Gå til innhold

pc i biln? strøm rett fra bil?


Anbefalte innlegg

Hadde selv tenkt til og bruke en Raspberry PI i bilen, men tror jeg muligens går for Android tablet istedet.

 

Litt mer praktisk, og mye enklere.. Må bare finne ut om jeg kan få lurt inn en 7" Tablet inn i en slik ramme uten at det ser så jalla ut :p

jqykbl.jpg

 

Må også bytte ut min nåværende radio\DVD-spiller med den plassen.

hicqdi.jpg

 

Får se om jeg kan få tak i målene på det første bildet, så se om jeg kan få laget noe kult. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mp3car.com hadde jo maaange forskjellige dash med display til maange biler, kan sjekke der om de har noe ;)

 

tenke jeg kunne nevne hva jeg kom fram til, ble ikke tablet eller noe sånt, blir et pc bygg. tenkte jeg bare skulle linke inn hovedkorte jeg valgte

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764373

fant ut at det mååe bli det beste hovedkorte til dette, hadde alle lydinn/ut gangene. 2x hdmi, wifi, bedre mot fukt og electro et eler annet :p

 

8" touchskjerm (lilliput)

 

åså blir jeg å kjøpe Centrafuse programme! for det virker ganske tøft ut faktisk!

 

blir sikker å spøøre om hjelp etterhvert når dette skal kobbles i bilen, har noen tanker om det å ; )

Lenke til kommentar

mp3car.com hadde jo maaange forskjellige dash med display til maange biler, kan sjekke der om de har noe ;)

 

tenke jeg kunne nevne hva jeg kom fram til, ble ikke tablet eller noe sånt, blir et pc bygg. tenkte jeg bare skulle linke inn hovedkorte jeg valgte

http://www.komplett....aspx?sku=764373

fant ut at det mååe bli det beste hovedkorte til dette, hadde alle lydinn/ut gangene. 2x hdmi, wifi, bedre mot fukt og electro et eler annet :p

 

8" touchskjerm (lilliput)

 

åså blir jeg å kjøpe Centrafuse programme! for det virker ganske tøft ut faktisk!

 

blir sikker å spøøre om hjelp etterhvert når dette skal kobbles i bilen, har noen tanker om det å ; )

 

Brukte selv Centrafuse når jeg hadde Carputer og det var supert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...