Desdichado Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Fra folka bak Industry Giant 1&2 (JoWood) kommer nå Transport Giant, en kopi av tidligere Transport Tycoon? Ikke vet jeg, men det ser helt fabelaktig ut. Nydelig detaljert terreng, animerte bygninger, kjøretøy, alt hva man kan forvente i et slikt spill. Transport Giant's hjemmeside Spillet er satt til Q4 release. Kunne kanskje vært satt under Nyheter, men jeg ønsker vel egentlig å starte en liten diskusjon hva slike "tjene penger" spill angår. Hva er det som gjør slike tjene penger spill så artige? Jeg satt i går og spillte Industry Giant 2 (m/transport addon), etter 20 år hadde jeg oppnådd en firma verdi på rett i overkant av 100 millioner med en saldo på 40 millioner. Tjente mer penger enn jeg brukte jo... Alikavel ble jeg ikke lei... Hvorfor? Hva sier dere andre som spiller denne typen spill? Uansett, lyse tider i vente... Gleder meg til jul... des,OUT!
Dr3as Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 håper detta blir bra, savner de lange helgene med transport tycoon med kamerater.. time etter time.. men dette ser bra ut =) håper bare gameplay blir najs
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 dette ser bra ut! men det må støtte multiplayer slik som transport tycoon gjør, det er det som er gøy. bah, grafikken ser ganske krevende ut :-? .
tjalla Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Dærskern ser bra ut jo. "Isometrisk view" er best. Aldri likt 3d
Desdichado Skrevet 8. september 2003 Forfatter Skrevet 8. september 2003 bah, grafikken ser ganske krevende ut :-? . Er basert på en videreutviklet grafikkmotor fra Industry Giant 2, en meget velfungerende og ikke så altfor krevende motor. Multiplayer blir nok kult her ja, om man er heldig å finne en kompis som liker denne typen spill da... des,OUT!
Aasgaard Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Ser imponerende ut, men dette flyet burde kanskje holde seg til litt større flyplasser? http://www.transportgiant.com/images/ss/TG...hot_week_12.jpg
Desdichado Skrevet 8. september 2003 Forfatter Skrevet 8. september 2003 Jo større fly jo flere passasjerer, ned kommer det uansett... des,OUT!
Treblad Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Ser imponerende ut, men dette flyet burde kanskje holde seg til litt større flyplasser? http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_screenshot_week_12.jpg Joda, men kan ikke si at flyene i TT og TTD var noe særlig store/småe i forhold til flyplassene, men allikevel ble spillene knallgode.
JoeDohn Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 håper ikke vi snakker om noen voldtekt av TT og TTD her, Industry Giant imponerte ikke så forferdelig mye... særlig det der med at det ikke var noen randomgenererte brett og at det var grenser på alt mulig var kjedelig... men, slike spill er jo alltid verdt et forsøk...
Mjolnir Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Hadde sans for Railroad tycoon, kansje dette er skoy dette og. Stiller forventningene kjempe høyt for å bli skikkelig skuffa når det dukker opp
Uderzo Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Erling gleder seg! Det er du ikke alene om Jeg håper det spillet blir bedre/like bra som Transport Tycoon, for det er absolutt det mest geniale spillet som noensinne er laget ! Gameplayet er rett og slett enestående
Bluebeans Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Jeg spilte masse transport tycoon da jeg var liten. Dette må "kjøpes"
Atypic Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Der forsvant den lekse-tida... ...Atypic gleder seg noe alvorlig..
Goldfish Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Ser ganske fett ut! Håper for guds skyld at de tar med togsignaler på linje med de i TTDPatch!
rivaldo Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 "Signals are a decisive element in the game that can be used by advanced players. Here we can see a station that is equipped with wing signals. The wing signals are of course replaced later by modern light signals."http://www.transportgiant.com/images/ss/TG...hot_week_10.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå