Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha med jente hjem! Hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjem alle likene dine. Spray litt axe i rommet og luft ut. Det første du bør gjøre er å ta etter puppene hennes og si at du vil kle deg i huden hennes.

 

Litt mer seriøst: Snakk om hobbyer. vær deg selv. Bruk det dere har snakke om på facebook som konversasjonsstarere.

Endret av steinrawr
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vansklig når vi ikke vet hvor gammel du er. Bor du alene, eller hos mamma/pappa?

 

Å lage mat/middag er en aktivitet der dere vil ende opp å slappe av og snakke sammen, så se en romantisk komedie?

16, bor hjemme, alene den dagen, har mye frihet, penger, kan kjøpe mat osv...

Lenke til kommentar

Vær avslappet og litt tilbakelent i kroppsspråket. Prøv å snakk minst mulig om deg selv, og mest om henne. Gjerne temaet som betyr mye for en hver person (drømmer, planer, interesser osv). Forsøk å relater deg til hva hun sier ved å trekke inn noe om deg selv personlig slik at det hele ikke bare blir et platt og kunstig intervju. Du bygger da en dypere emosjonell kontakt. Hvis du vil være homsekompisen hennes stopper du der, vil du knulle henne må du så raskt som mulig få inn KINO, dette for å signalisere HVA DU VIL. Mange måter her, du må bare gjøre det som føles mest naturlig, så lenge du får i gang noe;) Jeg pleier å gå for tommelwrestling eller noe lignende lekent, da blir det ikke kleint i starten.

Lenke til kommentar

Jeg vil oppnå så mye kroppskontakt som mulig, tips?

Planen er å lære henne å spille Playstation. Da kan jeg sitte bak henne, holde rundt henne og vis hvordan man gjør ting... bare hun sier ja til å spille...

andre måter å oppnå kontakt på?

 

Det er UTROLIG farlig å prøve å ta kontroll når en jente gjør slike ting. Veldig nedverdigende for en jente at du forventer at hun ikke kan noe. Noen jenter takler dette jævlig dårlig (har selv møtt noen av de) mens andre syntes det er søtt.

 

Hun har akseptert å møte deg, hjemme hos deg, etter dere bare kjenner hverandre fra nettet... Det er TYDELIG at hun vil ha deg. Bare ta initiativet, kyss henne, hold rundt henne. Ta sjanser, ikke vent på et perfekt øyeblikk. Det er vinn-vinn situasjon. Hvis det ikke funker, så hadde det ikke funket uansett og du sparer masse tid. Hvis det funker, ja, da funker det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er UTROLIG farlig å prøve å ta kontroll når en jente gjør slike ting. Veldig nedverdigende for en jente at du forventer at hun ikke kan noe. Noen jenter takler dette jævlig dårlig (har selv møtt noen av de) mens andre syntes det er søtt.

 

Hun har akseptert å møte deg, hjemme hos deg, etter dere bare kjenner hverandre fra nettet... Det er TYDELIG at hun vil ha deg. Bare ta initiativet, kyss henne, hold rundt henne. Ta sjanser, ikke vent på et perfekt øyeblikk. Det er vinn-vinn situasjon. Hvis det ikke funker, så hadde det ikke funket uansett og du sparer masse tid. Hvis det funker, ja, da funker det :p

Hvis hun absolutt aldri har prøvd før og ber om å f lære er det vel greit å ha kontroll?

Lenke til kommentar

Planlegg litt en del teamer dere kan prate om osv. greit å slippe mest mulig pinlig stillhet.

Ikke vær redd for å flørte og gi masse komplimenter.

