Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun faktisk interessert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror hun likte deg, men na roter du det til. Oppfor deg mer normalt og hun vil like deg igjen. Og neste gang laner du bort mobilen. De eneste jeg ikke laner mobilen bort til er folk som ikke er mine venner.

 

Om du onsker a vise at du er en mann sa er en langt bedre metode a gjore det jeg ba deg om a gjore I forste post. Inviter henne ut og slutt a bry deg om hun liker deg eller ikke.

 

For oyeblikket vent et par dager for du spor henne. Ha normale samtaler hvor du fokuserer pa florting. Slutt og still sporsmal som "liker du men" og snakk normalt med henne.

 

Hvordan FLØRTER man da?

Det kan du gjore igjennom oyekontakt og lett beroring. Ellers kan det vare. Lurt a vare snill.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett henne på lenge, fordi vi har hatt heldagsprøver, osv. osv.

 

Det jeg bare ønsker å få svar på er:

 

For meg, så smiler hun til meg, og jeg tenker på det hele dagen.

Jeg ønsker at hun også tenker på meg hele dagen da...

 

Det er liksom min ''Mythbuster'' for å avsløre interessen hennes.

 

Men jeg vet ikke om hun tenker på meg på fritiden, eller ikke. Jeg tenker på henne.

Lenke til kommentar

En i klassen min, sier at venninnen hennes liker meg. Bør jeg tro på det? Venninna, som jeg liker faktisk, har ikke vist ''store'' tegn på interesse.

 

Forholdet til jenta i klassen min, er ikke altfor bra, bør jeg likevel tro på henne?

 

Kan dere gi et fasit-svar ut i fra dette? Prøv i hvertfall. Trenger dere mer info, bare si i fra.

 

Du kan jo bare være litt "cocky" og si noe som "Jasså, hørt du liker meg jeg, stemmer det eller?" eller noe i den duren.. Da er det bare å se på responsen hennes så finner du fort ut om hun liker deg eller ikke.. Ikke blir det fryktelig flaut for deg om det skulle vise seg at det ikke er sant heller.

 

Edit: Så ikke det med mobilen før nå, blir kanskje litt teit å plutselig komme med den replikken min nå. Jeg har lånt bort mobilen min til fremmede folk på gata, så der tråkka du kanskje litt i salaten. Kan jo hende hun bare ville komme bort og snakke med deg og.. Hvorfor spurte hun akkurat DEG om å låne mobilen, liksom.

Eneste løsningen nå er å la henne bruke deg som toalett.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Hun er en jente som snakker med alle. Hvorfor skal jeg legge vekt på at hun snakker til meg?

Hun er en jente som smiler til alle. Hvorfor skal jeg legge vekt på at hun smiler til meg?

Hun er dum. Da er det vel best å faktisk manipulere henne til å like meg?

 

Vel, hvis hun snakker til alle så hadde iallfall jeg tatt det tyngre hvis hun ikke snakket til meg. Det hadde tydet på at jeg hadde gjort noe veldig feil.

 

Når det gjelder hva du skal legge vekt på så er kroppsspråk, reaksjoner og "vibe" høyt opp på lista her. "Lytt" til hva hun gjør og hvordan hun oppfører seg i nærheten av deg, ikke hva hun gjør med alle andre. Uheldigvis er dette noe bare erfaring kan lære deg, noe jeg mistenker at du mangler.

 

Dette er også noe av det som de med mest suksess gjør, de antar at det går bra og at hun er interessert, og ikke minst; de gjør noe istedenfor å analysere alt opp, ned, i mente, i hue og i ræva 10000001 ganger i håp om å finne bombesikre "bevis" for at hun faktisk er interessert før de drar superninjatrikset sitt, hopper ut av skyggene og tar henne med seg tilbake til elskovshulen før man får sagt "onomatopoetikon."

 

Dessverre er ikke verden sånn, og den belønner de som tar (kalkulerte) sjanser, ikke de som sitter foran pcen og forsøker å analysere seg fram til en 110% perfekt mulighet før de i det hele tatt tør å leé på så mye som en finger.

 

Og hvis du syns hun er dum, hvorfor i alle dager vil du vite om hun er interessert eller ikke da? Skal du ha henne som trofé-dame eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg tapte henne èn gang i fjor, da viste hun heftig med interesse. Men jeg skjønte det ikke.

Nå må jeg bare gripe sjangsen, altså.

 

Trofè-dame? Utseende-messig, personlighetsmessig, og ambisjonsmessig, så er hun drømmedama.

 

Ettersom jeg har lest å oppfattet din moral, så lykke til..

Du virke som en jente, deretter en sytepave en jente er ingen heksekunst for å overvinne.

 

Jeg har en del erfaringer i sosialpsykologi men ettersom du virke som en desperat sex artist, så anbefaler jeg deg å heller gå over til PUA "pick up artist"

Endret av Fågelwrap
Lenke til kommentar

Hun er ikke interessert. Hvordan kan jeg manipulere henne til å like meg, da?

 

For å være ærlig så tviler jeg på at du vil klare det, siden du allerede har avlsørt deg selv som en - unnskyld uttrykket - sosialt inkompetent pyse. Å forsøke noen som helst form for manipulasjon nå vil mest sannsynlig bare få deg til å virke inkongruent og sementere hennes oppfatning av deg som en klovn uten sosiale antenner.

 

Dessuten, siden du ikke klarte å få ut finger'n og følge rådene du fikk om hvordan man skulle flørte, men istedet grov og spurte etter stadig mer detaljer om hva, hvorfor og hvordan, hva i alle dager får deg til å tro at det å forsøke å "manipulere" henne til å like deg vil gå noe bedre? Tror du at du plutselig vil få baller av stål og klare hva som helst hvis vi skulle finne på å gi deg en oppskrift på manipulasjon istedet? Jeg har mine særdeles sterke tvil, for å si det sånn ...

Lenke til kommentar

Jeg spurte jenta om det var sant det jeg hadde hørt, om at hun likte meg. Men hun reagerte bare med å bli flau, og lo, osv. Hun sa ikke direkte ut at hun ikke likte meg. Hun sa ikke verken eller. Hun sa bare; ''Haha, men jeg må gå nå, jeg skal på jobb og har ikke tid til dette tullet her''. Også hørte jeg at hun sa lenger ned i gangen; ''Jeg skal ta en alvorsprat med *Navn på jente som sa det til meg*''. Men hva betyr dette? Likte hun meg, faktisk, men var flau for at jeg avslørte henne, eller var dette en måte å avvise på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...