Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker gutter på venninnene sine?


Anbefalte innlegg

Er det vanlig at gutter tenner på venninnene sine? Har litt fantasier om dem?

Kan være interessert i noe mer?

 

Jeg har en kompis som er sykt digg. Men han er ikke så aktiv på damefronten, og har vel aldri hatt dame før egentlig. Nesten så han trekker seg unna hvis han får for mye oppmerksomhet. Han er nok jomfru. Kan ikke skjønne annet.

 

Har lyst til å prøve meg på han, men er jo redd for å bli avvist fordi jeg er ei venninne. Og jeg er redd for å skremme han bort. Eller har ikke gutter slike friendzones egentlig?

Hvordan går jeg fram? Jeg har jo SÅ lyst på han!

 

Vi er 18 år og går siste året på vgs, hvis det skulle ha noe å si. Anonym poster: da2fae47da20e06169fa86d5681e47e1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, jeg vil si alle har friendzones, men gutter har kanskje lettere for å bryte dem? Vet egentlig ikke, jeg vet jeg har noen venninner jeg ikke tenker på, på den måten, men hvis sjansen hadde bydd seg, hvem vet? Du kan jo starte med å spørre han ut på en date. Hjemme hos deg, en gåtur rundt en park, et sted dere får snakket litt og hvert alene. Spesielt hvis han ikke liker mye oppmerksomhet så er det enda bedre at dere er alene. Det kan gjøre at han slapper litt av.

Lenke til kommentar

 

This! Utrolig irriterende at jenter skal ha frienzone's. Jenter kan vere venn med gutter men gutter kan ikke vere venn med jente uten tiltrekning..

 

Ts: De fleste gutter tenner på enkelte venninner med mindre de er svært usikker og ukomfortabel rundt jenter. Jeg er selv i dine sko og det er veldig frustrerende..

 

Spm: Har dere jenter ofte fantasier om deres kompiser/guttevenner?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noen friendzones.Men så er jeg mann. Og de eneste jenteveninnene jeg har hatt har jeg knullet.

Well done, brotha!

 

Til TS: Er nok bare en måte å finne det ut på, gitt.. Bare å hoppe i det. Hinte litt frempå osv. Syns ikke forslaget om date er så altfor smart med tanke på at dere allerede er venner. Da vil han nok kanskje bare tolke det som to gode venner som er ute på noe sammen. Er nok ikke umulig det her.. Gutter i tenårene pleier sjeldent å være veldig kresne.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Spm: Har dere jenter ofte fantasier om deres kompiser/guttevenner?

 

Veldig sjeldent. Om jeg har en interesse for noen, så gjør jeg noe med det.

 

Er bare en kompis, jeg har hatt fantasier om. Noe som var gjensidig. Men det ble aldri noe av. Hvorfor, er vanskelig å si. Fortsatt gode venner, men prater ikke like mye som vi gjorde i starten.

Lenke til kommentar

Men hvordan går jeg fram da, når denne gutten ikke har noe særlig erfaring med jenter og er over gjennomsnittet tilbakeholden? Er ikke uvanlig å bli sjenert med det motsatte kjønn, så det er jeg ikke så overrasket over. Bare lurer på hvordan jeg skal klare å bryte gjennom det?

 

Spm: Har dere jenter ofte fantasier om deres kompiser/guttevenner?

Ja, det skjer ;)Anonym poster: da2fae47da20e06169fa86d5681e47e1

Lenke til kommentar

Men hvordan går jeg fram da, når denne gutten ikke har noe særlig erfaring med jenter og er over gjennomsnittet tilbakeholden? Er ikke uvanlig å bli sjenert med det motsatte kjønn, så det er jeg ikke så overrasket over. Bare lurer på hvordan jeg skal klare å bryte gjennom det?

Her syns jeg du bør henvende deg til vår venn Alkohol.

Lenke til kommentar

Men hvordan går jeg fram da, når denne gutten ikke har noe særlig erfaring med jenter og er over gjennomsnittet tilbakeholden? Er ikke uvanlig å bli sjenert med det motsatte kjønn, så det er jeg ikke så overrasket over. Bare lurer på hvordan jeg skal klare å bryte gjennom det?

 

 

Ja, det skjer ;)Anonym poster: da2fae47da20e06169fa86d5681e47e1

 

Nå er ikke jeg så veldig tilbakeholden ved venniner men jeg er ganske tilbakeholden ved jentee jeg ikke kjenner noe særlig godt. Hadde jeg vert din digge kompis ville jeg nok blitt med på noe innen min comfort-zone. Feks er han glad i bowling? Jeg ville nok ikke bydt på film eller musikk da forskjellige smaker fort kan bli kleint.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg så veldig tilbakeholden ved venniner men jeg er ganske tilbakeholden ved jentee jeg ikke kjenner noe særlig godt. Hadde jeg vert din digge kompis ville jeg nok blitt med på noe innen min comfort-zone. Feks er han glad i bowling? Jeg ville nok ikke bydt på film eller musikk da forskjellige smaker fort kan bli kleint.

Bowling er jo hvertfall kleint. Hva gjør man de første 10 sekundene etter man har kastet kula?

Lenke til kommentar

Vi går ikke i samme klasse, men på samme årstrinn. Og vi har en del felles venner, så vi møtes i forbindelse med dem litt nå og litt da. Kjenner han passe godt. Praten går ganske så greit mellom oss, så vi er ikke helt ukjente for hverandre. Men jeg kjenner han jo ikke slik på dybden. Vi er ikke bestevenner akkurat.

Trooor ikke det hadde vært så veldig kleint å finne på noe med han alene når vi først hadde kommet så langt. Det er jo ikke klein stemning mellom oss ellers.

 

Må uansett få gjort noe snart. Har SÅ lyst på han. Vil gjerne ha flere tips til hva jeg kan si og gjøre for å få han litt på gli.

 

Det er stort sett gutter som har tatt initiativet og vært frampå med meg, men når det nå er jeg som må være den som tar intitiativ og viser interesser, da blir det straks litt vanskeligere :p Ikke alltid så greit å vite hva som foregår inne i en guttehjerne.

Alle tips tas i mot med takk i hvert fall! Anonym poster: da2fae47da20e06169fa86d5681e47e1

Lenke til kommentar

Kan innrømme at jeg aldri har hatt en venninne jeg ikke har pult / hatt lyst til å pule. Har faktisk ingen venninner jeg ikke har rota med, har tre jeg ikke har hatt sex med men... Logistikken var liksom aldri på plass. Anyway!

 

For at jeg skal klare å omgåes med en jente sosialt må jeg syntes hun er attraktiv ellers klarer jeg ikke være fokusert i en samtale med henne. Høres forferdelig ut, men det er sant.

 

Go for it, hva har du å tape? Ingenting. Ikke vits å være venn med noen du vil pule, det blir et falskt vennskap.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...