 

"Pinlig" stillhet kan være helt greit hvis man takler det bedre enn jenta. Å forsøke å fylle en hver pause med preik kan også gjøre sjansene for napp mindre, da det lett kan signalisere at man er usikker og ukomfortabel med situasjonen. Det er såklart snakk om balanse her, og hvis dere har sittet og glodd på hverandre i en halvtime uten å si noe så er det kanskje på tide å åpne kjeften :p

 

Komplimenter er en annen felle mange går i, da de gjerne ender med å strø om seg med komplimenter omtrent som om man skulle putte penger på et gammeldags kronespill, og ender med å fremstå som om de forsøker å "komplimentere" seg ned i buksene hennes. Type "stapper du inn nok komplimenter så ramler det ut sex til slutt." Gi heller ett kompliment som er ektefølt og genuint, enn ti komplimenter man bare kaster rund seg som kakestrø på juleaften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke være mer enig i raven_heart på akkurat det med komplimenter. Før var jeg en som strødde med dem til jenter, alle var flotte, vakre og perfekte. Nå skjer det sjeldent, ytterst sjeldent, at en jente får et kompliment fra meg (da mye fordi jeg har blitt så vandt med å være med vakre jenter at det ikke er så spesielt lenger, men anyway):

 

Når jeg da faktisk gir dem et kompliment skjer det noe fantastisk. For det første vet de at det er genuint, for det andre så slipper jeg å høre jenter si "det mener du ikke", "nei", eller liknende tullball som vi alle vet jenter sier når de får høre noe fint, og for det tredje så lar det meg komme dit jeg vil.

Lenke til kommentar
Hvis det ikke funker, så hadde det ikke funket uansett og du sparer masse tid. Hvis det funker, ja, da funker det :p

 

Si ikke det!

Bare det at du prøver å kysse henne kan være nok til at hun fatter mye interesse, men kanskje ikke ønsker å kysse deg tilbake første gangen. Bare lat som ingenting, ikke bli fornerma eller noe, og bare fortsett som normalt, og prøv en gang til neste gang du møter henne. Ikke tving det på henne, men la henne oppfatte hva du vil, vil hun og, kjempebra. Trekker hun seg unna, er ikke nødvendigvis løpet kjørt. Hvis hun fortsatt vil møte deg og viser interesse er det bare å prøve igjen.

 

Dette er hvertfall noe jeg har erfart. Jenter som tydlig viser interesse, men som ikke vil kysse med en gang, men som "kommer etter" litt etter hvert som vi har tilbringt tid sammen og blitt bedre kjent.

Lenke til kommentar

Eventuelt at når du gir komplimenter, så ikke komplimenter noe som alle andre også gjør, ala "du er så fin". Dette vet hun, hun har iværtfall hun hørt det mange ganger tidligere (hvis du da ikke har invitert et troll :green:) og det virkelig ikke særlig dypt eller interessant. Det betyr ikke at du ikke skal gjøre det, men i begynnelsen kan det være lurt å finne noe i personligheten hennes som du trekker fram som positivt, samtidig som du prøver å relatere deg til det, noe som "jeg liker måten du bryr deg om dyr på, empati er ikke lett å finne hos folk i dag. Vi to er dyrenes beste venn!" med et glimt i øye. Ikke optimalt eksempel, men poenget er at du går dypere enn andre menn/gutter(?) som har prøvd seg ved å skille deg litt ut, du skaper en emosjonell kontakt mellom dere, samtidig som du i underbevisstheten hennes putter deg og henne sammen. Det er iværtfall noe jeg har personlig erfart fungerer veldig bra. Ellers burde du høre på ravnehjerte, det er en fyr som kanskje skjønner sosialdynamikken best her inne, han har tross alt vært på begge ytterpunktene ( :green:), og har dermed en unik livserfaring på hva konkret har fungert og hvorfor.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Si ikke det!

Bare det at du prøver å kysse henne kan være nok til at hun fatter mye interesse, men kanskje ikke ønsker å kysse deg tilbake første gangen. Bare lat som ingenting, ikke bli fornerma eller noe, og bare fortsett som normalt, og prøv en gang til neste gang du møter henne. Ikke tving det på henne, men la henne oppfatte hva du vil, vil hun og, kjempebra. Trekker hun seg unna, er ikke nødvendigvis løpet kjørt. Hvis hun fortsatt vil møte deg og viser interesse er det bare å prøve igjen.

 

Dette er hvertfall noe jeg har erfart. Jenter som tydlig viser interesse, men som ikke vil kysse med en gang, men som "kommer etter" litt etter hvert som vi har tilbringt tid sammen og blitt bedre kjent.

