Gå til innhold

Stengte min tråd fordi jeg skrev at jeg hadde rett når jeg sa at evolusjon er fakta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du snakker om feil tråd du... uff da.

 

 

Du burde jo ikke ta sjanser når du ikke har giddet klikka på linken i førstepost engang og sjekka ut hva tråden handler om.

Beklager, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk opp konspirasjonstråden første gangen.Pr

 

Problemet her er at du ikke har akseptert den vitenskapelige metode, som ikke godtar faktasvar.

En løsning er kun gyldig frem til det punktet at det kommer et eneste motargument.

 

Å starte en tråd for å si at punkt x er fakta, er ikke en start på en diskusjon.

Det er start på en artikkel

Det er start på en facebook-update

Det er start på en tweet.

Derimot så er det ikke start på en diskusjon.

 

Og diskusjon.no er et forum for diskusjoner. Ikke så mye for proklamasjoner

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ønsker er å spre hva som er vitenskapelig bevist og få opp bevisstheten hos folk. Også blir man stengt på denne måten bare for å ha sagt at "For det har jeg. Jeg har rett når jeg sier at det er fakta."

 

Det der kunne blitt en god tråd, men fikk aldri sjansen.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Syns det er så svakt og så åpenlyst at det var en personlig agenda som sto bak stengingen at jeg er så kjempe skuffa nå som bruker av et forum der jeg stoler på at ytringsfriheten blir støttet fullt ut.

 

 

Er det noe man burde unngå å stenge så er det tråder i vitenskapsforumet om evolusjon. Uansett hva det måtte handle om.

 

Religiøse fanatikere har vi alle kjent på kroppen hva kan gjøre, vi burde alle stå sammen om å formidle vitenskap.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

proklamere er dine ord.

 

At du og andre velger å snu min tråd om til å handle om noe negativt så er det subjektive meninger for dere. Saken er at tråden åpner for diskusjon bare jeg står på mitt bare! Som så veldig mange andre gjør her!

 

Hva har jeg gjort for noe forferdelig galt? Det var ganske så harmløst skrevet av meg??

 

Fy søren as...

Lenke til kommentar

En diskusjon er to meningsmotsetninger.

Hvis du starter tråden med kun en mening, og sier at denne ikke er diskutabel, så er det ikke så mye igjen.

Du sier jo selv at du kun ønsker å spre informasjon, og da sier jeg at dette er et forum for diskusjon av informasjon, ikke nødvendigvis spredning av den.

 

Eksempler på diskusjoner rundt emnet kan være spørsmål a.la "Hvordan kan man lettere spre informasjon om evolusjonsteorien til folk som ikke tror på den", eller "Hva er det som må til for å utvikle evolusjonsteorien til fakta".

Det kan frustrasjon over ignoranse "En jeg kjenner nekter å tro på evolusjonsteorien fordi det bare er en teori"

 

Men om du vil få dine meninger på nett uten å åpne for kritikk, så må du velge en kanal som ikke åpner alt for kritikk. F.eks i form av artikler.

 

Ikke skjønner jeg hvorfor du tar det så enormt personlig heller, det er ingen som har prøvd å si at evolusjonsteorien ikke er fakta her, bare at det allerede finnes diskusjoner rundt den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo for det dukker opp folk i slike tråder som benekter at det er fakta og det er da man kan gå inn og rette på dem. Jeg vet da hva en diskusjon er, jeg trenger vitterlig ikke forklaring på det ærlig talt.

 

Ikke undervurder meg.

 

 

Det er kun fordi han ikke hadde sansen for meg fra før av og var drittlei, det er en grunn til at det var Zeph og ikke de andre som stengte den. Tråden hadde garantert ikke blitt stengt hadde han ikke sett den.

 

Fy så utrolig dårlig gjort, og det er ingen av de andre adminsa som reagerer selv om de selv vet at dette var en uriktig avgjørelse.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Du vet tydeligvis ikke hva premissene til en diskusjon er, og du er heller ikke åpen for å se på mulighetene for at noe skulle kunne være galt med tråden din.

Du kan prøve å gjøre deg til offerlam så mye du orker, men fakta (see what i did there) er at du er på feil sted for å nå målene dine i denne omgangen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...