Gå til innhold

hvorfor ble NGT tråden stengt ?


Anbefalte innlegg

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1185882#1185882

 

Skjønner ikke hvorfor tråden skulle stenges.

 

Jeg syns mod'er burde begrunne det når de stenger en tråd, greit nok noen ganger er det ikke tvil hvorfor tråder stenges, andre ganger kan man begynne å lure om en mod sto opp på feil side av senga.

 

Mener det burde være obligatorisk at mod'er som stenger tråder eller foretar seg andre ting begrunner seg.

 

Dette gjelder spesielt dette forumet, men må si det er mektig irriterende når man har forum som blir styrt av humøret til mod'er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har muligens noe med at han ble drapstruet og på grensen til trakkasert? En ting er å være sur, men noen grenser bør det gå. Hadde jeg vært moderator hadde atticus vært ute fra forumet for alltid.

 

Og P.s avateren din er for stor, max er 50*50 mens din er 70*70.

 

Hvis drapstrusselen ble tatt seriøs burde ikke moderator tenke på hva han skulle gjøre.

 

avataren skal bli fikset.

Lenke til kommentar

Det kan da ikke være mulig å legge ut ett slikt bilde uten å bli utestengt fra forumet...

 

At de enda ikke har fjernet bilde er vel like gale synes jeg.

 

Til dere som mistet linjen deres så kondolerer jeg, men de har rutiner som gjør at slike ting blir sjekket opp jevntlig. Så linjen ville nok blitt satt ned i løpet av de nærmeste månedene likevel. Jeg fikk en 8 Mbit linje når jeg åpnet min 1Mbit linje og var i himmelen i ca 6 mnd før de satt ned linjen.

Lenke til kommentar
Til dere som mistet linjen deres så kondolerer jeg, men de har rutiner som gjør at slike ting blir sjekket opp jevntlig. Så linjen ville nok blitt satt ned i løpet av de nærmeste månedene likevel. Jeg fikk en 8 Mbit linje når jeg åpnet min 1Mbit linje og var i himmelen i ca 6 mnd før de satt ned linjen.

Disse rutinene må være meget lite gjennomførte i og med at folk jeg da kjenner har sine 2-Mbits-linjer som skulle vært 1 Mbit for et år siden (temmelig nøyaktig)?

Lenke til kommentar

Siden jeg garantert blir utestengt fra forumet vil jeg bare si til alle dere som har støttet meg :

Tusen takk for at dere har støttet meg!

Forøvrig er forumet et sted jeg kommer til å savne.

Hvem vet.. Kanskje jeg kommer tilbake når jeg har pensjonert meg ?

 

 

Jeg elsker dere alle :p

 

TAKK FOR MEG !

 

 

Og for de som ikke skjønte det.. Det var en spøk. *haha*

 

PS! Stem på meg hvis jeg kommer videre i Idol 2 !

Lenke til kommentar

Ser ut som de har strupet min 8Mbit linje også nå, og jeg skulle ha 8Mbit videre også. Men jeg synes det var utrolig unødvendig av den personen å sende email til NGT å "spørre" når det overhodet ikke var hans problem. Er jo ikke rart at folk blir forbanna på "Siden jeg ikke får så ska heller ikke andre ha"-folk som gjør slikt.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare stenge denne posten også?

 

Er vel egentlig en sak som burde løses i en PM... :roll:

 

Jeg er ikke anarkist, og skjønner at man må håndheve noen begrensninger. Jeg er for åpenhet, og mener det blir for dumt hvis vi ikke kan diskutere dette åpent.

 

Skulle likt å sett en kommentar fra DomoArigato ang. bilde, om vedkommende tok seg nær av det eller om det ble tatt som den spøken det helt sikkert var. Jeg fikk ihvertfall en god latter når jeg så den, og det var ikke vondt ment mot Domo.

 

EDIT: når jeg tenker meg om er det vel litt tvilsomt hvor seriøst man kan ta Domo også, en uttalelse ville derfor muligens ikke vært passende.

Lenke til kommentar
Siden jeg garantert blir utestengt fra forumet vil jeg bare si til alle dere som har støttet meg :

Tusen takk for at dere har støttet meg!

Forøvrig er forumet et sted jeg kommer til å savne.

Hvem vet.. Kanskje jeg kommer tilbake når jeg har pensjonert meg ?

 

 

Jeg elsker dere alle :p

 

TAKK FOR MEG !

 

 

Og for de som ikke skjønte det.. Det var en spøk. *haha*

 

PS! Stem på meg hvis jeg kommer videre i Idol 2 !

 

 

Det klokaste du kan gjøre nå er å beklage offentlig din dumhet og

be om nåde hos Forumstyret, jeg skjønner godt irritasjonene til alle

medlemmer her forum som fikk linjene sine nedgradert men det går

også en grense hva man kan spøke med.

 

Ps. jeg skjønte at det var en spøk.

Lenke til kommentar

Ehh.... Idioti ?

 

Får være grenser da.. Kommer ikke til å si unnskyld.

Har jo tross alt adsl fra Firstmile da. Legg sammen to og to.

 

Men jeg venter først på hva Domo sier før jeg uttaler mer om

 

Det utrolige oppsiktsvekkende bildet som får verden til å skjelve med 10.8 på Richters skala

Lenke til kommentar

Slike ting tar vi via PM, ikke offentlig i forumet. Det står i retningslinjene, dessuten stod det, dersom man gidder å lese det, klart og tydelig i siste post årsaken til stengningen. Jeg er veldig enig i stengningen, og har gitt mitt synspunkt på hva som bør gjøres.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...