 

Jepp, jeg har skrevet dette 3-4 ganger i andre tråder, men i dette tilfellet virker det ikke som TS har nok erfaring til å klare å persistere gjennom flere forsøk. Selv går jeg ALLTID for kysset, hver gang vi møtes, fra første gang til siste gang. Selv etter 2-10 situasjoner der hun har "stoppet" det vil hun fortsatt møtes igjen. Får det alltid som jeg vil til slutt :-) (Og nei, jeg har ikke mast meg til det eller noe i den duren. Jeg er hundre prosent ærlig med intensjonene mine, det er bare en shittest fra jenter for at de ikke skal føle seg tøsete eller hva enn grunnen er. Kan også være at de bare vil kjenne deg mer før de "slipper deg inn").

 

Poenget med posten min var at, hvis "daten" avsluttes etter han har prøvd, noe som skjer med enhver etter nok forsøk, så er det nok ikke en god ide å prøve igjen. Det handler om å se reaksjonen hennes (uten å vise en egen, som du forsvidt sa) og ta det videre derifra. Hvis hun viser interesse etter avvist kyss, betyr det at hun fortsatt er interessert.

Lenke til kommentar

Bare kort til Nittutt, mad props at du går for kysset på første date, men for oss det ikke faller veldig naturlig for (meg blant annet) og som må fortsatt drille på det, behøver man ikke å gjøre det så lenge du signaliserer på andre måter HVA DU VIL. Å utsette kysset, samtidig som du opprettholder KINO og dyp nonverbal kontakt kan faktisk være med på å øke den seksuelle spenningen. Jeg tror det ikke er så farlig hva du velger å gjøre så lenge du gjør noe som viser hva du vil. Du vil ikke at dama skal bli forvirret, frustrert og dermed trekke seg unna fra deg.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Bare kort til Nittutt, mad props at du går for kysset på første date, men for oss det ikke faller veldig naturlig for (meg blant annet) og som må fortsatt drille på det, behøver man ikke å gjøre det så lenge du signaliserer på andre måter HVA DU VIL. Å utsette kysset, samtidig som du opprettholder KINO og dyp nonverbal kontakt kan faktisk være med på å øke den seksuelle spenningen. Jeg tror det ikke er så farlig hva du velger å gjøre så lenge du gjør noe som viser hva du vil. Du vil ikke at dama skal bli forvirret, frustrert og dermed trekke seg unna fra deg.

 

Veldig enig. Men det er, etter egen erfaring, faktisk vanskeligere å signalisere hva du vil (selv om det ikke føles sånn). Det beste, etter både egen erfaring og faktiske mening, er å bare drite seg ut litt å gå for kysset selv om man ikke helt tør. (håper du skjønner hva jeg mener, er litt stress på jobb i dag så gidder ikke sitte formulere meg så godt). I starten, når jeg først begynte å interessere meg for jenter, skjønte jeg aldri at gutta turte å prøve å kysse dem. Jeg var flink (trodde jeg) til å vise dem hva jeg ville, ha kroppskontakt og være smålig seksuell (dette var da i 9 klasse, så limit på hvor seksuell jeg kunne være uten at det var alt for drøyt ^^). Det jeg fant ut etter mange, MANGE misslykkede forsøk var at, selv om det finnes andre måter, så var det å bare gå for kysset mye mer effektivt.

 

I ettertid har jeg prøvd begge deler utallige ganger. (Var et år av livet mitt der jeg var litt slutty på det med kyss, roting og sex...). Har kommet til konklusjonen at det å gå for kysset er mindre smertefult (i form av at man får "vite resultatet" mye raskere, dermed slipper man å lure) samt det er mer effektivt (noen jenter er faktisk så dumme at du kan rett ut fortelle dem at du vil ha sex, men de tar det som en spøk). Men, to each his own, og jeg støtter alle metoder som gjør det vi begge mener: Viser hva man vil.

 

For som jeg har sagt tidligere, i andre tråder og til alle jeg kjenner. Vær TYDELIG med intensjonene dine, og du skal se du får viljen din oftere enn ikke.

