Gå til innhold

Mattråden for de som trener! Hva spiste du i dag?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøper ferdig! :tease:

 

Ingrediensene er: rapeseed oil, sugar, cornflour, salt, spices (cumin, black pepper, coriander and cayenne pepper), onion powder, garlic powder, tomato powder, sunflower oil, herbs (marjoram and parsley), chillies, red bell peppers, spice extracts, flavouring, lime oil

 

Så kan du jo bare prøve deg frem, hehe :p

Lenke til kommentar

Jeg spiste 12 grillpølser i brød til middag i dag. Jeg har kastet plastikken med næringsinnhold nå, men jeg regnet meg fram til at det ble i overkant av 4300 kcal og 140 g proteiner utenom ketchupen. Jeg husker ikke hvem produsentene av maten var, men jeg tviler på at det er veldig relevant. Jeg kjøpte i alle fall det billigste jeg fant på Rema.

Lenke til kommentar

Kor mykje kaloriar er det i brødet? Tok ein sjekk på grillpølser som har vore testa av bramat, tok snittvekta på dei, ganga med 12, men pølsene skulle då tilseie rundt 1200kcal. Stort sett rundt 5.8-7 g protein pr 100g, altså rundt 84g på 12 pølser. Hadde du noko spesielt tilbehør til? Og uansett kcal-mengde, blir ikkje du forferdlig lei når du nærmar deg dei siste pølsene? Trur ikkje eg kunne klart å kjøre i meg så store måltid.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg spiste 12 grillpølser i brød til middag i dag. Jeg har kastet plastikken med næringsinnhold nå, men jeg regnet meg fram til at det ble i overkant av 4300 kcal og 140 g proteiner utenom ketchupen. Jeg husker ikke hvem produsentene av maten var, men jeg tviler på at det er veldig relevant. Jeg kjøpte i alle fall det billigste jeg fant på Rema.

 

Skal vi bytte magesekk og viljestyrke?

Hadde spydd litt over halvveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...