Gå til innhold

Evolusjon er fakta, du trenger ikke lenger kalle det for en teori.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er aldri observert. Men evo. teorien er full av svindelforsøk som ikke har stått sin prøve. Favoritten min er apemennesket Piltdownmannen, som var litt ape og litt menneske som ble erklert å være en organisme. Vår egen Ida sto sin prøve i ca. 48 timer.

Hva mener du beviser evolusjonsteorien????

Lenke til kommentar

Det er aldri observert. Men evo. teorien er full av svindelforsøk som ikke har stått sin prøve. Favoritten min er apemennesket Piltdownmannen, som var litt ape og litt menneske som ble erklert å være en organisme. Vår egen Ida sto sin prøve i ca. 48 timer.

Hva mener du beviser evolusjonsteorien????

 

For noen som benekter evolusjonsterien UANSETT... ingenting.

 

For personer med sunn logikk innen evne finnes det TONNEVIS av materiale.... eller som vi kan si i dag 1000-vis av terrabyte :)

Lenke til kommentar

Nå ba jeg om ett eneste bevis da. Finnes det?

 

ALLE dyrearter med små (og ganske store) forskjeller er BEVIS på at de en gang utviklet seg sammen men skilt vei ved ett punkt (der miljøet ga de ulike utfordringer) er bevis på dette hvis du visste hvor ekstremt små sjansene var at de hadde utviklet seg uavhengig av hverandre og blitt nesten like.

 

Mange små forandringer blir store og danner nye arter tilpasset miljøet de er i.... de som benekter det som bevis har allerede bestemt seg for at evolusjonsteorien ikke er sann.

 

Hvis man ser nøytralt på slike ting så er hele naturen ett stort overveldende bevis...

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Ta ett eksempel.... vi deler nesten 99% av genenen til en sjimpanse.

 

Hvis du visste hvor komplisterte genene våre er så hadde du forstått at sannsynligheten for at mennesker ikke her samme forfedre som sjimpansen KUN er teoretiske og det er kun ett eneste lite eksempel av sikkert millioner.

Lenke til kommentar

Det er aldri observert.

Hvorfor tror du vi hele tiden blir syke av influensa?

A vaccine formulated for one year may be ineffective in the following year, since the influenza virus evolves rapidly

 

Der har du ett eneste, dagligdags eksempel på Evolusjon. Influensa muterer og endrer seg, som gjør vaksinen ineffektiv. Kort fortalt; Evolusjon.

 

Nå er det din tur til å motbevise evolusjonsteorien. Fortell meg hvorfor dette ikke er evolusjon.

Lenke til kommentar

Nå ba jeg om ett eneste bevis da. Finnes det?

 

Det er du som kommer med påstanden og er derfor du som må komme med bevis og forklaringer for din sak. Dette er grunnleggende.

 

Det var også du som ba alle forholde seg til fakta, men du ønsker at vi skal bare ta deg på ordet - uten fakta. Er du seriøs?

Lenke til kommentar

Nå ba jeg om ett eneste bevis da. Finnes det?

Bare se på forskjellige hunderaser, det er bevis nok det.

En hundeoppdretter passer på at de hundene med de mest ønskede egenskapene får valper. Deretter vil de av det neste kullet med mest ønskede egenskaper også igjen få nye valper. Deretter har man det gående. Etter alt fra 20-100 år vil man kunne ha en ny hunderase som er helt forskjellig fra de opprinnelige forfedrene.

Voila! Forenklet bevis på evolusjon.

Endret av Dudeliduu
Lenke til kommentar

 

Det finnes ingen evolusjonistiske prosesser å motbevise.

Du har ingen argumenter, du har ingen kilder, du har ingen bevis og så i tillegg kritiserer du evolusjon for ikke være vitenskap.

 

Ta deg en bolle.

 

Så da er vi enige om at evolusjon ikke underbygges av vitenskap, men tro. Da det ikke finnes noen eksperimenter som underbygger ideen. Til tross for at Darwin sa en ville finne evidens om en lette.

 

Altså Darwin tok feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...