Gå til innhold

For Transport Tycoon elskere, Transport Giant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra folka bak Industry Giant 1&2 (JoWood) kommer nå Transport Giant, en kopi av tidligere Transport Tycoon? Ikke vet jeg, men det ser helt fabelaktig ut. Nydelig detaljert terreng, animerte bygninger, kjøretøy, alt hva man kan forvente i et slikt spill.

Transport Giant's hjemmeside

Spillet er satt til Q4 release.

Kunne kanskje vært satt under Nyheter, men jeg ønsker vel egentlig å starte en liten diskusjon hva slike "tjene penger" spill angår.

Hva er det som gjør slike tjene penger spill så artige? Jeg satt i går og spillte Industry Giant 2 (m/transport addon), etter 20 år hadde jeg oppnådd en firma verdi på rett i overkant av 100 millioner med en saldo på 40 millioner. Tjente mer penger enn jeg brukte jo... Alikavel ble jeg ikke lei... Hvorfor? Hva sier dere andre som spiller denne typen spill?

Uansett, lyse tider i vente...

Gleder meg til jul... :woot:

des,OUT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper detta blir bra, savner de lange helgene med transport tycoon med kamerater.. time etter time..

men dette ser bra ut =) håper bare gameplay blir najs

Skrevet

bah, grafikken ser ganske krevende ut  :-? .

Er basert på en videreutviklet grafikkmotor fra Industry Giant 2, en meget velfungerende og ikke så altfor krevende motor.

Multiplayer blir nok kult her ja, om man er heldig å finne en kompis som liker denne typen spill da... :)

des,OUT!

Skrevet

håper ikke vi snakker om noen voldtekt av TT og TTD her, Industry Giant imponerte ikke så forferdelig mye... særlig det der med at det ikke var noen randomgenererte brett og at det var grenser på alt mulig var kjedelig...

men, slike spill er jo alltid verdt et forsøk...:)

Skrevet

Hadde sans for Railroad tycoon, kansje dette er skoy dette og.

Stiller forventningene kjempe høyt for å bli skikkelig skuffa når det dukker opp :D

Skrevet
Erling gleder seg!

Det er du ikke alene om :woot:

Jeg håper det spillet blir bedre/like bra som Transport Tycoon, for det er absolutt det mest geniale spillet som noensinne er laget !

Gameplayet er rett og slett enestående :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...