Lenke til kommentar

Eventuelt at når du gir komplimenter, så ikke komplimenter noe som alle andre også gjør, ala "du er så fin". Dette vet hun, hun har iværtfall hun hørt det mange ganger tidligere (hvis du da ikke har invitert et troll :green:) og det virkelig ikke særlig dypt eller interessant. Det betyr ikke at du ikke skal gjøre det, men i begynnelsen kan det være lurt å finne noe i personligheten hennes som du trekker fram som positivt, samtidig som du prøver å relatere deg til det, noe som "jeg liker måten du bryr deg om dyr på, empati er ikke lett å finne hos folk i dag. Vi to er dyrenes beste venn!" med et glimt i øye. Ikke optimalt eksempel, men poenget er at du går dypere enn andre menn/gutter(?) som har prøvd seg ved å skille deg litt ut, du skaper en emosjonell kontakt mellom dere, samtidig som du i underbevisstheten hennes putter deg og henne sammen. Det er iværtfall noe jeg har personlig erfart fungerer veldig bra. Ellers burde du høre på ravnehjerte, det er en fyr som kanskje skjønner sosialdynamikken best her inne, han har tross alt vært på begge ytterpunktene ( :green:), og har dermed en unik livserfaring på hva konkret har fungert og hvorfor.

 

Bra post, har forresten erfart at komplimenter som: "Hmm, hadde ikke vært så ille å våkne med deg ved min side" (vis at du tenker litt på det, dvs, vis at du tenker seksuelt på/om henne) funker JÆVLIG bra om du er like "in sync" med dine intensjoner som jeg (og de fleste gutta som er drevne på å sjekke damer) er . Ellers så liker jeg å si ting som ikke er komplimenter, men som de føler er det (siden jeg nesten aldri gir komplimenter når jeg er i "sonen"). Har ikke noen gode eksempler da de baserer seg VELDIG på situasjonen, men f.eks hvis en jente har en føflekk: Stirr på føflekken, smil litt, kommenter at den er der, så snakk videre om det dere snakket om. Hun vil da (etter min tolkning av resultatene dette har gitt) føle at du så noe særskilt ved henne (les: la merke til noe ved henne ikke alle gutter som sjekker henne opp gjør), gitt det en positiv tilbakemelding (les: du smilte, man trenger ikke si noe. Enten hun eller underbevisstheten hennes merker det, uansett så blir det satt pris på) konstanterer at "feilen" er der (ja, jeg gjør dette kun med ting som "sees" som "feil" av samfunnet...) og igjen velger å fortsette å snakke med henne (dvs: aksept, uten å faktisk ha gitt aksept).

 

Igjen: Jeg har mye å gjøre på jobb, dårlig formulering, håper dere skjønner. Dette kan virke litt sleipt, jeg ser den, men jeg ELSKER føflekker og jeg ville aldri smilt hvis ikke jeg trengte å smile (jeg smiler sjeldent). (Trengte - les: ville eller hva enn du kaller et smil som kommer ukontrollert). Og igjen, jeg er ikke sleip med jenter. Jeg er 100% ærlig gjennom mine intensjoner, handlinger og alt som skal til for å forsvare enhver "sjekkete" oppførsel.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke playstation greia er god ide. Bruk ville helgehistorier om du og kompisene som skikkelig gode conversationstarters. Kanskje dele en flaske vin med hu? Rødvin er jo veldig godt om kveldene, men mange syntes fort det kan bli litt bittert/tørt. Hvis du ikke er redd for å virke litt feminin kan jo en prosecco virkelig slå an. En prosecco er ofte søt, mye kullsyre. Det skal være mer kullsyre enn i en champagne, som dermed leder til sterkere kork som kan gjøre det vrient og få den opp, men det er veldig kult hvis du lar hu prøve først og ho ikke klarer det, også klarer du det rett etterpå.

 

Se en film som er lett å snakke over. En film som ikke du må følge med på hele tida. Hvis du er interresert i film, så pleier jeg ofte å snakke litt om regissøren osv.

 

Jeg er 17 selv, og har vært med jenter ett par ganger bare for sex greier. Le mye og flørt mye. Vær litt sleazy og vent med til etter dere er ferdige med å si at du selvføøølgelig ikke er ute etter noe forhold greier og si at du håper hu ikke misforstod. da virker du ikke slem siden det virker som ett selvfølge og hun føler vanligvis at hun ikke kan ta seg nær av deg.

 

Jeg snakker bare av mine egne erfaringer og er selvfølgelig ingen fasit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...