Gå til innhold

For Transport Tycoon elskere, Transport Giant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tenk deg at du skal følge et oppovergående dalsøkke med jernbanen din, da vil du bygge deg GAL på all sikksakkinga! Eller hvis du skal et par kilometer nordøst (hvis vi går ut ifra at dette er toppen av bildet) for å koble sammen to byer, i stedet må du bygge langt ut mot nord for deretter et langt strekke øst. Det blir jo en tåpelig jernbanestruktur av sånt, særlig med tanke på at du nesten må kjøre 50% lenger med toga.

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Åhhh... så bra... har fremdeles den originale tt og ttdx liggende på en win95 maskin her hjemme.... liker ikke ttdpatch, vil ha den første..! utrolig mange timer som går med på det spillet når man først setter i gang..

men vi får se, det er mange som har prøvd å komme i nærheten... ingen som har gjort det skikkelig enda vaffall.... :cool:

• 4 uker senere...
Skrevet

Pokker. Hvorfor måtte de lansere demoen når jeg har flyttet maskinen hjemme hvor jeg har en 56k tilkobling :cry:

Jaja, får finne en måte å skaffe den på. Gleder meg til å teste. TTD er konge!!

Skrevet

huff, førsteintrykket etter å ha spilt demoen er meget skuffende.... Forferdelig interface og treghet, og ingen form for tutorial.

Men jeg skal teste det litt mere før jeg gir opp, har gledet meg såpass lenge så :|

Skrevet

Litt enig med deg der, syntes dette minnet altfor mye om Industry Giant, ikke så rart når man tenker på at det er samme motoren. Men uansett, skal nok testes mer ja, kommer nok også til å kjøpe spillet ja... :)

des,OUT!

Skrevet

Dette spillet kjøper jeg nok bare hvis jeg har god råd. Virka liksom som IG opp igjen - MEN det ser ut til å ha en free-play-funksjon da, stort pluss. Får teste mer og se om det klarer å overbevise meg.

Lurer på om de kanskje har tatt med feil ting i demoen?

Skrevet

for de som vil leke litt mer med transport tycoon deluxe anbefaler jeg www.openttd.com . Funker som fjell.. Mangespillers multiplayer og moro! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...