andreasn Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Ser veldig bra ut! Er enig i at slike spill ofte blir morsommere jo lenger man kommer, sålenge de fortsatt kan gi spilleren noe å gjøre. Alt for mange spill gir ingen utfordring lenger når man har tjent seg søkkrik.
oerhört Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Som alle andre her også har sagt, dette ser lovende ut. Dette med signalsystemer og slikt er viktig for dem som vil fordype seg litt i en realistisk sim, sånn som, kremt, jeg nok kommer til å ha lyst til. Ser veldig bra ut! Er enig i at slike spill ofte blir morsommere jo lenger man kommer, sålenge de fortsatt kan gi spilleren noe å gjøre. Alt for mange spill gir ingen utfordring lenger når man har tjent seg søkkrik. Vel så viktig er vel også at spillet har det lille ekstra som gjør at du kan starte fra begynnelsen igjen og igjen, og stadig legge nye planer og taktikker, uten at det blir kjedelig?
andreasn Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Vel så viktig er vel også at spillet har det lille ekstra som gjør at du kan starte fra begynnelsen igjen og igjen, og stadig legge nye planer og taktikker, uten at det blir kjedelig? Joda, klart det er bra at et spill gir spilleren mulighet til å prøve noe nytt. Ikke bare større vanskelighetsgrad men også mer enn det, feks forskjellige taktikker. Transport Tycoon var både veldig bra på det området og også når man kom litt ut i spillet så var det stadig noe man kunne gjøre for å tjene enda mer penger.
goose Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Dette ser virkelig bra ut. Håper bare spillet blir ikke like dårlig som Industry Giant 2. Bra at dem har sikkelig støtte for signaler og ikke minst støtte for stasjoner som kan utvides. Ble litt begrensning i TTDX for windows når jeg hadde 7 platformer på en stasjon og skulle betjene 70 tog på denna. Heldigvis var det lys men jeg kunne ikke ungå køer. Vi får se hvordan spillet blir når den kommer ut. BTW. Når kommer den?
tacomodo Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 bah, grafikken ser ganske krevende ut :-? . Er basert på en videreutviklet grafikkmotor fra Industry Giant 2, en meget velfungerende og ikke så altfor krevende motor. Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt
andreasn Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? ...alt for mange smileys... ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt ...alt for mange smileys... Hva er det du snakker om??? Vet du ikke hva en grafikkmotor er?
Uderzo Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? ...alt for mange smileys... ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt ...alt for mange smileys... Hva er det du snakker om??? Vet du ikke hva en grafikkmotor er? Tydelig ikke
tacomodo Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? ...alt for mange smileys... ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt ...alt for mange smileys... Hva er det du snakker om??? Vet du ikke hva en grafikkmotor er? Joda, det hørtes bare så teit ut
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Har undersøkt litt rundt dette spillet, og kom over en _stor_ skuffelse. Spillet kommer etter alt å dømme ikke til å godta annet enn 90graders svinger! Det er heftig kritikk av dette på forumet, men det ser det ikke ut til at utviklerne bryr seg det spor om. Redd for at dette blir en stor flopp, dessverre. Tenk dere selv: Hva hadde Transport Tycoon vært uten diagonale spor? Dette må føre til elendig "banelayout". *deppe*
Melfacion Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 ser jo ut som om dette blir Transport Tycoon med ny grafikk... kan vi ikke bare like godt spille orginalen, da? 50 kr på elkjøp (eller noe) håper bare de har med "candyland theme"
Aasgaard Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 ser jo ut som om dette blir Transport Tycoon med ny grafikk... Med unntak av at det er mulig å legge opp linjene litt mer fornuftig i TT. kan vi ikke bare like godt spille orginalen, da? 50 kr på elkjøp (eller noe) Er redd det er det vi må fortsette med når folka bak TG tydeligvis har et merkverdig ønske om å floppe. *sinna*
Ernie Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Alf Henrik gleder seg til dette kommer ut gitt
Arve Systad Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 wikked-awsome! Men berre 90 graders svinger? I TT hadde dei i det minste 45 graders svinger... burde bli et minimum... Uansett, håper dei klarer å bygge vidare på det _supre_ gameplayet i Transport Tycoon!
Dʋgɢtung Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Så lovende ut helt til det ble nevnt at det bare var 90 graders svinger...det synes jeg ødelegger MYE...velvel...digget TT og TTDX tidligere...
jin_X Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Transport Giant ser skikkelig bra ut da Spilte transport tycoon før og det var jo sinnsykt tøft.. håper dette er bedre da :-) Grafikkmesig er det det ihvertfall... Har det kommet ut eller kommer det snart?
Desdichado Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Jeg skjønner ikke helt denne harmen ovenfor 90graders svinger, greit nok at de burde gått vekk fra de og gitt oss skikkelige svinger, men jeg nekter å la det ødelegge gleden ved et spill. Dersom spillet byr på utfordring, variasjon, godt gameplay og fin balanse så er jeg fornøyd jeg. Industry Giant 2 har jo også disse svingene, kan ikke si at det ødelegger for gleden ved å bygge seg et imperium. La oss vente før vi kaller Transport Giant for en flopp Aasgaard... des,OUT!
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Ah.. endelig et spill som kan måle seg med TTD!! Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå