Gå til innhold

Samsungs kommende flaggskip Galaxy S IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke at jeg kommer til å kjøpe denne, men Samsung står og stanger hele veien når det kommer til design. Syns de kunne gløtte litt bort på hvordan HTC har kjørt designet på sine siste telefoner :)

 

 

Er vel smak og behag det da.... Jeg for min del synes det er varierende hvem som er best...

 

Men samsung virker flinke til å holde vekta på telefonene nede og det liker jeg svært godt...

Lenke til kommentar

Hmm.. Samme design som Galaxy S3 og Galaxy Note 2 så det blir en slags Galaxy S Note med en skjermstørrelse midt i mellom og med samme design?

 

Det var jo heller kjedelig, men det er for all del ingen grunn til å skifte ut et fungerende design, selv om jeg syntes Galaxy S3 generelt har dårligere design enn Galaxy S2 i den forstand at den føles mer plastikk, plastikkrammen rundt skaller av mye lettere og at telefonen generelt føles som et litt glatt såpestykke på både godt og vondt.

 

 

De går vell da angivelse for en liten spesifikasjonsbombe, spørsmålet er om markedet bryr seg så voldsomt da ytelsen på mobiltelefoner generelt har blitt såpass god at jeg nesten tror at Sony sitt fokus på vann / støv sikker, HTC sitt fokus på byggekvalitet og design osv veier like høyt hos forbrukere som ekstra gode spesifikasjoner som kun en brøkdel av oss klarer å utnytte i praksis gjør.

 

Batterilevetiden blir dog viktig, håper de har fokuser på å bruke den store plassen (for dette blir jo ingen liten telefon) til å få på plass et skikkelig batteri, for det tror jeg også er noe som veier høyt oss de fleste i dag.

 

 

Samsung satser vell kanskje på at de vil selge mye på merkevare / navn, og det gjør de nok så definitivt men om de fortsetter med samme plastikkdesignet så håper jeg HTC One kan gjøre det godt å ta endel kunder fra Samsung for de fortjener så absolutt en pluss i margen for å ikke utelukkende fokusere på spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Har planlagt å kjøpe S4 lenge, men jeg er litt småskuffet over designet hvis det blir som den lekkete telefonen på youtube. Ser ikke bedre ut enn S3 for å si det sånn. HTC One har bra design, men liker innmaten i S4 bedre.

 

Vet noen når S4 er forventet å komme i butikken? Og ryktet pris?

Lenke til kommentar

http://www.gsmarena....i-news-5701.php

 

Sammenligninger, mikroskopbilder osv av skjermen på Galaxy S IV (tidlig eksemplar av versjonen for kina med dual-sim).

 

Grei forbedring over S3, og fantastisk sortnivå som alltid på AMOLED. Men bortsett fra dårlig sortnivå så gir LCD skjermen til Xperia Z skarpere bilder, mer naturlige farger og lysere bilde slik jeg ser det.

 

Det hele koker vel ned til om man liker de overdrevne fargene amoled gir eller ikke. :)

 

Så lenge skjermen er en forbedring vs S3 så er det vel lite å klage på, pikselplasseringen er endret noe så man unngår det meste av "pentile" effekten. Det er jo et stort steg i positiv retning.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Blir vel til å oppgradere fra S2, men kun om jeg får tak i Exynos-octa versjonen. Trenger ikke 4G da jeg laster ned mest over wifi.

 

Må vel ha en del av ekstrautstyret også, får bare håpe det faktisk kommer i motsetning til ladeplata som skulle komme til S3.

Og Homesync selfølgelig!

 

Hvis Note 3 blir en for stor fristelse, får en vel bare selge S4 da :green:

Lenke til kommentar

Regner vel med den er i salg i løpet av Mai. Pris? Mellom 5 og 6000 uten abb vil jeg gjette.

 

Flere bilder på Mobilfakta fra ny lekkasje i natt.

 

Flere angivelige bilder av Galaxy S4 lekket

 

Slutt å reklamere for din side. Ganske sikker på det er brudd på forumreglene

Blir vel til å oppgradere fra S2, men kun om jeg får tak i Exynos-octa versjonen. Trenger ikke 4G da jeg laster ned mest over wifi.

 

Må vel ha en del av ekstrautstyret også, får bare håpe det faktisk kommer i motsetning til ladeplata som skulle komme til S3.

Og Homesync selfølgelig!

 

Hvis Note 3 blir en for stor fristelse, får en vel bare selge S4 da :green:

 

8kjerneversjonen blir ikke i salg i Norge dessverre. Jeg ble skuffet og går heller for HTC one pga skjermen. Amoled pentile er ikke så stas

Lenke til kommentar

Slutt å reklamere for din side. Ganske sikker på det er brudd på forumreglene

 

Nå er det riktignok min side men....

 

Førsteposten har forresten en feil. Snapdragon utgaven har ikke PowerVR SGX 544MP, men Adreno 320

Endret av Philo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...