lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...