Amnio Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, tenk deg at du skal følge et oppovergående dalsøkke med jernbanen din, da vil du bygge deg GAL på all sikksakkinga! Eller hvis du skal et par kilometer nordøst (hvis vi går ut ifra at dette er toppen av bildet) for å koble sammen to byer, i stedet må du bygge langt ut mot nord for deretter et langt strekke øst. Det blir jo en tåpelig jernbanestruktur av sånt, særlig med tanke på at du nesten må kjøre 50% lenger med toga.
Togo Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Det var èn god grunn. Du har overbevist meg. Men jeg synes at 90graderssystemet funket ganske greit i Industry Giant 2.
alexf Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Ingenting er som en god økonomisimulator. Noen som vet når spillet kommer ut?
TST Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Ingenting er som en god økonomisimulator. Noen som vet når spillet kommer ut? Her er produktinfo for Transport Giant: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16084 Slike produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av produktnavnet i Gamer.nos søkemotor. :-)
Nevnarion Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Wooooooo! Gleder meg sinnsykt til 13.august. STORT FLY PÅ LITEN FLYPLASS
Mosess Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Åhhh... så bra... har fremdeles den originale tt og ttdx liggende på en win95 maskin her hjemme.... liker ikke ttdpatch, vil ha den første..! utrolig mange timer som går med på det spillet når man først setter i gang.. men vi får se, det er mange som har prøvd å komme i nærheten... ingen som har gjort det skikkelig enda vaffall....
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 dette er min hjemme side jeg heter giant nei ahh bare kødda azza
Playmaster Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 dette er min hjemme side jeg heter giant nei ahh bare kødda azza err....okay
insider Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 tror dette blir bra, morro å spille transport tycoon igjen!
Desdichado Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Den tyske versjonen er nå ute i butikkene i tyskland. Vi må nok vente litt lenger, men vi kan jo glede oss med en US demo så lenge... First demo version available des,OUT!
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tøft! Jeg var selv avhengig av Transport Tycoon i 3 år
TCi Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Pokker. Hvorfor måtte de lansere demoen når jeg har flyttet maskinen hjemme hvor jeg har en 56k tilkobling Jaja, får finne en måte å skaffe den på. Gleder meg til å teste. TTD er konge!!
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 huff, førsteintrykket etter å ha spilt demoen er meget skuffende.... Forferdelig interface og treghet, og ingen form for tutorial. Men jeg skal teste det litt mere før jeg gir opp, har gledet meg såpass lenge så :|
Desdichado Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Litt enig med deg der, syntes dette minnet altfor mye om Industry Giant, ikke så rart når man tenker på at det er samme motoren. Men uansett, skal nok testes mer ja, kommer nok også til å kjøpe spillet ja... des,OUT!
JoeDohn Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Dette spillet kjøper jeg nok bare hvis jeg har god råd. Virka liksom som IG opp igjen - MEN det ser ut til å ha en free-play-funksjon da, stort pluss. Får teste mer og se om det klarer å overbevise meg. Lurer på om de kanskje har tatt med feil ting i demoen?
Tosh Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 for de som vil leke litt mer med transport tycoon deluxe anbefaler jeg www.openttd.com . Funker som fjell.. Mangespillers multiplayer og moro!
iMarius Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Lurer på om de kanskje har tatt med feil ting i demoen? Det kommer en ny demo om 2 uker, med mulighet for å spille med tog...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå